نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ارسلان مطهری در دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۴ سال قبل در چنین روزی بازیکنانی که حالا دیگر هیچ‌کدام در استقلال و پرسپولیس نیستند، نقش اصلی در دربی پایتخت را ایفا کردند.

چهار سال قبل استقلال و پرسپولیس برگزارکننده یکی از جذاب‌ترین دیدارهای چند سال اخیر بودند. مسابقه‌ای که اگرچه با تساوی به پایان رسید اما هیچ‌کدام از هواداران دو تیم به بازیکنان برچسب کم‌کاری و تبانی نزدند چون دیدند که چقدر مردانه در داخل زمین می‌جنگیدند.

هفدهم بهمن سال ۱۳۹۸ استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که شایعات زیادی پیرامون ورود ویروس کرونا به کشور مطرح شده بود ولی با این وجود، مسابقه با حضور تماشاگران انجام شد.

پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در میدان حضور یافت؛ مربی‌ای که در میانه راه جانشین گابریل کالدرون شده بود. در آن طرف میدان نیز فرهاد مجیدی به جای آندرئا استراماچونی روی نیمکت استقلال نشسته بود. استقلال ابتدا توسط ارسلان مطهری به گل رسید ولی بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس کار را به تساوی کشاند. در ادامه مطهری دوباره برای استقلال گل زد تا تیغ خودش را در اولین دربی عمرش نشان بدهد اما در دقایق پایانی مسابقه علی علیپور بار دیگر کار را به تصاویر کشاند و در نهایت مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

حالا در حالی به سالگرد این بازی رسیده‌ایم که جواد نکونام روی نام مطهری خط قرمز کشیده و ارسلان را در لیست مازاد قرار داده است. در پایان آن دیدار کمتر کسی فکر می‌کرد اولین دربی که دوباره با حضور تماشاگران برگزار شود، ۲۵ ماه دیگر و در اسفند سال ۱۴۰۰ خواهد بود!

علی علیپور در پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    نکونام حتما از نظر خودش دلیلی برای خط کشیدن رو مطهری داره اما مطهری بازیکن خوبیه اگر سرمربی نیمکت نشینش نکنه و ازش بازی بگیره
  • امیر US ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    نکونام چراارسلان‌راخراب کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی