نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پاسخ جالب کلینزمن به احتمال رویارویی با ایران/ ما خیلی گرسنه پیروزی هستیم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در نشست خبری قبل از بازی با اردن گفت: خوشحالیم که در نیمه نهایی حضور داریم.

در نخستین بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های ملی فوتبال اردن و کره‌جنوبی به مصاف هم ‌می‌روند. یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در نشست خبری قبل از این بازی گفت: ما خوشحالیم که در نیمه نهایی حضور داریم. با اردن که هم‌گروهمان بود بازی داریم که نشان دهنده گروه سختمان است. ما تشنه رسیدن به فینال هستیم. ما مثبت اندیش هستیم ولی می‌دانیم که مربی حریف چه کار بزرگی کرده و بازی آسانی نداریم.

او درباره اینکه «در حال حاضر چه شخصا انگیزه‌ای دارد؟» گفت: من اعتقاد دارم که باید ببینی زندگی چه چیزی در مرحله بعدی برای تو می‌خواهد. این اولین جام ملت‌های آسیای من است که بسیار جذاب بوده است. ما می‌خواهیم بازی به بازی پیروز شویم و می‌دانیم که می‌توانیم به هدفمان برسیم‌. من از هر ثانیه بودن در این تورنمنت لذت می‌برم.

کلینزمن درباره مهمترین فاکتور موفقیت کره‌جنوبی اظهار کرد: ما به جلو نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم به همه چیز برسیم حتی چیزی که رسانه‌ها می‌گویند. بازیکنانم باتجربه و باانگیزه در حال تلاش برای رسیدن به فینال هستند. خیلی از آنها خانواده‌هایشان را آورده‌اند و راحت هستند. ما به خودمان اطمینان داریم و برای وقت اضافه و پنالتی هم آماده هستیم.

او در پاسخ به این سوال که «کدام حریف را در فینال ترجیح می‌دهید؟ گفت: ما به فینال فکر نمی‌کنیم و فقط به دنبال بردن اردن هستیم.

سرمربی کره‌جنوبی درباره فشار روانی کسب قهرمانی آسیا بعد از ۶۸ سال گفت: ما در حال حاضر در رقابت‌ها حضور داریم. انتظارات برای هر کشوری در اول تورنمنت سخت است. به مرور بهتر می‌شوید و پیشرفت می‌کنید. اگر به گذشته نگاه کنید، آرژانتین اولین بازی را به عربستان در جام جهانی باخت چرا که فشار زیادی روی آنها بود اما به مرور راحت‌تر ادامه دادند. این یک پروسه است. ما بازی‌های درام و سخت زیادی داریم. الان می‌دانیم که می‌توانیم این کار را بکنیم و خیلی مثبت نگاه می‌کنیم. ما جلو می‌رویم تا با آن مواجه شویم. این اتقاق خیلی روانشناختی است. این یک ماراتن بود که ما تقریبا به آخرش نزدیک شده‌ایم.

کلینزمن درباره اینکه «چطور تیم را برای بازی‌های ۱۲۰ دقیقه‌ای آماده کرده است؟» گفت: ما قطعات کوچک یک پازل را کنار هم گذاشتیم و برای این جام به خوبی آماده شدیم. ما خیلی گرسنه پیروزی هستیم. بازیکنان برای خودشان بازی می‌کنند. آنها از نظر ذهنی و فیزیکی آماده هستند. من به عنوان مربی باید بازیکنان و توانایی‌هایشان را گرد هم جمع کنم تا از آنها استفاده کنم.

او درباره تحلیلش از اردن هم گفت: بهترین چیزی که از آن می‌توانیم استفاده کنیم بازی گروهی‌مان است. ما باید روی قدرتمان متمرکز شویم و نقاط قوت آنها را مهار کنیم چرا که آنها بازیکنانی با توانایی فردی خوب در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: دعوای ژاپنی‌ها بعد از شکست مقابل ایران بالا گرفت/ حمله یک ستاره به سرمربی؛ هیچ کاری نکردی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • س ه IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    تند نرو تیم کره به هیچ وجه ان تیم سابق نیست در بازهای گذشته هم با شانس و یا حرکت انفرادی در دقیقه 90 پیروز شدی
    • حمید IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      بنده خدا فقط بحرین رو تو وقت معمول برده حرفهای انگیزشی و فلسفی هم میزنه
  • منتظر IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    کره با ایران میرن فینال و ایران با اقتدار کامل قهرمان میشه ان شاءالله
  • رودی فولر IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    برادر کلینزمن ! دقت کردی خیلی شانس آوردی ؟ ی نگاه به نتایج و زمانی که به برتری رسیدی بنداز. البته تلاش تیمت تا پایان بازی قابل تقدیره اما جو گیر نشو.
  • ب م IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    تیم کره خیلی گرسنه هست تا بازی با ایران از گرسنگی ضعف خواهد کرد
  • ح IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    کلینزمن سبک بازیش المانیه . اولش مالکانه توی دفاع بازی میکنه . بعد دیقه ۷۰ تا حد مرگ خوب بازی میکنن . ینی فقط یه سبک بازی دارن . کلینزمن اول گول میزنه . بعد اینکه طرفو خسته کرد میزنه جلو و بوم ... کره میبره .
    • حمید IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      ای برادر فعلا که اومده بالا تعریفی شده ولی یک درصد وقت اضافه جلوی عربستان کمتر از ده دقیقه بود یا استرالیا دو دقیقه گل نمیخورد الان نظرها در موردش چی بود؟یا الان کجا بود،فشاری که نود و نه درصدش رو شانس لحظه اخری بوده فوتبال نیست،کره تو هر بازی به شانس بیشتر نیاز داره تا تاکتیک
  • حمید IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    مستر یکجوری حرف میزنی انگار بازی تیمت رو کسی ندیده تا همین الان با اما اگر اومدی بعد گلهای ثانیه اخری اره بعدش تیمت روحیه پیدا کرده و برده ،اما عربستان یا استرالیا یک دقیقه دوام میاوردن الان کجا بودی؟
  • رضا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    کره جنوبی تیم باکیفیت و با مربی با کلاس و بازیکنان خوب و آماده است و تا این جا رو الکی نیومده حتی خیلی از کارشناسان فینال رو بازی کره و ژاپن پیش بینی کرده بودند .
    • رشید IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      موافقم کره قوی است تغذیه عالی داره بدنسازی المانی مربی دروازه بان المانی غیر مربی با کلاس تو بچه بودی یادت نیست سال ۷۷ چجوری گل زد به ایران تور دروازه را کرفت کلیتزمن خودخواه
  • عدالت خواه IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    کره جنوبی تیم بسیار خوبیه، ولی در قد و قواره ما نیست
  • احمد IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    این آقای کلینزمن خیلی آدم گند اخلاق و نچسب و متکبری است احساس می کنم یه دشمنی ذاتی با ایرانی ها داره گل دوم آلمان جام جهانی ۹۸ یادتون هست چیکار کرد
    • رشید IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      دقیقا صد در صد موافقم سال ۷۷ چجوری گل زد به ایران تور دروازه را گرفت کلینزمن خودخواه جام جهانی پارسال هم نی گفت ایران خاورمیانه ای گل زد!!!!
  • برزو لردگونی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    یعنی الان کره و ایران حریفاشون رو شکست دادند تموم و قطر و اردن حذف شدن ، چقدر خوبید شما
  • محمد فیروزی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    اگر بچه های تیپ ملی هماهنگ باشندویاس وناامیدی درتیم نباشد قطر وکره که خوبه حتی اگر جلو اسپانیا آرژانتین هم می برند ما آریایی هستیم ما باید یکی باشیم وآن یکی تیم ملی دراین میان عده ای می‌خواهند دوگانگی درتیم ایجاد کنند این اعضای کادر فنی وبچه های تیم ملی هستند که باید باهم همدل ویکصدا باشند تا همه تیم‌ها راببریم
  • خسروپرویز IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    بخدا این کره تیمی نیست بزرگش نکنید اونا تا این مرحله سه برد دارن،یکی درمقدماتی،یکی با ضربات پنالتی ، و یکی هم در ۱۲۰ دقیقه اما ایران جان من چهار برد در۹۰ دقیقه داشته و یکی در پنالتی برده
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    هیچ تیمی جلودار یوزهای ایرانی نیس🧿🇮🇷ماقهرمانیم و توفینال توردروازه تونو پاره میکنیم،مثل خودت گه وقتی به ماگل زدی رو اعصاب بودی
  • عباس IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    دوستان ببینیدتیم ملی کشورمان تواین بازیها نوسانات بالا وپایینی داشته اگر روز روز خوشان باشه و ذهن آماده داشته باشن قطعا قطررا میبریم شک نکنید... ولی من نگران یک موضوع هستم داخل محوطه جریمه هند الکی و خطای پنالتی مفت ندهیم.یادمان باشه تو جنگ روانی قطریها ازتمام کشورهای عربی استاد هستند.....ان شالله به امید قهرمانی ملی پوشان وخوشحالی دل تمام مردم عزیز وشریف ایران که لیاقتشان وشایسته بهترین ها هستند.....
  • امین IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    تیمی که تو چندتا بازی حساس میتونه تو دقایق پایانی به حریف فشار بیاره و نتیجه رو عوض بکنه نشونه انرژی و انگیزه و قدرت بدنی بالای اون تیمه.ضمنا همین آقای کلینزمن بود که تو زلزله رودبار یه مردم ایران کمک مالی رسوند و تو همون جام98 تیم ملی ایران ازش تقدیر کرد.خیلی آدم جنتلمن و باشخصیتیه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی