نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دلهره جدید قهرمان نیم‌فصل/ نقطه قوت استقلال از بین رفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر مشخص می‌کند نقطه قوت این تیم جناح راست استقلال بوده است.

با جدایی سعید مهری (از بازیکنان جناح چپ خط هافبک) و مروری بر گل‌های به ثمر رسیده تیم استقلال که اغلب در نیم فصل اول از سمت راست بوده، به نظر می‌رسد یکی از نقاط قوت این تیم حداقل در هفته‌های ابتدایی دور برگشت از بین خواهد رفت.

با شروع فصل نقل و انتقالات در این مدت حرف از جدایی جعفر سلمانی هم بود تا مخاطب استقلال بیشتر متوجه ناامیدی جواد نکونام نسبت به وضعیت جناح چپ تیمش شده و از طرفی بداند که او حساب ویژه‌ای روی جناح راست استقلال باز کرده بود.

اما حالا با وقوع حادثه دلخراش برای آرتور کوین یامگا، تیم استقلال در جناح راست خود با کمبود یک بازیکن اثرگذار مواجه خواهد بود. در شرایطی که تیم استقلال هنوز نمی‌داند بازیکن فرانسوی‌اش چه زمانی به جمع نفرات تیم برمی‌گردد حالا جواد نکونام باید به فکر تقویت دوباره جناح راست تیم خود باشد. گرچه صالح حردانی در اواخر نیم فصل اول به شرایط خوب گذشته اش برگشته بود اما بدون شک حضور یامگا در جناح راست اثرگذارتر از هر فوتبالیستی در حال حاضر به نظر می‌رسد.

با توجه به صحبت‌های انجام شده از سوی کادر پزشکی تیم استقلال باید دید آیا پس از عمل جراحی مجدد چشم یامگا، او قادر به همراهی تیم استقلال خواهد بود یا نه! ...و آیا نقطه قوت استقلال در جناح راست از بین می‌رود یا اینکه با اضافه شدن یک بازیکن در نیم فصل و یا تغییر پست بعضی بازیکنان از سوی جواد نکونام این موضوع حل و فصل خواهد شد یا خیر.

ناگفته نماند؛ این موضوع در جماعه هوادری نیز دل نگرانی‌های تازه ای را ایجاد کرده و به نظر می رسد حالا پس از موضوعات اخیر مانند پنجره نقل و انتقالاتی و مسایلی از این دست غیبت مهره اثرگذار تیم استقلال هم می تواند یکی از موضوعات مهم هواداران باشد.

یادآور می‌شود؛ یامگا بعد از حسین حسینی در نیم فصل اول ثابت‌ترین بازیکن استقلال بود که توانست چهار گل هم برای این تیم به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: تغییر استراتژی نکونام در نیم‌فصل دوم/ استقلال هم کیروشی می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزهیس IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    آقای مدنی لنگی اتفاقا درنقطه ای بازیکن ازدست دادیم که دوتاازبهترین های ایرانرو داریم حردانی وتورانیان حالا دبسوزززززز🤫🍅🤫
  • لنگی سوز IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    چقدر بد شد نبود یامگا اوف 😔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی