نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
۱۶ |
۰
عصبانیت عمانی‌ها از برانکو/ پروفسور به خط پایان رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه عمانی اعلام کرد که برانکو ایوانکوویچ در هر حالتی بعد از جام ملت‌های آسیا از هدایت تیم ملی فوتبال این کشور کنار گذاشته خواهد شد.

تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ نتایج خوبی در جام ملتهای آسیا کسب نکرده و مورد انتقاد رسانه های عمانی قرار گرفته است. تیم ملی عمان در بازی اول مقابل عربستان شکست خورد و در بازی مقابل تایلند به تساوی رسید. عمان برای صعود باید حتما در بازی سوم مقابل قرقیزستان به پیروزی برسد تا بتواند راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

حالا روزنامه الرؤیه عمان خبر داد برانکو در هر حالتی بعد از جام‌ ملت‌های آسیا از هدایت تیم ملی فوتبال عمان کنار گذاشته خواهد شد و قراردادش تمدید نخواهد شد.

همچنین انتشار خبر مذاکره برانکو با باشگاه پرسپولیس در کوران مسابقات جام ملتهای آسیا به مذاق عمانی‌ها خوش نیامد و باعث عصبانیت آنها شد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد جدید و غیرمنتظره پرسپولیس به برانکو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مالدینی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    برانکو دیگه پیر شده مثل کی روش نمیتونه نتیجه بگیره
  • مافیای سرخ IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    مربی درپیتی همینه
    • تیم خاطرات کاج IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      از استراماچونی چه خبر؟ یادم استقلالی‌های جوگیر میگفتن میخواد بره اینتر ولی سر از الغرافه در آورد آخرشم از اونجا انداختنش بیرون راستی برای نیم فصل چقدر ازتون پول گرفت؟
    • لونگ چرک IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      لونگیا آخه خودتونم میدونین که از ترستون فراریش دادین استرا رو وگرنه آخر فصل دیرن داشت
    • اسنپ کاپ IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      در جواب خاطرات یک لنگی اخه لنگی چرا خودتو میزنی به کوچه علی چپ خودتون هم میدونید اگه استرا میموند چه بلایی سر لنگی که از صد جا مورد حمایت قرار گرفته بود میورد برا همین بابا مسعود دستبکار شد و فراریش داد، راستی تو نیم فصل اول از 11 امتیاز معیشتیتون چه خبر؟؟؟؟؟؟؟ اینم بدون اگه این امتیازای معیشتی رو بهتون نمیدادن الان از شمس آذری که 5 امتیاز از کم کردن پایین تر بودین
    • Ali IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      مافیا آبی هست چراکه پرسپولیس موفقترین تیم سالهای اخیربوده پس افرادی چون تو وگروه هایی همانندتوکه طرفداراستقلال هستید وموفقیتی نداشته اید شروع به تشکیل گروهایی که مافیا نام داردکرده و برای به اصطلاح خودتان مقابله با پرسپولیس باشید پس به پندار وگفتار وکردارخودتان بنگرید هویداخواهدشد که اصل واثاث واساستان مافیایی هست ،پس صفت و ویژگی خودتان را به دیگران نچسبانید .
  • بی انصاف نباشیم IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    یاد برانکو به خیر. با برانکو ما تونستیم توی جام جهانی 2006 که گروه خیلی سختی بودیم و بازیکن های ضعیفی داشتیم، با این حال بدون امتیاز نبودیم و یک مساوی کردیم. یادت بخیر پروفسور ، این عمانی ها قدر ناشناس هستند. در حالی که در جام های جهانی بعدی همه را از گروه حذف شدیم. در ضمن با پروفسور کبیر تا نیمه نهایی جام ملت ها رفتیم و بعد سوم شدیم ولی سال 2019 تا نیمه نهایی رفتیم ولی معلوم نشد که چی شدیم. برانکو احیاگر فوتبال ایران بود.
    • انصاف! IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      استدلالت جالبه. سال ۲۰۱۹ هم سوم شدیم تازه با اشتباه کنعانی زادگان که توپ رو ول کرد رفت سراغ داور. وگرنه اون سال هم همه تیم ها رو گل بارون میکردیم تا اون اشتباه بازیکنان شد. جام جهانی ۲۰۰۶ هم با انگولا مساوی کردیم درحالیکه جام جهانی های بعدی با پرتغال و ولز و مراکش امتیاز گرفتیم. از نظر میانگین گل هم مثلا همین دیروز که به اصطلاح شما تهاجمی بازی کردیم، باز هم همون برد حداقل اختلاف رو کسب کردیم. البته زحمات تمام مربی ها قابل تقدیره
  • کاکتوس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    عمانی ها اگه جای برانکو کاکتوس بذارند فرقی نمی کنه. خنثی و بدون پیشرفت. سنش بالا رفته دیگه
  • ع ق QA ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    من بعنوان یک تماشا چی ۴۰ چند ساله تیم عمان تعجب می کنم آخه چه انتظار دارند ؟ عمان که قهرمان جهان نبوده مثل استقلال شش تا ششتا می خورد و تو ده دقیقه سه چهار گل می خورد حالا سعودی را تو قوطی کرده بود چه انتظار دارند؟!!!
    • اسکوچیچ دلاور IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      عمان توی جام ملت هایی که برانکو مربی ایران بود با ایران مساوی کرد. البته دلیلش هم این بود که مربی ایران(برانکو) بد بود.
    • اسنپ کاپ IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      اخخخخخخخخخخخخخخخی تماشاچی چهل و چند ساله لنگی تا حالا قهرمانی تیمت رو تو آسیا ندیدی!!!!!!!!!!!!!! آآآآآآآآآآخخخخخخخی،، ولی ما با چهل چند سال سن دو بار قهرمانی تیممون تو آسیا رو دیدیم
  • کرواتها گاو ۹ من شیرند IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    برانکو همون موقع که میخواست از پرسپولیس بره دچار بن بست تاکتیکی شده بود. اون موقع پرسپولیس شدیدا مشکل تاکتیک داشت و مثل تیم یحیی بد بازی میکرد و نمیتونست گل بزنه. تا زمانی که برانکو بخواد رفیق‌بازی و فامیل‌بازی در بیاره و با سه چهار دستیار بیسواد و عموما ثابتش و علی‌الخصوص داداش کچلش کار کنه آش همین آش و کاسه همین کاسه است و روز به روز به قهقرا میره. برانکو مربی تمرین‌دهنده خوب نداره و حاضر به تغییر کادرش هم نیست. دایناسورها منقرض شدن چون خودشونو با اوضاع احوال تطبیق ندادن. یحیی هم همینطور بود و حاضر نبود تمرینات مزخرف و منسوخشو تغییر بده. خوب شد برانکو نیومد پرسپولیس. کسایی که اصرار به اشتباهات خود دارن و حاضر نیستن راه و روششونو عوض کنن محکوم به نابودی‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی