نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
۳ |
۵
یک هافبک جدید به ترکیب استقلال اضافه شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام باشگاه استقلال رافائل سیلوا به همراه خانواده‌اش به تهران سفر کرده و پیش بینی می‌شود از فردا در تمرین استقلال حاضر شود.

استقلال بر خلاف هفته‌های پایانی دور رفت اکنون شرایط خوبی در خط دفاع پیدا کرده است. این تیم که در دور رفت سه دفاعه بازی می‌کرد، در خط دفاع علاوه بر رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند و آرمین سهرابیان را هم دارد و به نظر می‌رسد، در روزهای آتی ایمان سلیمی هم به ترکیب تیم اضافه شود و با این شرایط یکی از این مدافعین باید به روی نیمکت برود.

استقلال در هفته‌های پایانی دور رفت بالاجبار به خاطر عدم حضور رافائل سیلوا و هم چنین مصدومیت محمد حسین مرادمند و ایمان سلیمی مجبور شد از روزبه چشمی و صالح حردانی در پست مدافع میانی استفاده کند اما با رفع این محدودیت حالا روزبه چشمی به پست اصلی‌اش برمی‌گردد و می‌تواند همانند دوره مربیگری ریکاردو ساپینتو به عنوان تک‌هافبک دفاعی جلوی خط دفاعی برای استقلال بازی کند. به توجه به اینکه روزبه چشمی در این فصل بازی‌های متعددی در خط دفاعی انجام داده است، به نوعی می‌شود گفت: استقلال را در خط هافبک به خصوص جلوی خط دفاعی صاحب یک بازیکن جدید خواهد کرد. بدون شک جواد نکونام هم از این اتفاق خرسند است که صاحب یک بازیکن جدید در خط میانی شده است.

این حضور یک فایده دیگر هم برای آبی‌ها خواهد داشت. با حضور رافائل سیلوا، صالح حردانی هم از خط دفاعی جدا می‌شود و می‌تواند در پست پیستون راست در سیستم ۲-۵-۳ به جای آرتور کوین یامگا برای استقلال بازی کند. بازیکنی که از ناحیه چشم آسیب شدید دیده است و ممکن است هفته‌های متمادی در ترکیب استقلال به میدان نیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    عشق است تاج با عظمت و بزرگ و محبوب دلها...
  • پیروزهیس IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    روزبه بیادوسط مشکل استقلال خیلی کم میشه اما بازهم یک بازیکن سربالا وروبه جلوتر ازروزبه هم نیازداریم 💙💙💙💙💫💫👑
  • تاج IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    توکلا بازی دوتا توپ اومد محوطه یگیش گل شد اونیگی رو ،،راننده اتوبوس زد به بغل پرایداونم گرفت دروازبان کارش توپ گرفتنه دیگه فلسطین بدون حمله به ایران گل زده خیلی حرفه بخدا ازفلسطین گل بخوری بدون حمله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی