استفاده از وینیسیوس جونیور برای متقاعد کردن بازیکن مورد علاقه رئال مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپیدپوش‌ها از ستاره برزیلی تیمشان خواسته‌اند تا آلفونسو دیویس را برای پیوستن به رئال مادرید متقاعد کند.

رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای خریدهای تابستانی است و بار دیگر از یکی از ستاره‌هایش برای متقاعد کردن یکی از اهداف خود کمک خواسته است. گزارش‌های زیادی منتشر شده مبنی بر اینکه جود بلینگام در تلاش است تا ارلینگ هالند را برای پیوستن به رئال مادرید متقاعد کند، و حالا نشریه رلوو می‌گوید که وینیسیوس در ماه‌های اخیر بارها با آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن‌مونیخ صحبت کرده است. وینیسیوس رابطه خوبی با دیویس دارد و این مدافع کانادایی هدف اصلی لوس‌بلانکوس برای تابستان آینده است. استراتژی آنها این است که دیویس را نه با پول، بلکه با جاه‌طلبی‌های ورزشی و سبک زندگی در اسپانیا متقاعد کنند.

رئال مادرید رابطه خوبی با بایرن مونیخ دارد، اما هنوز مذاکراتی را با آنها در مورد انتقال ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورویی تابستان آینده آغاز نکرده است. بایرن به ندرت به ستاره‌هایش اجازه خروج رایگان را می‌دهد و دیویس تاکنون در برابر پیشنهادات تمدید قرارداد با بایرن مقاومت کرده و قرارداد فعلی او در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. رئال مادرید در تلاش است تا با بایرن به مشکل برنخورد و همچنین نمی‌خواهد دیگر باشگاه‌ها جنگ بر سر قرارداد با این بازیکن را آغاز کنند. بنابراین مشتاق است تا هرچه زودتر رضایت او را جلب کند.

به نظر می‌رسد این استراتژی خوب کار می‌کند و باشگاه‌های دیگر نیز از این شیوه استفاده می‌کنند. شاید بارزترین مورد در فوتبال اسپانیا این باشد که بازیکنان بارسلونا در حین انجام وظیفه در تیم ملی، پیراهن بلوگرانا را بر تن سسک فابرگاس پوشاندند. به نظر می‌رسد رویه نسبتاً معمول باشگاه‌های بزرگ این باشد که به ارتباطاتی که دارند تکیه کنند تا معاملات را در جهت درست پیش ببرند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مَهیدار IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    ممنونم نسرین خانم عالی بود بیشتر راجب رئال مادرید بزارین❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی