نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شایعه جدید درباره نیمار؛ قرارداد ستاره برزیلی با الهلال فسخ شد؟!
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام نیمار در فهرست بازیکنان الهلال قرار نگرفته و شایعات زیادی مبنی بر فسخ قرارداد او با این تیم به وجود آمده است.

غیبت نیمار در لیست بازیکنان الهلال باعث شده تا خبرهایی مبنی بر فسخ قرارداد او منتشر شود، اما تمام این اخبار جعلی هستند. شایعات مربوط به فسخ قرارداد توسط سیف ال‌سیف روزنامه‌نگار مشهور تکذیب شده است. این گزارش توضیح می‌دهد که نام بازیکن برزیلی در لیست بازیکنان الهلال برای لیگ حرفه‌ای عربستان وجود ندارد زیرا باشگاه باید برای یک بازیکن خارجی دیگر جایگاهی در نظر می‌گرفت، و اخیراً رنان لودی را از مارسی به خدمت گرفته است. لیگ در حال حاضر فقط به هشت بازیکن خارجی اجازه می‌دهد تا در یک زمان ثبت‌نام کنند، و مصدومیت نیمار در پایان فصل، جایی برای لودی برای ثبت‌نام باز می‌کند.

وینگر سابق بارسلونا هنگام بازی برای برزیل مقابل اروگوئه در انتخابی جام جهانی در ۱۸ اکتبر، دچار پارگی رباط صلیبی قدامی و مینیسک زانوی چپ شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از آن زمان دیگر برای تیم عربستانی بازی نکرده و شایعاتی مبنی بر فسخ قراردادش به وجود آمد که روزنامه‌نگاران برجسته‌ای مانند ال‌سیف و فابریتزیو رومانو آن را تکذیب کردند.

با وجود اینکه الهلال نام نیمار را در فهرست زمستان امسال قرار نداده، اگر نیمار تا پایان فصل از مصدومیت بازگردد می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا و هر تورنمنت خارجی شرکت کند. اما قوانین فوتبال عربستان سعودی مانع از حضور این بازیکن برزیلی در مسابقات داخلی عربستان از جمله جام پادشاهی می‌شود. قرارداد نیمار فعلاً فسخ نخواهد شد و او می‌تواند پس از بازگشت از مصدومیت، به احتمال زیاد در فصل آینده به بازی در عربستان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی