نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شیاطین‌سرخ برنده نبرد جذاب و جنون‌آمیز شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیاطین سرخ در آخرین بازی هفته بیست‌ودوم لیگ جزیره، گرگ‌ها را در خانه‌شان شکست دادند.

پرونده هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک بازیبسته شد که در آن تیم منچستریونایتد میزبان خود ولورهمپتون را با نتیجه ۴-۳ شکست داد.

یونایتد با گلزنی مارکوس رشفورد در دقیقه ۵ پیش افتاد و در دقیقه ۲۲ با گلزنی راسموس هویلون اختلاف را دو برابر کرد. پابلو سارابیا در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را برای ولورهمپتون جبران کرد، اما تنها سه دقیقه بعد اسکات مک‌تامینی گل سوم شیاطین سرخ را زد و دوباره اختلاف را به دو گل افزایش داد. ولورهمپتون گل دوم خود را توسط مکس کیلیمان در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند و ۱۰ دقیقه بعد یعنی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده با زدن سومین گل توسط پدرو نتو شوک بزرگی به میهمان منچستری وارد کرد، هرچند قدر این گل را ندانست و بعد از تنها دو دقیقه دروازه‌اش توسط کوبی ماینو باز شد. گل هافبک یونایتد پایان‌بخش ۱۲ دقیقه دراماتیکی بود که در آن سه بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت سبب شد که تیم میزبان برای نهمین بار در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تن به شکست دهد.

شیاطین سرخ که از پنجم دی و بازی‌شان برابر استون‌ویلا موفق به کسب پیروزی نشده بودند، با این نتیجه یازدهمین برد خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را کسب کردند و به رده هفتم جدول برگشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی