نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۰
علی دایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی ۱۰ سال قبل در چنین روزهایی سرمربی پرسپولیس بود و با صراحت از شرایط مدیریتی این باشگاه انتقاد کرد.

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس موجب شده بود تا بازیکنان این تیم در بهمن سال ۹۲ سراغ راهکار اعتصاب بروند تا شاید از این طریق بتوانند مطالبات خود را دریافت کنند. آن‌ها چند روز اعتصاب کردند و پس از این‌که علی پروین مدیرعامل موقت باشگاه در جمع آن‌ها حاضر شد، ترجیح دادند اعتصاب خودشان را بشکنند.

علی دایی سرمربی پرسپولیس نیز پیرامون همین مسئله مصاحبه‌ای انجام داد که نوزدهم بهمن سال ۱۳۹۲ در خبرورزشی منتشر شد. شهریار با اشاره به حضور پروین در تمرین گفت: اعتصاب بازیکنان شکسته شد و آن‌ها هم‌قسم شدند که با وجود همه این مشکلات، دو بازی آینده را با تمام وجود بازی کنند و اجازه ندهند این مسئله تمرکز پرسپولیس را بر هم بزند. البته حالا دیگر بازیکنان پرسپولیس فهمیده‌اند چقدر تنها هستند چون هیچ مدیری بالای سر پرسپولیس نیست و قرار هم نیست اتفاقات خاصی رخ بدهد.

علی دایی ادامه داد: متاسفانه به وزیر ورزش نیز مشاوره غلط می‌دهند. شاید وزیر ورزش چیزی از استقلال و پرسپولیس نداند ولی واقعیت امر این است که تا وقتی این دو باشگاه زیر نظر دولت هستند باید نگاه حمایتی به آن‌ها معطوف شده و دولت برای حل مشکلاتشان قدم بردارد. اگر استقلال و پرسپولیس باید دولتی بمانند، طبیعی است که مشکلاتشان هم باید حل شود اما اگر بحث واگذاری مطرح و جدی شود، رفقای من همین امروز می‌توانند استقلال و پرسپولیس را بخرند. به هر حال تکلیف باید مشخص شود.

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: رفقای من همین امروز می‌توانند استقلال و پرسپولیس را بخرند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • پاکروان IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    تیم ملی ایران عالی بازی کرد قطر بیش از اندازه از موقعیت میزبانی سوء استفاده کرد حالا این AFC کجا تشریف دارند خدا می‌دونه از یه تندیس ما ایراد می‌گیرند اما از دیگر مسائل خیر این کار خدا پسندانه ای نیست
  • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    تیم ملی رو هم بخر
    • ناشناس IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      انسان چقدر باید دور از عقل صحبت کنه تیم ملی مال ملته واینکه میگی تیم ملی رو بخر یک حماقت وقیحانه بیش نیست اینقدر به حرفهای خارج نشینان بی وطن تکیه میکنید هیچ کشوری با تیم ملی این رفتارو نمیکنه که این پسفطرتها دارن درمیان ما ملت تفرقه ایجاد میکنن وافراد مثل شما چه راحتتحت تاثیر قرار میگیرن واقعا از بازی‌های تیم در بابر ژاپن وقطر لذت بردیم ولی خوب نشد اگه بالا می‌رفت میگفتین تیم ملی
  • امیر حسین تفرشی IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    اتاق var توسط قطری ها به شکل واضحی یا تحت تاثیر و یا هک شده بود به فرض گل قطر به درستی افساید نبود اصلا که بود ولی کمک داور با اون سرعت چطور تشخیص داد افساید نیست و پرچم نزد !!!!
  • زهرا رضایی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    گر به دولت برسی مست نگردی مردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی