گران‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس برای هواداری/ شمال‌شهری‌های لندن را انتخاب نکنید!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فهرستی از گران‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر برای هواداری منتشر شده، و امتیازات بر اساس هزینه بلیت، قیمت غذا و پارکینگ و سایر امکانات تعیین شده‌اند.

۱۰ باشگاه گران‌قیمت لیگ برتر برای هواداری مشخص شدند. سایت «بت‌گمبلینگ» داده‌های مالی را تجزیه و تحلیل کرده و نموداری از گران‌ترین باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر برای هواداران را ایجاد کرده است.

تاتنهام برای اولین بار در صدر جدول قرار گرفت. امتیازات از میانگین قیمت بلیت روز مسابقه، متوسط قیمت بلیت فصل، هزینه غذای روز مسابقه (قیمت نوشیدنی، چای و پای با هم)، قیمت پارکینگ و هزینه عضویت (در سال) رتبه‌بندی شدند. اسپرز با امتیاز ۱۹.۴۵ کمترین امتیاز را به دست آورد، به این معنی که بیشترین هزینه برای هواداری را دارد. آرسنال با امتیاز ۲۸.۵، وستهم (۳۴.۱۷)، فولام (۴۱.۳۴) و چلسی (۴۹.۹۸) در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

استادیوم لندن چکش‌ها گران‌ترین غذای روز بازی را در لیگ برتر انگلیس دارد و قیمت یک نوشیدنی، چای و پای با هم ۱۴.۲۵ پوند است و فولام با قیمت متوسط ۱۷۹۸ پوند گران‌ترین بلیت‌های فصل لیگ را دارد. اما دوباره این استادیوم لندن است که به طور متوسط گران‌ترین بلیت‌های روز مسابقه را (۷۵ پوند) دارد.

در همین حال، بورنموث با امتیاز ۸۴.۱ مقرون به صرفه‌ترین باشگاه لیگ است. هزینه پارکینگ باشگاه آنها تنها ۶ پوند است در حالیکه پارکینگ تاتنهام ۳۷ پوند هزینه دارد. از رتبه شش به بعد را استون‌ویلا (۵۰.۵۳)، منچسترسیتی (۵۱.۶۸)، کریستال پالاس (۵۷.۱۵)، اورتون (۵۸.۱۶) و برنتفورد (۵۸.۷۴) تکمیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

گران‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس برای هواداری/ شمال‌شهری‌های لندن را انتخاب نکنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی