لیست خرید رئال‌مادرید آماده شد/ از امباپه و هالند تا ستاره سرعتی بایرن
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئال‌مادرید ستاره‌های بیشتری می‌خواهد و چشم به بازار نقل و انتقالات تابستانی دوخته است.

رئال مادرید هدفی جز ادامه رشد و پیشرفت ندارد و قصد دارد با حمله به بازار نقل و انتقالات در خارج از فصل اروپا در این مسیر پیش برود. این تیم به دنبال رقابتی‌تر شدن در فصل‌های آینده است و می‌خواهد برای اولین بار در تاریخ خود یک سه‌گانه به دست آورد. انتظار می‌رود کیلیان امباپه آخرین مهره آنها برای این هدف باشد.

پیام مسئولان به کارلو آنچلوتی و تیمش درست پس از پیروزی ۴-۱ در فینال سوپرجام مقابل بارسلونا، این بود که خود را گم نکنند و منتظر بمانند تا شادی‌های واقعی آغاز شوند. در حالی که برتری لوس‌بلانکوس در حال حاضر قابل بحث نیست، مادریدی‌ها می‌خواهند به توسعه تیم خود ادامه دهند و سلسله‌ای ایجاد کنند که در برابر تغییرات اجتناب‌ناپذیر در فوتبال محکم بایستد. پس برای رسیدن به این هدف، جایی برای تکبر یا برتری کاذب باقی نمی‌ماند. سوپرکاپ چیزی را تغییر نمی‌دهد و قضاوت واقعی تا پایان ماه می ۲۰۲۴ رخ نمی‌دهد، زمانی که می‌توانند لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را در دست داشته باشند.

مدیران رئال مادرید حتی در لحظات شک و تردید فصل گذشته پس از حذف مقابل منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنان خود ایمان داشتند و این را در تابستان با انتقال کریم بنزما به اثبات رساندند. در چند روز اخیر بحث زیادی در مورد نیاز فوری رئال مادرید به جذب یک مدافع میانی جدید در فضای مجازی مطرح شده است، اما خودشان اینطور تصور نمی‌کنند که این کار ضروری باشد و استعدادهای داخلی خود را ترجیح می‌دهند.

آیا آنها فکر می‌کنند که می‌توانند ترکیب فعلی را بهبود بخشند؟ بله. آنها روی این موضوع کار می‌کنند و موقعیت‌هایی که باید تقویت شوند مشخص شده‌اند، اما آنها نمی‌خواهند وحشت کنند و برای پر کردن این نقاط دست به هرکاری بزنند و هرکسی را به خدمت بگیرند.

هدف اصلی آنها در شروع فصل جذب آلفونسو دیویس از بایرن‌مونیخ بود. رئال مادرید معتقد است که او دفاع چپ را رقابتی‌تر خواهد کرد و چالش خوبی برای فرلند مندی فراهم خواهد کرد. نام‌های زیادی در بخش مدافع میانی دیده می‌شوند و یکی از آنها لنی یورو مدافع میانی جوان لیل است. البته همه اینها فعلا در حد ارزیابی و بررسی اولیه است. هیچ مذاکره‌ای انجام نشده و باشگاه فقط می‌خواهد او را از نزدیک بشناسد و سیر تحول او را دنبال کند. در روزهای آینده صحبت از بازیکنان دیگری خواهد بود، اما بازیکن فرانسوی را نباید فراموش کرد.

هنوز خبری در مورد امباپه نیست. رئال مادرید همچنان منتظر است و برای حضور اندریک در اسپانیا روزشماری می‌کند و در روزهای اخیر صحبت از ارلینگ هالند و بند آزادسازی او نیز مطرح است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدموسی AF ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    هربازیکنی راکه میخری بخربجزامباپه وهالند اوبدردبخورنیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی