نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مهدی تاج - فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چند روز از باخت ناراحت‌کننده تیم ملی در جام ملت‌های آسیا می‌گذرد اما رئیس فدراسیون فوتبال هنوز در این ارتباط اظهارنظر نکرده است.

۴ روز از شکست تلخ تیم ملی ایران مقابل قطر و حذف غیرمنتظره از جام ملت‌های آسیا می‌گذرد. طبعا کادرفنی تیم ملی بابت نتایجی که در دوحه کسب کرده از خودش دفاع می‌کند و منتقدان هم طبق روال عادی برنامه این نتایج را برنمی‌تابند. افکار عمومی نیز قضاوتش را کرده و این مسئله به سادگی و با یک نظرسنجی، قابل بررسی است.

در این میان اما کمترین توقع این بود که رئیس فدراسیون فوتبال پس از چند روز سکوت و بی‌خبری، گپ و گفت مفصلی داشته باشد و درباره نتایج و کارنامه تیم ملی «صریح و شفاف» نظراتش را بیان کند. از جمع اعضای فدراسیون که خوشبختانه یا بدبختانه در سفر طولانی‌مدت خود در دوحه به سر می‌بردند، فقط احسان اصولی چند کلمه‌ای سخن گفت (اینجا بخوانید) و تدوام سرمربی‌گری قلعه‌نویی را تایید کرد اما از مهدی تاج که از او انتظار بسیار زیادی به عنوان متولی فوتبال ایران داریم، هیچ خبری نشد.

این‌که تاج درباره سفر جمع زیادی از اعضای فدراسیون به دوحه حرفی به میان نمی‌آورد را می‌گذاریم به حساب بده‌وبستان‌های همیشگی در ساختمان سئول! چرا که در ادوار تاریخ، فدراسیون‌های مختلف را دیده‌ایم و این سفرهای نخ‌نما و سیاحتی همواره در دستور کار بوده است. بعضی‌ها ذاتا عشق سفرند و از همراهی تیم‌های نوجوانان و جوانان غافل نمی‌شوند؛ جام ملت‌های آسیا و جام جهانی که جایگاه ویژه خودش را دارد!

۴ روز از شکست و ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گذشت؛ دلیل سکوت عجیب مهدی تاج چیست؟

گیریم که بر آقای تاج در این راستا هم هیچ حرجی نیست اما قضاوت او درباره کارنامه تیم ملی، کیفیت فنی بازی‌های این تیم و حذف دردناکش از جام ملت‌ها به قدری مهم است که دلیل این سکوت مشکوک را متوجه نمی‌شویم. کارنامه تیم ملی در قطر چه مورد تایید باشد و چه مردود، در هر دو زمینه می‌طلبد که رئیس فدراسیون فوتبال وارد میدان شود و تکلیف نهایی را مشخص کند. سپس به ماجرای جام جهانی و چگونگی حضور ما در این رقابت‌ها ورود کند؛ این‌که برنامه تیم ملی چیست، پروژه جوان‌سازی تیم به کجا می‌انجامد و افرادی که می‌خواهند چهره تیم را دگرگون کنند چه راهکاری در این زمینه دارند؟

در مرحله بعد، باید تکلیف سرمربی تیم ملی و مجادله‌های خسته‌کننده و نامعلومش با برخی منتقدان (که به طور شگفت‌انگیزی در جام ملت‌ها هم ادامه پیدا کرد) روشن شود. آیا قلعه‌نویی در کوران بازی‌های مقدماتی و در خود جام جهانی هم می‌خواهد به همین رویه فرسایشی ادامه بدهد و قبل و بعد هر بازی، خاطرات تلخ سال ۲۰۰۷ را مرور کند و از جفاهایی که بر او شد، همچنان داد سخن سر دهد؟ متقابلا آیا او دوست دارد بحث‌ها و کلنجارها بر سر ۲ ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با حضور و مسولیت خودش، از سوی همان منتقدان ادامه پیدا کند؟

این‌ها مسائل کم‌اهمیتی نیستند و فوتبال ایران نیز ظرفیت دعوا و پشت‌هم‌اندازی بیشتر را ندارد. آقای تاج در خصوص این مسائل مهم، تا چه زمانی می‌خواهد سکوت کند؟

بیشتر بخوانید: ضعف بزرگ تیم ملی در ۲ بازی جام ملت‌های آسیا مشهود بود/ فقط از هنگ‌کنگ گل نخوردیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • محمد IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    ما توقعاتمون باید از تیم منطقی باشه ما هیچوقت تیم اول آسیا نبودیم اون زمان هم که سه بار قهرمان شدیم فینال با برمه اسرئیل و .... بازی می کردیم ...
    • رمضانی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      قبل از امیرخان گزینه های زیاد داخلی وخارجی آزمون پس داده اند و رفوزه شدند نظیر مایلی ، دایی ، بلازویچ ، برانکو . باز در بین همه اینها ژنرال مطمئن تر ست نمی دونم این همه دشمنی با امیر سر چیست ؟ خیلی عجیبه والله در کره و ژاپن و استرالیا دارند از سرمربی های خودشون تقدیر و تشکر می کنند ما چون ی جنایتکار با امیر تقریباً موفق رفتار می کنیم !!!!!!!!
    • محمدی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      پس به نظر شما اصلا فوتبال رو بزاریم کنار وقتی فقط هزینه داره برامون بدون هیچ دستاوردی خخخ تاجیکستان رو تا هم چند سال پیش ۱۰ گل میزدیم حالا به زور می‌بریمشون اگه همین جور بدون برنامه بریم جلو تا چند سال آینده از باخت با اختلاف یک گل ازشون از خوشحالی میریزیم تو خیابون ها و شیرینی پخش میکنیم
    • ساوالان IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      کدام تیم ملی کدام فدراسیون. کدام امکانات.. وقتی تمام مسولان فکر ذکرشان تیم سوگولی استقلال در این چند سال بوده. فرافکنی کردند بر علیه پرسپولیس توقع دارید ما در اسیا موفق شویم... زهی خیال باطل!!!!!!!!!!! صدا و سیمای ملی با فوتبال برتر .... در این یک ماه تمام پیشکسوت های استقلال را مفسر ورزش ایران معرفی کرد. از صادقی بگیر بیا تا داش منصور.... همه شان هم خودشان را پدر فوتبالمعرفی کردند. من جمله پاشازاده می خورد و گفت من می دانستم شاهد دارم فلانی... من گفتم من من مننننننن......انوقت تیم ملی پیشکسوت سپاهانی تراکتوری فولادی پرسپولیس ندارد. اوف بر شما... ریس فدراسیون با نکوانم جلسه می گذارد و می گوید دغدغه ما استقلال هست ثمره اش رکورد پنالت شکسته می شود و وی ای ار در دربی ابروریزی می شود.. سقف قرارداد با پیامک جابجا می شود..جعول مطرح می شود. ووو عناتیتی تیموریان سرپرست امیر در قامت تیم ملی!!!!!!!!!!! کری می خوانند کمیته اخلاق سکوت می کند و مقام تیم ملی در نظر من پایین می اید... فوتبال ایران در وهله اول به شاه حسینی نیاز دارد و برنامه عادل..انوقت کسی جرات نمی کند حرف از شتیل بزنر باج بگیرد!!
    • آریا AT ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      چطوری آقای تاج!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • پارسا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      بردن قطر تیم درجه دو آسیا توقع زیادی است پس چطور می خواد با ایتالیا یا آلمان بازی کند
    • سکوت طلاست IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      رمضانی جان بسه سکوت طلاست
    • رمضانی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      آقای سکوت طلاست: اگه حرف منطقی داری بزن با کمال میل در خدمتم اگه نداری دیگران را دعوت به سکوت نکن درود بر خبر ورزشی که فضای نقد و گفتمان را به نحو احسن فراهم کرده. من به عنوان فقط ی شهروند شخصیت و منش امیرخان را می پسندم و به افکار منتقدین کاملاً احترام می ذارم
    • سکوت طلاست TR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      همین طور رندوم دعوت به سکوت می کنم جدی نگیر ولی با این حال قلعه نویی بد است
    • ذ IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      رمضانی همین که میگی امیرخان معلومه جریانت چیه
    • مهدی پاشازاده IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      نتایج سرمربیگری  محمد مایلی کهن در تیم ملی (40 بازی رسمی) بازی شماره 197 در عشق آباد: 6 اردیبهشت 1375: ایران 1-1 ترکمنستان  دوستانه بازی شماره 198 در عشق آباد: 8 اردیبهشت 1375: ایران 0-1 ترکمنستان دوستانه  بازی شماره 200 در کویت: 7 خرداد 1375:  ایران 2-2 کویت دوستانه * دویستمین بازی رسمی تیم ملی ایران بازی شماره 201 در کویت: 10 خرداد 1375:  ایران 2-1 کویت  دوستانه بازی شماره 208 در مسقط: 1 تیر 1375:   ایران 2-1 عمان  انتخابی جام ملتهای آسیا 1996 بازی شماره 209 در کویت: 13 مهر 1375:   ایران 1-0 کویت  دوستانه بازی شماره 210 در بیروت: 23 آبان 1375:  ایران 0-0 لبنان  دوستانه بازی شماره 211 در تهران: 5 آذر 1375:   ایران 0-1 ترکمنستان   دوستانه  بازی شماره 212 در دبی: 17 آذر 1375:   ایران 1-2 عراق  جام ملتهای آسیا 1996 بازی شماره 213 در دبی: 19 آذر 1375:   ایران 3-1 تایلند  جام ملتهای آسیا 1996 بازی شماره 214 در دبی: 21 آذر 1375:   ایران 3-0 عربستان جام ملتهای آسیا بازی شماره 215 در دبی: 26 آذر 1375:   ایران 6-2 کره جنوبی  جام ملتهای آسیا 1996 بازی شماره 216 در دبی: 29 آذر 1375: ایران 0-2
    • حسن ۳۱ CA ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      در پاسخ رمضانی ، من دیگر مطمئن شدم که شما و مجید جلالی چی ی از فوتبال نمی دانید ، چرا مردم باید حسادت امیر قلعه نوعی را بکنند ؟ قلعه نوعی ۲ دوره تیم ملی پرستاره را از جام ملت های آسیا حذف میکنه ؟ سال ۲۰۰۷ با مهدوی کیا ، کریمی ، زندی ، عنایتی ، هاشمیان ، نکونام و سال ۲۰۲۳ با ستاره هایی چون آزمون ، طارمی ، جهانبخش ، قائدی و ... ؛ تیم ملی ایران به دانش روز جهانی احتیاج دارد به مربی درجه یک بین المللی که تحول ایجاد کنه تو فوتبال ایران کاری که اردن و قطر کردند .
    • جمال US ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      کامنت محمد = کامنت هوتن قلعه نویی 🤣🤣
    • احسان IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      هر چی جناب تاج در افتضاح ویلتموس گیت جوابگو بود در مورد شکست و حذف تیم ملی پاسخ خواهند داد!
  • بابک IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    ناکامی ؟ مگه جزو چهارتا تیم شدن ناکامی هست ؟ امیر خان با بازیهای خوبش توقع را بالا برد بخاطر این میگید ناکامی؟!!!!!!!!!!!!
    • م.ر. IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      آیا با وجود بازیکنانی مانند طارمی آزمون قائدی رضاییان بیرانوند و غیره نباید توقع بالا باشد البته قلعه نویی که فقط در حد لیگ برتر ایران آنهم مقام دوم یا سوم است کدام بازی خوب سوریه یا امارات یا فلسطین یا هنگ کنگ لابد انتظار داشتید از گروه صعود نکند ؟ قلعه نویی نه مربی خوبی است نه مدیر خوبی متأسفانه در فدراسیون بی در وپیکر ایران هم اگر حتی دزد به اتاق رئیس هم بزند کسی متوجه نمی‌شود آنقدر بی در وپیکر است که حتی رئیس فدراسیون و هئیت رئیسه آنهم فقط شبیه مافیا عمل میکنند(مهدی تاج (رئیس فدراسیون)، مهدی محمدنبی (نایب‌رئیس اول)، منصور قنبرزاده (نایب‌رئیس دوم)، طهمورث حیدری (عضو هیئت‌رئیسه)، احسان اصولی (عضو هیئت‌رئیسه)، میرشاد ماجدی (عضو هیئت‌رئیسه)، محمدرضا ساکت (عضو هیئت‌رئیسه)، احمدرضا براتی (عضو هیئت‌رئیسه)، بهرام رضائیان (عضو هیئت‌رئیسه)، خداداد افشاریان (عضو هیئت‌رئیسه) و داود پرهیزکاری (سرپرست دبیرکلی) اعضای رسمی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال هستند)
    • سیا IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      شما رعیتی که بهش میگی امیرخان؟
    • با د بعدی را بگویید IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      سحر بلبل حکایت با صبا کرد، که عشق روی گل با ما چه ها کرد
    • امیرعلی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      وکیل مدافع ژنرال قلابی نباشیدناکامی بدترازاین که به قطرببازیم اونم یه بازیکن فقط عفیف بازی رو براشون درآوردژنرال!مبهوت هنرنماییش شداین تیم قهرمان میشد ولی افسوس
    • اوسمار کبیر IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      من و تو با هم دیگر ما می شویم ، این طوری خیلی چیزا یاد میگیریم
  • وحید IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    شاید دنبال کارهای بیزینس فلز و اهن و فولاد هستن. یا شاید هم رفته دنبال ویلموتس میگرده🤨
  • ع ق QA ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    آقا این برادر تابع باند بازی است و تعیین سرمربی و حساب و کتاب و غیره تابع رای قسمت دوم باند ( خطیر و مظلومی و ماجدی است و روش ساکت کردن مردم همان بی اعتنایی و طفره رفتن و سرد کردن است است در صحبتهای این آقا زاده که رانت خوار است معلوم بود برای انتخابات آینده هم برنامه داره و هیئت های استانی را به کیف باند چیده و می چیند و خودش و باند زرد و آبی خوابهای زیادی برای این فوتبال و فوتبالی های بیچاره دیده اند و حالا یک ملیون دلار را عشق است
    • اوسمار کبیر TR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      😐😑🤐
    • آدرس غلط و عوامفریبی ممنوع ! IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      این آقا توسط برنامه نود، عادل فردوسی پور و سایر عوامل و هم پیمانان پرسپولیس برای فدراسیون انتخاب شد و مورد حمایتشان بوده ، با شعور خودتان هرچه میخواهید بکنید اما به شعور مردم احترام بگذارید
  • رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    با این مدیریت همچین نتایجی هم می بایست بدست اورد. توان فوتبال ما همین اندازه است...درست ما بازیکنان خوبی داریم اما نکته اینجاست که باز یکنان ما با بهترین بازیکنان همبازی هستن که فوتبال را میفهمند
    • ا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      مدیریت بحث بلند مدته ما در کوتاه مدت باید مربی خارجی بیاریم اینایی که میگن مدیریت بخاطر این میگن قلعه نوعی بمونه
    • مهدی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      بازیکنای خوبی داریم ولی مدیران خوبی نداریم داداش.
  • پارسا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    شکست یا پیروزی برای تاج فرق نداره بهر حال صندلی خودشه داره و رییس است اگه ناراحت بود که تمدید با این مربی نمی کرد
  • سهیل IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    تاج قبلا هم ثابت کرده فدراسیون رو به صورت دیکتاتوری اداره میکنه هرکاری دلش بخواد میکنه و به هیچ کس هم پاسخگو نیست و نظرات مردم و اهالی فوتبال هم اهمیتی واسش نداره
  • مهدی __ IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    بابا تاج رو چکار دارین ؟ بنده خدا اون تقصیر نداره . اصلا شاید هنوز متوجه نشده که بچه ها باختن . فعلا تو قطر داره لذت می بره و حق ماموریت می گیره و پیگیر بیزنس های خودش هست . هر وقت . تونست بیاد . میاد و حرفهایی می زنه و نمک به زخممون می پاشه . تامل کنید دوستان
  • مهدی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    تمام فوتبال ایران ارث پدرشه به هیچ کس هم ربطی نداره
  • قدرت IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    توقع دارید بیاد چی بگه؟ خونه پرش بیاد توجیح کنه! مگر درباره افتضاحات ویلمتوس و...توضیح و..یا حتی عذر خواهی کرد؟ قبل از هر چیزی اون باند قدرتمندی که برای ورزش تصمیم میگرن و مهره های خودشان با اون کارنامه های تیره در راس گدشتن حداقل برای روسا ( چون مردم که..) توضیح بدن!
  • علی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    اقای تاج یک نام نیک به یادگار بگذار و مربی درست حسابی بیار
  • حقیقتگو IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    هر کسی رو دیدید که به قلعه نوعی گفت امیرخان بدونید ادم خودشه
  • مصطفی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    سلام مادامی که زیرساخت در رشته ورزشی فوتبال در کشور پهناور و با استعداد ما وجود نداشته باشه و برای فوتبال از پایه سرمایه گذاری نشه و دولتمردان ما برای فوتبال بودجه های کلان کنار نگذارند تا ورزشگاه مجهز .....بازیکن خوب و آموزش دیده ...داورهای حرفه ای .......داشته باشیم.......این چرخه باطل ادامه دار هست و تیم ما بازهم نتیجه نخواهد گرفت
  • نادر م IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    بنده مخالف قلعه نوعی نیستم ولی قلعه نوعی باید فوتبال روز رو وارد تیم ملی کند. فوتبال تیکی تاکی و شناور. مثل یحیی در پرسپولیس. اگه بخواد بهمان روش بکش زیرش بازی کنه من بشدت مخالفم و باید یا یحیی بیاید یا یه مربی جوان تراز اول دنیا. مثل مربی اردن
    • علی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      فوتبال تیکی تاکا و شناور بازیکن خودشو میخواد.با کنعانی و شجاع و عزت الهی و جهانبخش و... میخوای تیکی تاکا بازی کنی؟😂😂پتانسیل فوتبال ایران همینه.مورینیو و آنچلوتی هم بیاریم با این مدل به هیچ جا نمیرسیم.یه مشت بازیکن پرادعا که خبرنگارا و بعضی مردم بیخود بزرگشون کردن.اینقدر پرادعا که بیرانوند بخودش جرات میده که بگه بهترین نسل فوتبال ایرانیم.البته وقتی بعضی کارشناسا جوگیر میشن و بیرانوندی که بند کفش امثال عابدزاده و ناصرخان نیستنو بهترین دروازه بان تاریخ آسیا مینامند مشخصه که بیرانوند هم جو میگیرتش.
  • پیمان رضازاده IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    ایکاش امکان داشت یک بار وتنها یک بار انتخابات فدراسیو فوتبال رو مانندانتخابات ریاست جمهوری و مجلس انجام داد. یعنی امکان رای دادن برای همه مردم فراهم باشه نه یه جمع هفتاد هشتاد نفره که به کسی رای میدن که خر کریم شیره ای رو نعل میکنه نه اونی که لایق تره. واقعا یک بار تمام کاندیداهای محافل خاص مث تاج و هاشمی و ...با کاندیداهای مردم دادکان یا صفایی فراهانی روبرو بشن. یکی در مقابل یکی. تا مشخص بشه فرق دوغ و دوشاب.
  • ح IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    با عرض سلام واقعا نبایداز تیم ملی توقع داشته باشیم بیشتراز اینها خوب خسته میشن گناه دارن طفلکی ها بذارید آروم باشن بخواین
    • ن IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      بردن قطر توقع زیادیه؟
  • آریا AT ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    چون اصلا و مطلقا برای تاج مهم نیست؛ ایشون فقط به فکر منافع شخص خودشون هستند!! مگر قرار داد ویلموتس ترکمانچای از یاد کسی رفته است؛ اگر تاج در هر کشور دیگری بود؛ با این عملکردش بر علیه منافع ملی الان پشت میله های زندان بود!
  • محمدی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    مگه چی برای گفتن هم داره همه تیم هاش از کوچیک تا بزرگ حذف شدن تیم بزرگسالان در جام جهانی با آوردن اشتباه کی روش بجای اسکوچیچ موفق جوانان و المپیک وامیدها بازیهای آسیایی و حالا هم بزرگسالان با استخدام قلعه نویی بی دانش و فاقد تجربه بین المللی و هنوز تا وقتی هست این قصه ادامه داره....
  • فرهاد IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    آقای تاج کلاهتو بالاتر بزار قطر رو ببین مساحتش به اندازه ی یکی از استان های ماست ببین چند تا ورزشگاه مدرن ساخته چقدر امکاناتش زیاده چند تا مدرسه فوتبال ساخته چقدر رو فوتبالش سرمایه گذاری کرده تو بلژیک کلاس فوتبال آکادمی نوجوانان داره وبعدش یکی مثل اکرم عفيف رو تحویل تیم ملیش میده یک ورزشگاه خدا بیامرز محمد رضا پهلوی ساخت خجالت بکش کم اشک ملتو در بیارید بعد توقع دارن قهرمان آسیا بشن تا خرج نکنی قهرمان نمیشی ساختار تیم ملی فوتبال ایران باید تغییر کند وسلام
  • داریوش RS ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    درود اقای تاج هم دندونهای فوتبال دوستان رو شمرده و الان دنبال این هست جو جامعه حاصل از باخت پایین بیاد و سپس مثل سوپر من وارد میدان بشه از صندلی خودش خیالش راحته و دنبال سفرهای تفریحی و... هست در مورد اقای قلهع نوعی باید عرض کنم که ایشون در سال 2007 و عزل از سرمربیگری مانده است خیلی جالبه در میکسدون قبل از بازی سوریه بجای روحیه دادن به تیم از گلایه های خودش صحبت میکنه به این بزرگوار عرض کنید ما به تیم مربیگری باختیم با تیم پیر میخوای به جنگ جوانها بری؟؟ جالبه که به همان اقای کیروش که ایراد میگرفتی بت 90درصد نفرات ایشون به جام ملتها رفتی و اقای کیروش لاقل چند تا جوون رو پیدا میکرد که بعدها ستاره میشدند برای اقای قلعه نوعی با تیم مربگریشون که در تاریخ بیسابقه بوده متاسفم
  • مهران IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    تاج براش هیچی مهم نیست بجز صندلیش و قلعه نوعی هم تو همه مصاحبه هایش از تاج تشکر میکرد تشکر برای چه کاری؟ به هم نان قرض میدن که تو از من تعریف کن منم تو رو مربی نگه میدارم بیخیال مردم
  • Fereydoun US ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    in aghayan har 2 bayad beravand, dalile soukoutash in hast ke mikhahad Ghale Noyee bisavad ra ba poule kam negah darad dar Iran hichkas sare jaye khodash nist
  • زاهد IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    کدوم بازی خوب کدوم نتیجه هنگ کنگ و فلسظین و سوریه را به زور بردیم به این میگین تاکتیک و بازی این بزن زیرش و سانتر کن شاید در شلوغی فرجی شود برای 40سال قبل بود و دورش گذشته حتما تاج قلبش سوراخ شده و حرف زدن براش ضرر داره اول باید درباره اون مربی و اون همه ضرری که به بیت المال زد حرف بزنه بعد درباره اینکه چطور قلبش خوب شد بعد چطور ساعت سه نصف شد رییس شد بعد چه کسانی پشت تاج هستند که زور نمایندگان مجلس و صدا و سیما هم به تاج نرسید خود هزار حرف نانوشته دارد حالا دیدید اسکوچیچ از همه بهتر بوده نه ادعا داشت به همه احترام می گذاشت ارزان ترین مربی بود به بهترین شکل ممکن تیم را به جام جهانی برد ووووو چوب خدا صدا ندارد
  • Fereydoun US ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    vaghean sharlatantar bisavadtar az in in martike Yaj man nadideam, emrouz Qutaryha ra didid hame basavad va dorost kareshan ra anjam dadand Quataryha baed az zadane 3 gooel bazam hamle mikardand onvaghat Iranyha bezan ziresh
  • ص ف US ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    گروهبان قندلی از کی درجه ژنرالی گرفته
  • اسی BG ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    تاج چی بیاد بگه؟! گند زده ،خودش این گروهبان قند علی رو کرده سرمربی تیم ملی،حالا توش مونده،جالبه که میخان باهاش تمدید هم بکنن؟! مگه تخم دو زرده کرده؟! واقعا که!!
  • پوتین IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    منظورا. ز گروهبان قندلی میگیدخان
  • رضا IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    دلیل قطعی اینه: تاج که توان مدیریتی نداره! مشاورهاش هم بجای مدیریت عملکرد، مدیریت «حواشی» رو انجام میدن!!!
  • محمد IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    خب چی داره برای گفتن با این مربی انتخاب کردنش
  • امین DE ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    دلیلش خستگی بعد از سفر هستش ،چند روز استراحت کنه نطقش باز میشه
  • آکی US ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    آقای تاج با عادت زیاد غذا خوردن خودشو میکشه فقط به شکم چاقش نگاه کن
  • رضا IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    آقای تاج از زمانی که اومده تخم دوزرده نگذاشته پارسال اون شکست مفتضحانه کی‌روش وبرکناری اسکوچیچ شکست در المپیک و حالا جام ملت های آسیا ،اصرار برای ابقاء این شخص واقعا براي چیست !!! باید در برابر قطری که به راحتی در هر تورنومنتی میبردیمش ،شکست بخوریم و تحقیر شویم !!!!
  • Fereydoun US ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    in jakesh montazer hast ke mardom aram shavand yek esfehany dayous hast in agha
  • محمدرضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    یه سکته مصلحتی کرده
  • عیسی IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    همش تيم ملي بابا لنگی ها ناراحت میشن آخه دل نازک هستن چون عادت کردن نازشون بکشن خودشون میدونن ولی یکی دوتاش خالی ازلطف نیسه جریان طارمی جریان حسین هدایتی اینا که اعتراف تصویری خودشون بودو....هزاران مورد گندکاری های دیگه تیم سوگلی که میگن تیم ملی ول کنید خواهشا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی