نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
صعود مقتدرانه ایران از مرحله گروهی جام ملت‌ها/ یوزها گریه اماراتی‌ها را درآوردند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه آجوکیشن سیتی قطر به مصاف هم رفتند که این تقابل با برتری ۲-۱ شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

۲ گل ایران را مهدی طارمی در دقایق ۲۶ و ۶۵ وارد دروازه امارات کرد. یحیی الغسانی در دقیقه ۳+۹۰ تنها گل امارات را زد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی (۴۵- رامین رضاییان)، سامان قدوس (۶۶- امید ابراهیمی)، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی (۶۶- محمد محبی)، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده (۶۶- علیرضا جهانبخش) و سردار آزمون (۸۷- رضا اسدی).

عکس تیمی ایران

ترکیب امارات: خالد عیسی، زاید سلطان، خالد الظنحانی، خالد الهاشمی (۷۴- عبدالله ادریس)، بدر ناصر، حارب عبدالله، طحنون الزعابی (۵۷- کایا کاندو) عبدالله رمضان، ماجد راشد (۸۵- عبدالله حمد)، علی صالح (۸۵- فایبو لیمان) و یحیی الغسانی.

داور: تانتاشف ایلگیز از ازبکستان

نیمه اول

دقیقه ۱۸: ارسال توپ از نقطه کرنر با ضربه سر سردار آزمون همراه شد که توپ مهاجم ایران از بالای دروازه امارات به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: توپ سامان قدوس به دست بازیکن امارات برخورد کرد و بازیکنان ایران اعتقاد به پنالتی داشتند اما با تصمیم کمک داور و همچنین بازبینی تصاویر VAR ‌مشخص شد که قدوس در آفساید بوده است.

دقیقه ۲۴: پاس عمقی به مهدی طارمی رسید و مهاجم تیم ملی توپ را از بالای سر دروازه‌بان امارات به سمت دروازه فرستاد ولی در لحظه آخر مدافعان امارات توپ را دفع کردند.

دقیقه ۲۶:همکاری سردار آزمون و مهدی طارمی یکبار دیگر در خط حمله تیم ملی جواب داد و آزمون با پاسی زیبا توپ را از بالای سر مدافع امارات به طارمی رساند تا این بازیکن قفل دروازه امارات را باز کند و اولین گلش را در این تورنمنت به ثمر برساند.

دقیقه ۳۳: ارسال توپ از احسان حاج‌صفی با ضربه سر علی قلی‌زاده تبدیل به گل دوم ایران شد اما در بازبینی صحنه با VAR مشخص شد که قلی‌زاده در لحظه ارسال توپ در منقطه آفساید بوده است.

دقیقه ۴۱: صادق محرمی با تکل روی بازیکن امارات اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه ۴۵: در ادامه مصدومیت‌های سریالی بازیکنان ایران، صادق محرمی به دلیل آسیب‌دیدگی شدید جای خود را به رامین رضاییان داد.

صعود مقتدرانه ایران از مرحله گروهی جام ملت‌ها/ یوزها گریه اماراتی‌ها را درآوردند

نیمه دوم

دقیقه ۵۱: شوت روی پای آزمون از کنار دروازه امارات به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: طحنون الزعابی با خطا روی سعید عزت‌اللهی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۵۸: شوت حارب عبدالله به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: محمدحسین کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد و بعد از بازبینی تصاویر از سوی داور و VAR به سود امارات پنالتی گرفته شد.

دقیقه ۶۴: یحیی الغسانی پشت توپ ایستاد که ضربه او را علیرضا بیرانوند گرفت تا کار همچنان به سود ایران پیش برود.

دقیقه ۶۵: یورش بازیکنان ایرانی به سمت دروازه امارات باعث شد مدافع این تیم در دادن پاس اشتباه کند و سردار آزمون با توپ‌ربایی آن را به طارمی رساند تا مهاجم ایران برای دومین بار دروازه امارات را باز کند.

دقیقه ۶۷: پاس عمقی به آزمون رسید و این بازیکن دروازه امارات را باز کرد اما کمک داور پرچمش را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۷۶: پاس زمینی علی قلی‌زاده به محوطه جریمه امارات توسط مدافع این تیم دور شد.

دقیقه ۸۱: توپ دیگری به محوطه جریمه امارات ارسال شد که ابتدا ضربه چکشی علیرضا جهانبخش به تیر دروازه خورد و در ادامه محمد محبی دروازه حریف را برای بار سوم باز کرد. داور یکبار دیگر برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت و در تصاویر تلویزیونی مشخص شد محبی پیش از گل روی یکی از بازیکنان امارات خطا کرده و به همین دلیل گل مردود شد.

دقیقه ۸۵: آزمون در موقعیت دیگری در تک به تک با دروازه‌بان امارات قرار گرفت و ضربه‌اش به بیرون رفت. ضمن اینکه آفساید او نیز گرفته شد.

دقیقه ۳+۹۰: شوت فابیو لیما را علیرضا بیرانوند گرفت.

دقیقه ۳+۹۰: در یک رفت و برگشت توپ به یحیی الغسانی رسید و این بازیکن که ضربه پنالتی‌اش را از دست داده بود موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • یک ایرانی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    جهانبخش حیا کن ، تیم ملی رو رها کن
    • اسکوچیچ دلاور IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      با برانکو و کیروش تونستیم تا نیمه نهایی جام ملت ها بیایم. با برانکو سوم بشیم ولی با کیروش هرچند تا نیمه نهایی اومدیم ولی آخرش معلوم نشد چی شدیم. تازه برانکو بازیکنای داغونی مثل دایی و هاشمیان داشت ولی زمان کیروش بازیکنای خوبی مثل محمد قاضی و خلعتبری داشتیم.
    • امیر IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      مربی تیمِ ملی ، فقط اسکوچیچ
    • یه جوک بگم: برانکو IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      آره تیم رسانه ای پروفسور ، هر شکستی رو پیروزی نشان میداد. گل محمدی خیلی بهت از برانکو همه ی افتخارات رو کسب کرد. برانکو فقط باعث بدهی مالیاتی تیم ها میشه
  • امیر IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    برد خفیف ۲ بر ۱ برابر تیم ضعیف امارات هم مگر اشک در می آورد؟ تیم گروهبان استاد گل های خطا.. خخخخخ در ضمن با خط دفاعی ضعیفی که تیم گروهبان قندلی دارد امکان ندارد این تیم به چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کند.
  • هیچکس IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    اماراتی ناله کن🤣
  • ایران IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    خدا قوت به همگی سربلند باشید غیرتمندان ایران
  • فرامرز IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    ضمن تبریک به خاطر صعود تیم به مرحله بعد امیدوارم ایراد های دفاعی تیم ملی رفع شود چون در مرحله حذفی یقه تیم ملی را خواهد گرفت به خصوص که با دو اخطاره شدن حسین کنعانی و بازی کردن مجید حسینی واقعا در بازی با سوریه باید ترسید .
  • م. ر. IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    کمک داورهای ویدئوی var از عربستان و اردن داور وسط ازبک را مثل عروسکی در دست داشتند
  • احسان IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    گل محبی رو سختگیرانه خطا تشخیص داد.
  • برزو لردگونی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    در ضمن تیمی که بخواهد شخصیت قهرمانی داشته باشد، جواب به کری عده ای تماشگر محدود نباید برایش آنچنان جدی باشد
  • محمد IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    مقتدرانه؟
  • برانکو IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    ایران هی میبره قدرتنمایی میکنه ، اون طرف مربی سابق پیروزی در عمان آبروریزی میکنه به اسم ایران تموم میشه
    • محمد صادق🚩 IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      چرا چرت و پرت میگی 🤐
    • Ali IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      حتی اگربه قول تو که عقده ای هستی ، پیروزی باشه ،بازهم باعث افتخاراست که نامی ایرانی هست ونه مانند تیم موردعلاقه ات بیگانه وباعث سرافکندگی .
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    ننگ بر این داوری دو گل از سه گل مردودی صددرصد درست بود در صحنه گل قلی‌زاده دست چپ مدافع اماراتی آفساید رو پر کرده بود(اگه دست مدافع آفساید رو پر کنه آفساید حساب نمیشه دقیقا مثل همین صحنه) و اگه امارات این گل رو زده بود قطعا پذیرفته میشد در صحنه گل محبی بازیکن مدافع امارات خودشو زد به محبی و بعد در ادامه محبی روی مدافع حریف اصطلاحا خراب شد ولی خطای اول رو حریف انجام داد و مطمئنا اگه این گل رو امارات میزد باز هم پذیرفته میشد از داور بدتر تعویضهای سرمربی ایران بود که کلا روند تهاجمی ما رو از بین برد و نشون داد این آقا اصلا در حد و اندازه هدایت تیم بزرگی به نام ایران نیست آخه با کدوم منطقی اسدی و ابراهیمی و جهانبخش وارد بازی شدند جهانبخش پایه‌گذار گل امارات بود دوره وینگرشدن بازیکن‌های بی‌تکنیک و بی‌هنری مثل جهانبخش تموم شده علیرضا برای دفاع راست بی‌نظیره ولی در حال حاضر به درد جلو نمیخوره اسدی و بدتر از اون ابراهیمی هیچ کیفیت خاصی رو به تیم اضافه نمیکنن تیممون عالیه و بزرگترین ایرادش سرمربیگری قلعه‌نوییه حیف از این همه بازیکن خوب
  • محمدرضا IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    البته نزدیک بود اشک ما هم در بیاد
  • امیر IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    هیچ بدشانسی درکار نبود. خط دفاعی تیم ملی افتضاح است. خیلی از گل ها را هم بازیکنان تیم ملی با خطا زدند که var مردودشان کرد.
  • مهران IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    اول باید تشکر کرد از آقای قلعه نوعی بابت تیمی که دارن و حداقل تاثیری که میتونه مربی داشته باشه ترکیب چینیه که این ترکیب خوبه اما بهتر نیست طرف چپ قلی زاده و راست بجای محبی و قائدی جهانبخش باشه و بعد اینکه دلیل دعوت از آریا یوسفی مگر غیر از بازی کردن و کسب تجربه هست ، حداقل حالا که دعوت شده بهتر نیست بازی کنه حتی بعنوان یار تعویضی
  • David US ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    Iran nabayad be in rahathy gooel bekhorad pas farge ba tajrobe boudan va dar Europa bazy kardan dar chist? didid ke farge ziady beine Iran va Hong Kong naboud
  • شیذر IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    احمد نور احمدنور احمد نور 😞
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    با تشکر از بازیکنان و مربیان تیم ملی بابت زحماتشان و پیروزی خوب ولی الان امارات به سمت آسان تر گروه رفت.بهرحال بازی با تاجیکستان و عراق بهتر از بازی با سوریه و ژاپن یا کره است.اگرچه امارات هم تیمی نیست که بتواند به مراحل بالاتر صعود کند.یادم هست یکبار بلاژویچ یکبار هم قطبی 3 به 0 امارات را بردند.بعد این همه سرمایه گذاری اختلاف امارات با ایران به یک گل رسیده است که برای آنها با آن جمعیت و شرایط فرهنگی اجتماعی خوب است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی