نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
۰ |
۰
امارات بیشتر از همه نگران این بازیکن ایران است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با مروری بر دو بازی آخر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات به یک نام مشابه در هر دو دیدار برمی‌خوریم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارچوب دیدارهای رودر رو مقابل امارات در دو بازی آخر خود در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ( رفت و برگشت ) تیم ملی امارات با نتایج مشابه یک بر صفر شکست داد.

وجه تشابه این دو دیدار گلزنی مهدی طارمی در هر دو مسابقه بود. مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرتغال در بازی رفت در دقیقه ۷۰ روی پاس سردار آزمون تک گل پیروزی بخش تیم ملی را به ثمر رساند و در دیدار برگشت نیز در دقیقه ۴۴ و در نیمه اول زننده گل برتری تیم ملی بود.

با توجه عدم گلزنی مهدی طارمی در این دوره از جام ملت‌ها در شرایطی که پیش از شروع رقابت‌ها پیش‌بینی می‌شد او به عنوان یکی از مطرح‌ترین گلزنان حال حاضر آسیا در اروپا روبروی تیم‌های فلسطین و هنگ کنگ آوراژ گل خوبی برای خودش دست و پا کند، می‌توان پیش بینی کرد با توجه به هر دو گل تیم ملی کشورمان در دیدارهای آخر مقابل امارات، مهدی طارمی این بار نیز در مصاف مقابل این تیم گلزنی کرده و پایش به گل باز شود. از سوی دیگر قطعا سرمربی تیم ملی امارات با چنین ذهنیتی برنامه ویژه ای برای مهار مهدی طارمی در سر خواهد داشت.

طارمی در هر دو بازی آخر تیم ملی در جام ملت‌های آسیا از ابتدا در ترکیب ثابت تیم کشورمان به میدان رفت. او در دیدار مقابل هنگ کنگ در دقیقه ۷۷ جای خود را به امید ابراهیمی داد اما در دیدار مقابل فلسطین ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم ملی حضور داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی