نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اضطراب شدید گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر؛ وضعیت خانواده او در کشورش مساعد نیست/ ناآرامی‌ها ادامه دارد...
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره چلسی آشفتگی‌های خانوادگی خود را پنهان می‌کند تا عملکردهای خوبی در چلسی به نمایش بگذارد.

مویسس کایسدو در حالیکه برای تیم چلسی از جان و دل مایه می‌گذارد از اضطراب و رنج شدیدی به خاطر ناامنی خانواده‌اش در اکوادور رنج می‌کشد. هافبک ۱۱۵ میلیون پوندی چلسی به تازگی متوجه شد که خانواده‌اش در امان هستند و کمی آرامش پیدا کرد. بمب‌ها، خشونت‌های گروهی و حتی حمله مسلحانه به صحنه فیلمبرداری در طول پخش زنده تلویزیونی، کشور آمریکای جنوبی را در بر گرفته و امواج این اتفاقات شوکه‌کننده به استمفوردبریج نیز رسید.

کایسدو با ۱۰۰ میلیون پوند و ۱۵ میلیون اضافه به چلسی آمد اما در چند وقت اخیر فوتبال کمترین اهمیت را در ذهنش داشت و چلسی برای محافظت از عزیزان ستاره تیمش در طول این آشفتگی‌ها تلاش زیادی می‌کند.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی آبی‌ها گفت: «درست است که او چند هفته پیش واقعاً نگران بود. شرایط آسان نیست و باشگاه نه تنها به او بلکه به همه اهمیت می‌دهد. اگر هرکدام از ما مشکلی داشته باشیم باشگاه آماده است تا به طرق مختلف به ما کمک کند. کمک باشگاه به بازیکن خوب است زیرا ما به او در بهترین شرایط برای رقابت نیاز داریم. هر روز در مورد چگونگی وضعیت اکوادور صحبت می‌کنیم. در حال حاضر خبر خوبی از خانواده‌اش رسیده است. من فقط می‌دانم که حال خانواده خوب است و در شرایط امنی هستند. شما به خوبی می‌دانید که اگر مشکلی در خانواده رخ دهد عملکرد بازیکن تا چه حد تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.  حال او اکنون خوب است و احساس بهتری دارد. او می‌گوید وضعیت در آنجا عادی نیست، اما در حال بهبود است و شرایط اکنون آرام‌تر شده است.»

این وضعیت یادآور کابوس زنده لوئیس دیاس، مهاجم لیورپول است که والدینش در پایان سال گذشته در کلمبیا توسط مردان مسلح ربوده شده بودند.

تنها در ۲۴ ساعت گذشته پلیس اکوادور ۶۸ گانگستر را دستگیر کرد که به بیمارستانی حمله کرده بودند تا از یکی از اعضای باند خود که در این مرکز تحت درمان بود محافظت کنند. پرستارها و دکترها گروگان گرفته شدند و پلیس و باند خلافکاران به هم شلیک می‌کردند. ناآرامی‌ها ناشی از اعلام جنگ دنیل نوبوآ، رئیس‌جمهور اکوادور علیه جنایات سازمان‌یافته در میهن کایسدو است.

با این حال، کایسدو که کوچکترین عضو خانواده ۱۲ نفری است یک دقیقه از پنج بازی اخیر چلسی را هم از دست نداد و قرار است سه‌شنبه شب در مسابقه‌ای که به گفته پوچتینو بزرگترین بازی دوران حضورش در چلسی است در دور برگشت نیمه‌نهایی جام اتحادیه با میدلزبورو رقابت کند.

بیشتر بخوانید: داستان باورنکردنی زندگی مویسس کایسدو/ از بازی در زمین‌های خاکی منطقه خلافکارها تا رشد فوق‌العاده سریع

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی