نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
ماجراجویی متفاوت اسطوره‌های رئال‌مادرید در عربستان/ رونالدو مقابل بنزما؛ یکی در سرزمین حجاز ستاره شد؛ دیگری می‌خواهد فرار کند!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریستیانو رونالدو ستاره بزرگی است که لیگ عربستان سعودی را متحول کرده و بنزما بعد از تنها ۶ ماه به دنبال جدایی از الاتحاد و برگشتن به اروپا است.

کریستیانو رونالدو الگو است. برخی از نام‌های بزرگی که تابستان گذشته وارد عربستان شدند، مانند کریم بنزما، پس از ناکامی در یافتن آنچه در انتظارش بودند به دنبال راهی برای خروج از این کشور هستند. اما فوق‌ستاره پرتغالی در طول مدت حضورش در ریاض در هر مرحله یک معیار خاص بوده و انگیزه زیادی نشان داده است. او دوشنبه گذشته اولین نفری بود که به تمرینات النصر بازگشت و در راستای هدفش برای قهرمانی در لیگ عربستان دست به کار شد.

مورد مهاجم فرانسوی کاملاً برعکس تصویری است که CR7 از یک سال پیش که وارد عربستان سعودی شده روز به روز مطرح می‌کند. رونالدو دست از گلزنی برنداشته و با ۵۳ گل بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ شد و امباپه و هالند را پشت سر گذاشت. شش ماه برای بنزما کافی بود تا متوجه شود که عربستان سعودی در حال حاضر مناسب فوتبال و ذهنیت او نیست و خواهان تغییر باشگاه و به دنبال مقصدی در اروپا است.

بنزما به دنبال راه خروج

اطرافیان بنزما به شدت به دنبال یافتن باشگاهی برای این مهاجم هستند، اگرچه هر کجا که برود یک‌دهم درآمدش در الاتحاد را دریافت نخواهد کرد. این اتفاق زنگ خطر را در باشگاه مستقر در جده به صدا درآورده است. مرد فرانسوی جذابیت اصلی تیم بود، اما امید به رسیدن به اهداف بزرگ با او خیلی زود از بین رفت.

بنزما اکنون به دنبال بازگشت به اروپا است. درهای رئال مادرید به روی او بسته شده و جایی در برنامه‌های ورزشی باشگاه مادریدی ندارد. در همین حین که به دنبال باشگاهی اروپایی‌ست هنوز در عربستان ظاهر نشده و اوضاع را وخیم‌تر نیز کرده است.

کریم بنزما

کریستیانو، الگویی در داخل و خارج از زمین

در حالی که بنزما برای خنثی کردن کاری که شش ماه پیش پس از جدایی از رئال مادرید انجام داد آشفتگی زیادی ایجاد کرده، کریستیانو رونالدو رهبر واقعی النصر و همچنین لیگ عربستان است. صرف حضور او باعث احیای لیگ شده و هواداران همه تیم‌ها قدردان او هستند.

علاوه بر این، تجارت CR7 در جهان عرب در حال پرواز است. او در آنجا زمان دارد تا تمرین کند، مراقب خودش باشد، گل بزند و همچنین به رشد امپراتوری اقتصادی خود ادامه دهد. رونالدو قرار است بخشی فعال از جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیکی باشد که در عربستان سعودی برگزار می‌شود. او همچنین با برنده شدن در مناقصه ساخت ۱۷ مرکز ورزشی مرتبط با ورزش راکتی، خود را وارد دنیای پدل تنیس کرده است. هتل‌های زنجیره‌ای، کلینیک‌های پیوند مو، برند لباس زیر، عطرها و ... را نباید فراموش کرد. او در همه چیز حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدرضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    کریس یه گلزن مادرزادی هست اما کریم یه بازیکن مکمل میخواد تا بتونه خودش رو نشون بده
  • پیشنهاد IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    سرمربی پرسپولیس باید روبرتو کارلوس شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی