نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خداحافظی امارات با جام ملت‌ها/ تاجیکستان با درخشش ستاره پرسپولیس تاریخ‌ساز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی تاجیکستان در ضربات پنالتی امارات را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شد.

در دومین دیدار مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا تیم‌های امارات و تاجیکستان در ورزشگاه احمد بن علی الریان مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه پس از تساوی ۱-۱ در ۱۲۰ دقیقه با برتری ۵-۳ تاجیکستان در ضربات پنالتی به پایان رسید.

در این بازی که با حضور ۳۳۵۸۴ تماشاگر برگزار شد، تاجیک‌ها ابتدا با گل وحدت هنانوف، بازیکن پرسپولیس و مدافع میانی خود در دقیقه ۳۰ جلو افتادند. تاجیکستان که برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کند  تا دقیقه ۶+۹۰ از حریفی پیش بود که در در ۲ دوره اخیر به نیمه نهایی مسابقات رسیده و در این دوره نیز پس از دوم شدن در گروه ایران به جمع ۱۶ تیم برتر رسید. در نیمه دوم شاگردان پتر سگرت موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند که البته در زدن گل دوم ناکام ماندند تا اینکه در دقیقه ۶+۹۰ امارات با ضربه سر خلیفه الحمادی به گل تساوی رسید. وقت‌های اضافی نیز با همین تساوی ۱-۱ تمام شد تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز باشد.

در ضربات پنالتی برای تاجیکستان آختم نظروف، وحدت هنانوف، احسان پنجشنبه، رستم سویروف و برای امارات عبدالله ادریس، فابیو لیما و علی صالح گلزنی کردند. کایو برای امارات پنالتی خود را از دست داد تا تاجیکستان با نتیجه ۵-۳ در ضربات پنالتی برنده شود و راهی یک چهارم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    با تبریک به برادران و هم تباران آریایی ما بابت اشکی که از امارات درآوردند و پیامی که شنیدند از صمیم قلب امیدوارم تاجیکستان اشک تیم عراق را هم بیرون بیاورد و راهی بغداد شان بکند به امید فینال ایران و تاجیکستان گرچه به نظر منطقی نمی آید اما بگذار قدری هم آرزو بکنیم
    • اریا IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      واقعا پیروزی مسرت بخشی برای ما ایرانها بعلت همنژاد وهمزبان بودن تاجیکستان بود به امید پیروزیهای ورزشی دیگر همنژدان ما افغانستان در عرصه های بین المللی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی