نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۱۷
جیووانی دی بیاسی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیریت باشگاه فوتبال پرسپولیس پس از بن‌بست در مذاکره با سرمربی‌هایی مشهور یک گزینه ایتالیایی را هم در دست بررسی دارد.

باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که جانشین یحیی گل‌محمدی را معرفی کند و برای این‌که هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد این باشگاه باید چند مانع را از پیش رو بردارد. اول این‌که گزینه مدنظر دارای کارنامه خوبی باشد، با توجه به شرایط خاص خاورمیانه حاضر به کار کردن در ایران باشد و دستمزدش بیشتر از ۸۰۰هزار دلار برای یک فصل و نیم نباشد.

در همین راستا در جلسه‌ای که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اواسط هفته گذشته برگزار کرد، قرار شد در صورت پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ این باشگاه مذاکرات جدی‌تری با آنتونیو کونسیسائو داشته باشد. مربی پرتغالی که سابقه هدایت براگا، موریرنسه و ویتوریا ستوبال در کشورش و همچنین الفیصلی عربستان را در کارنامه دارد و از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ به مدت سه سال سرمربی‌گری تیم ملی کامرون را بر عهده داشت. این مربی در ابتدا برای حضور در پرسپولیس اشتیاق نشان داد اما در مرحله بعدی اعلام کرد که به خاطر شرایط خاص خاورمیانه حاضر به حضور در ایران نیست. پتکوویچ، دی بیاسی و پسیرو گزینه‌های بعدی بودند که رضا درویش به دنبال مذاکره با آن‌ها بوده است.

ولادیمیر پتکوویچ اهل یوگوسلاوی که سابقه سرمربی‌گری تیم ملی سوئیس، باشگاه لاتزیو و بوردو فرانسه را در کارنامه فوتبالی خود دارد برای حضور در پرسپولیس دستمزد زیادی را طلب کرده است. ژوزه پسیرو سرمربی حال حاضر تیم ملی نیجریه که قرار است در پایان جام ملت‌های آفریقا از این تیم جدا شود نیز یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس است که مذاکرات با او چندان خوب پیش نرفته است.

گزینه دیگر جیانی دی بیاسی اهل ایتالیا است که در سال‌های اخیر برای حضور در تیم ملی و استقلال مشتاق نشان داده اما کارنامه ضعیف مربیگری‌اش‌ باعث شده نتواند به فوتبال ایران بیاید. مودنا، برشا، تورینو، لوانته، اودینزه و تیم‌های ملی آلبانی و جمهوری آذربایجان تیم‌های تحت هدایت این مربی ایتالیایی بودند که دستمزدش از بقیه گزینه‌ها خیلی پایین‌تر است و البته چندان مورد تایید هیئت مدیره باشگاه نیست.

او فعلا در آب‌نمک پرسپولیس است تا گزینه‌های دیگری هم بررسی شوند. ایجنت‌ها به همان اندازه که تلاش می‌کنند پای مربی دیگری به پرسپولیس باز نشود، همان‌قدر هم تلاش می‌کنند گزینه خوبی برای این تیم پیدا کنند و در نهایت باید دید کدام یک از آن‌ها موفق عمل خواهند کرد! هدف درویش این است که قبل از آغاز اردوی سرخ‌پوشان در امارات که از پنج‌شنبه این هفته آغاز می‌شود تکلیف نیمکت تیمش را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: سرمربی سوئیسی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد/ یک گزینه ایده‌آل برای سرخپوشان پرید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • تااادرردکدود IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    نون توی مربی خارجی هست ازبغل کی روش توتجریش تاج برج ساخت
    • مجید IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      مهدی تار تارو بیارن راحت...چرا اسم فمامیل بازی مکنن من نمی دونم
  • صابر ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    Pedro Morilla اسپانیایی 51 ساله احتمالا مناسب ترین برای پرسپولیس فعلی باشه . با تیمی ناشناخته مثل ووهان، در لیگ چین درخشان ظاهر شد. از دسته یک چین بعد از صعود، قهرمان سوپر لیگ و سوپر کاپ چین شد! و این تنها افتخارات تاریخ این باشگاه است!! فقط تجربه ای در مسابقات بین المللی نداره. ولی به نظرم بهتر از خاویر پریرا و سرمربیانی با تجربه بین المللی ولی ناموفق
  • ناشناس CA ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    من یک استقلالیم کی‌روش بیارین چون با فوتبال ايران اشناست
  • مجید IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    جوان ها مردم خونه و زندگی ندارند...اونوقت شماها پول مارا برای ی تیم بدرد نخور مثل پیروزی خرج میکنید..‌خدا ازتون نگذره...امان از روزی ک پرده ها کنار بره و خودم با شمشیر همتون قتل و عام کنم.
  • کوهمره جروق IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    به به چه گزینه هایی،یعنی آدم کیف می‌کنه😂😂😂،مرد حسابی خودت مسخره کردی یا میخوای ما را دست بندازی.اسکوچیچ،کیروش،عبدی،تاتار،حتی درخشان و مایلی کهن خیلی بهتر از این گزینه ها هست.
    • 🇮🇷 IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      درخشان ومایلی کهن انسان های پخته وباتجربه اندوازجوانی گذشته اند هرکدام رابیاورند برای پرسپولیس ضرورت است هم بهاداده ایم هم ارزش داشته های خودمان ارج می نهیم
    • 🇮🇷 IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      درخشان ومایلی کهن انسان های پخته وباتجربه اندوازجوانی گذشته اند هرکدام رابیاورند برای پرسپولیس ضرورت است هم بهاداده ایم هم ارزش داشته های خودمان ارج می نهیم
  • محسن IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    آقای درویش ساده ترینر کار ممکن اینه که خریدهای مدمنظر گل محمدی رو انجام بدید و ازش خواهش کنید تا برگرده
  • علیشاه IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    فقط و فقط امپراطور یحیی گل محمدی، یحیی گل محمدی، یحیی گل محمدی درویش هم استعفا بده خوب است ولی خیلی هم مهم نیست که بماند یا برود
  • آریا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    هر مربی خارجی تو نیم فصل بیارن نمی تونه نتیجه بگیره چون نه شناختی با بازیکنها داره و نه شناختی با لیگ ایران
  • شرایط CA ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    شرایط خاص خاورمیانه 😆😆😆😇😇
  • مهدی IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    اینا فقط دارن اسم فامیل بازی میکنن ، ی جماعتو آنتن گرفتن ، ساده تر بگم ایسگاه کردن . آخرشم یکی از این ویچ پیچا میارن کروات میارن میگن قانون سقف بودجه ب ما اجازه نداد مربی بزرگی رو بیاریم تو تیم . آخه مرد مومن این جماعتو چی پیش خودت فرض کردین آخه . واقعا اگه دلتون ب حال تیم میسوزه یکی مثل هاشمیان . مهدوی‌کیا . علی دایی رو بیارید تا بازیکن جماعت حرفشو قبول داشته باشه نه اینکه دنبال مربی خارجی دارین میگردین تا بیاد شناختی از بازیکن ، تیم ، مملکت ایرانو بشناسه لیگ تموم شده . مردم عین شماها ابلح نیستن جمع کنید برید بابا
  • یک شاهینی اسبق IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    بهر قیمتی باید برای اعتبار بخشی به فوتبال ایران به تربیت شدگان این باشگاه اهمیت بدهند. اینقدر بیگانه پرست نباشید. اگر فرهنگ ملی و ایرانی دارید این پولهای سخت بدست آمده را خرج تربیت جوانان با استعداد ایرانی بکنید. ننگ بر اجنبی پرستان!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی