نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
خبرورزشی‌گردی| تصادف مرگبار ملی‌پوش استقلالی/ ماشین مهدی قایدی واژگون شد و یک نفر فوت کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی، از ‌ملی‌پوشان استقلالی که هم‌اکنون در جام ملت‌های آسیا حضور دارد، ۶ سال قبل در دهم بهمن اتفاق بسیار تلخی را تجربه کرد.

اوایل بهمن سال ۹۶ مهدی قایدی بازیکن جوان استقلال که توسط علیرضا منصوریان به این تیم آورده شده بود، از وینفرد شفر اجازه گرفت تا برای رسیدگی به امور شخصی خودش راهی بوشهر شود اما روز دهم بهمن خبری در خبرورزشی و سایر رسانه‌ها منتشر شد که حکایت از وقوع یک اتفاق بسیار تلخ داشت. ماجرایی که دامن‌گیر قایدی هم بود و البته متاسفانه جان یک نفر را نیز گرفت.

هنگامی که اتومبیل حامل مهدی قایدی و برخی از دوستان و بستگانش در جاده تردد می‌کرد، به خاطر سرعت بسیار زیاد منحرف و واژگون شد طوری که بازیکن آن زمان استقلال و ملی‌پوش کنونی کشورمان به خاطر شدت مصدومیت در بیمارستان بستری شد و مدت قابل ملاحظه‌ای را نتوانست فوتبال بازی کند. کسی که از او به عنوان پدیده لیگ هفدهم یاد می‌شد، با یک بی‌احتیاطی بزرگ به بیمارستان رفت و البته اتفاق تلخ‌تر این بود که دوست نزدیک مهدی به نام احمدرضا شاکر، که در همان اتومبیل حضور داشت، به واسطه تصادف مذکور متاسفانه جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. این قضیه سر و صدای بسیار زیادی در جامعه ورزش و حتی رسانه‌های غیرورزشی به پا کرد و کار به شکایت خانواده متوفی از قایدی کشیده شد.

البته مهدی چند ماه پس از آن ماجرا دوباره توانست به فوتبال بازگردد ولی خیلی‌ها معتقدند اگر آن ماجرا پیش نمی‌آمد، او زودتر به تیم ملی می‌رسید و البته مرحوم احمدرضا شاکر هم الان زنده بود.

خبرورزشی‌گردی| تصادف مرگبار ملی‌پوش استقلالی/ ماشین مهدی قایدی واژگون شد و یک نفر فوت کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • حاشیه نسازید IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    روح آن مرحوم شاد باشه اما فردا تیم ملی بازی داره ، واقعا خجالت نمی کشید شب قبل از بازی مهم ایران چنین تیترهایی می زنید و اخبار ناراحت کننده سالیان قبل روبرای بازیکنش تداعی می کنید ؟ اجازه بدهید باور نکنیم که فقط بخاطر تقارن ۱۰ بهمن ماه بوده !!
  • پیروزهیس IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بعضی هاکاسه ی داغ ترازآش میشن اتفاق ممکنه برای هرآدمی بیفته درسته که مهدی باید مواظب بودولی لعنت خدابردل لنگی خطیر که هرچی میکشیم ازسوءمدیریت این نالایقه .....چه ربطی داشت🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی