کیومرث هاشمی وزیر ورزش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اختلافات عدیده مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال و انتخاب پرسروصدای جانشین یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس شرایط سختی را برای وزیر ورزش و دو باشگاه پرطرفدار پایتخت رقم زده است.

در روزها و هفته‌های گذشته موضوع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با طرفداران میلیونی در کانون توجه مسئولان دولتی و البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است.

پس از استعفای یحیی گل‌محمدی موضوع انتخاب جانشین برای سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته در لیگ برتر و جام حذفی به یکی از موضوعات مهم و دغدغه‌های طرفداران این تیم تبدیل شد. دیدار دو تن از مدیران باشگاه با برانکو در کشور قطر و در نهایت عقد قرارداد با دستیار گل‌محمدی که با واکنش انتقادی شدید پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس مواجه شد از نگاه اعضای فراکسیون ورزش مجلس دور نماند.

اما این تنها موضوع مدنظر نمایندگان ملت نبوده است. در دیگر باشگاه پرطرفدار پایتخت یعنی استقلال هم اوضاع مطلوب هواداران و پیشکسوتانش نیست. پس از مطرح شدن موضوعات مربوط به جعل امضا، مسدود ماندن حساب باشگاه، انتشار خبر بسته‌شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، عدم یارگیری طبق خواسته جواد نکونام و در نهایت اختلاف واضح بین مدیرعامل و سرمربی تیم آبی پایتخت بار دیگر باعث شد تا امروز هم در فراکسیون ورزش مجلس این موضوع مطرح شود که در دو باشگاه زیرمجموعه وزارت ورزش چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است!

کیومرث هاشمی که پس از کنار رفتن حمید سجادی از سمت وزیر ورزش و جوانان به این عنوان منصوب شد و این روزها بابت شرایط چندین فدراسیون‌ دیگر از جمله والیبال، سوارکاری و... که همچنان با سرپرست اداره می‌شوند تحت فشار است، حالا و با وضعیت اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نارضایتی هواداران میلیونی این دو تیم گفته می‌شود از سوی خانه ملت مورد سوال واقع شده است.

ناگفته نماند وزارت ورزش ماه‌هاست که معاونت پارلمانی هم ندارد و از این طریق ارتباط بین وزارت ورزش و مجلس نیز مدت‌هاست به نوعی کم یا حتی قطع شده است. آخرین معاونت پارلمانی وزارت ورزش قره‌ سیدرومیانی بود که چون به دنبال حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، از اواخر خرداد ماه سال جاری از پست خود در وزارت ورزش کناره‌گیری کرد.

با توجه به حساسیت این دو باشگاه برای دولت به ویژه در شرایطی که به انتخابات دوره جدید مجلس نزدیک می‌شویم، به نظر می‌رسد کیومرث هاشمی در ارتباط با دو زیرمجموعه پرطرفدار و با اهمیت وزارت ورزش شرایط مطلوبی را تجربه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: واکنش جدید به حاشیه جنجالی بانوان دف‌زن در بازی ایران/ مشکل پیش آمده در قطر به این دلیل بود!

کیومرث هاشمی وزیر ورزش

شنیده‌ها از افراد نزدیک به مجلس و وزارت ورزش حاکی از آن است نمایندگان فراکسیون مربوطه در جلسات اخیر عنوان کرده‌اند که از رأی اعتماد به کیومرث هاشمی انتظار داشته‌اند اوضاع این دو باشگاه سروسامان بگیرد ولی نه‌تنها انتظارات برآورده نشده بلکه شرایط رو به وخامت هم گذاشته است. حتی مطلع شدیم قرار بوده کیومرث هاشمی روز گذشته هم برای ارائه پاره‌ای توضیحات در ارتباط با همین دو باشگاه به دیدار یکی از اعضای فراکسیون مجلس برود که ظاهرا به دلایلی این اتفاق رخ نداده است.

یادآور می‌شود این روزها پیشکسوتان و هواداران باشگاه پرسپولیس به‌شدت نسبت به آینده تیمشان در نیم‌فصل دوم و دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر نگران هستند و اوسمار را سرمربی شایسته‌ای برای هدایت تیم محبوبشان نمی‌دانند. از سوی دیگر پیشکسوتان باشگاه استقلال و هواداران این تیم نیز نسبت به اختلافات مشهود و علنی علی خطیر با جواد نکونام که در پایان نیم‌فصل دوره رفت عنوان صدر جدولی را با استقلال کسب کرد به‌شدت نگران دور برگشت و مسابقات تیمشان هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    نمایندگان مجلس بهتره به وضعیت معیشت مردم برسن افراد سیاسی حق ندارن تو ورزش دخالت کنند
  • اشکان IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    اصلا این بنده خدا در حد وزارت ورزش نیست نمیدونه چی به چی هست اکثر فدراسیون ها رو هواست الان چند وقت تیم والیبال بدون سرمربی وضعیت سرخابی ها که افتضاح هر بازیکن خواستن بگیرن درویش گفت نداریم خطیر میگه پول نیست این چه مسخره بازی تعطیل کنید این دو باشگاه این قدر با اعصاب هواداران بازی نکنید
  • الاستقلال الکیسه IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    کیسه فقط باید منحل بشه تا پول بیت المال خرج تیم بی افتخار الکیسه نشه😁😁
    • پیروزهیس IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      هواداریک تیم بدون افتخاربین المللی هیچ وقت نباید به شعور خودش توهین کنه وباهوادارپرافتخارترین تیم آسیا درایران وقهرمان تنهاتیم بدون باخت درلیگ برتر کل کل کنه توبروباقشقاییها کل کل کن تازه هموناهم مسخرتون میکنن🍅🤫💙💙💙💙🏅🏅
  • پیروزهیس IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    نمیدونم چرااحساس میکنم قربانزاده ی لنگی👹 مدیر عامل استقلاله 🤔
  • فرهاد IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    آدم اینارومی بینه یادvarمیفته که ازخونه باداورحرف میزدن تاتیم درپیتی شون نبازه وبازی روبراش دربیارن به لطف یه داوربی وجدان
  • حامد IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    همه ی تیما دارن خودشونو تقویت می کنند بعضی تیما بازیکن خارجی میخرن بعد اقای خطیر میاد میگه پول ندارم، سقف قرارداد رعایت می کنم و از این جور حرفا اقا بگو بلد نیستم مدیریت کنم توانایی خرید بازیکن خوب ندارم هم خبال خودتو راحت کن هم هواداران و کادر فنی و پیشکسوتان باشگاه استقلال رو اقای خطیر شما اصلا شایسته مدیرعاملی باشگاه استقلال نیستید
  • محمد IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    وزیر بی خاصیتی به نظر می رسه
  • پیروزهیس IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    لعنت به کیومرث وعلی لعنت به هردوتاشون یکی ورزش رونابودکرده یکی استقلالرو
  • مارال عظیمی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    هرکی شد رئیس به فکرجیب خودشه، دنبال راهی میگرده چجوری بچاپه چیکارش به مردم هست از اونطرف فدراسیون هم میخوادباتضعیف این دوتاباشگاه مردمی سپاهان که همشهری ریس و دستیارانش هست قهرمان بشه.
  • سادات IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    توروخدابه من کمک کنید.من هیچی ندارم افسرده شدام چاره ندارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی