نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
جدایی غیرمنتظره از پرسپولیس/ یک نفر دیگر رسماً کنار رفت؛ نمی‌خواهم مدیون هوادران پرسپولیس شوم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین خبیری عضو هیات مدیره پرسپولیس از سمت خود استعفا داد.

حسین خبیری با اعلام استعفای خود از عضویت در هیات مدیره پرسپولیس، گفت: تا اینجای کار خیلی سعی کردم مشکلات حل شود، تا یک جایی توانستم اما احساس می‌کنم وقتی مفید نیستم بهتر است که نباشم. به همین خاطر استعفایم را تقدیم می‌کنم.

وی افزود: تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس کردم و نمی‌خواهم وقتی نمی‌توانم مفید باشم با ماندنم مدیون هوادران پرسپولیس شوم. برای هیات مدیره و مدیران پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

خبیری یادآور شد: از وزیر ورزش که از زمان حضورش تلاش زیادی برای حل مشکلات باشگاه انجام داد، تشکر می‌کنم و در اولین فرصت استعفای مکتوبم را به وزیر تقدیم خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اقدام دسته‌جمعی بازیکنان پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید/ واکنش سرخ‌پوشان به شایعه بزرگ!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قرمز مثل خون IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    وقتی خبیری هم میره، یعنی اوضاع خیطه
  • عدالت خواه IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    رفتی در رو پشته سرت نبند، چون فرشچیانم دارمیاد...✌
  • ناشناس IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    پرسپولیس از لیگ کنار بزارید که تیم سوگولی جام معیشتی بگیر # آقا محمدی # پروژه تضعیف پرسپولیس
    • جام های اسنپی لُنگ IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      عجب..!!چهل ساله استقلال رو درگیر حاشیه تغییرات مدیریتی و تضعیف و.کردید بعد ما سوگلی هستیم..!!
    • هادی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      حق خوری در دوران خسروانی قبل انقلاب صدور نتیجه ۳ دربی نیمه تمام به سود کیسه توسط کمیته انظباطی به دستور آقامحمدی،ماله کشیدن رو دوپینگ دسته جمعی کیسه،ماجرای ایمیل جعلی برا بازیکن گابنی دوران بابا شهاب و قهرمانی پاک سفارشی ، ماستمالی کردن دور زدن سقف بودجه ای که فصل قبلش به زبان فرشید سمیعی بیش از ۷۰۰ میلیارد بوده در پخش زنده تو فصل جدید بازیکنایی که حاضر به کاهش قرارداد نبودن بودجه باشگاه نسبت به فصل قبل ۶۰ درصد افت کرد و کسر نشدن امتیاز،ماستمالی کردن جعل اسناد و امضاء و...
    • عبدو قاتل تختی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      شعر نگو لنگی مشخصه که لنگ تیم حکومتی است.. نیم فصل نتونستن استراماچونی رو حفظش کنن.!! حالا برای لنگ عزا گرفتن؟؟!! البته دیگه یه بچه هم می دونه در این فوتبال بی در وپیکری که فقط فکر و ذکرش لنگ حکومتی است چه خبره..!! چهل ساله عادت کردیم به اهدای جام های اسنپی به لنگ حکومتی‌..حفظ شاکله تیم ..تزریق پول..در اختیار گذاشتن بیشترین امکانات... هواداران لنگ حکومتی سینه شون رو سپر کنن وبا افتخار بگید جام میگیریم..!!جام اسنپی...!!
  • دلال های کرواسی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    پرسپولیس زنگ تفریح لیگ میشه :دی
  • خشت و آئینه: IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    بهتر که رفتی. کل مصاحبه‌هات حاشیه‌ای و به دردنخور و افراطی و فاقد اصول مدیریتی و درایت بود. اگه به خاطر سرمربیگری اوسماره که بهترین تصمیم ممکنه. چون با توجه به قرارداد کادر فنی و سقف بودجه و شناخت و... صلاح نبود برن سمت کس دیگه. یعنی دانش فنی اوسمار از یحیی یا برانکوی بی‌تاکتیک که الکی دنبالش بودین کمتره. اگه کمتره با کدوم دلیل و مدرک اینو میخوای ثابت کنی. تو اگه مدیر بودی باید زودتر از اینا درخواست عزل یحیی رو مطرح میکردی تو هیئت مدیره و هیچوقت اجازه مذاکره مجدد با برانکو و امثال بشار رسن ته خط رسیده رو نمیدادی. اکثر تصمیمات درویش تا به حال درست بوده. چون نخواسته مثل مدیرای قبلی تصمیمات غلط و دردسرساز و مخرب بگیره. البته بعضی کاراش ایراد داره ولی در کل از همه مدیرای قبلی بهتر کار کرده. هیئت مدیره اگه مدیریت داشت همون اول میرفت سراغ اوسمار و اجازه مذاکره با برانکوی تحت قرارداد عمانو نمیداد و الکی با اسمها بازی نمیکرد. ما بعده استعفای یحیی این روز رو پیش‌بینی کرده بودیم چون علمشو داشتیم. مدیریت براساس خواست هوادار هیجانی و معمولا دور از علم بدترین نوع مدیریته.
  • مهران IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    واقعاً درویش قصدش نابود کردن پرسپولیس هست. هر بچه ای اینو میفهمه که وقتی مدیر بره از بازیکن ها در مورد انتخاب سرمربی تیم نظر بپرسه ، بخواهی نخواهی این اقدام باعث ایجاد چند دستگی در تیم میشه و فاتحه ی تیم و اتحاد تیمی دیگه خونده شده است و هیچ جوری نمیتونی شرایط و جو رو دیگه درست کنی. خدا شاهده خیلی سخته فکر کنی اینا همه اتفاقی هست و قصد و نیتی برای نابودی پرسپولیس در کار نبوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی