نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
هری کین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های آلمانی عملکرد هری کین در شکست بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

امیدهای هری کین و بایرن‌مونیخ برای قهرمانی در بوندس‌لیگا با شکست ۳-۰ مقابل لورکوزن نابود شد. تیم ژابی آلونسو اکنون با 5 امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد و در این فصل شکست‌ناپذیر باقی مانده و به دنبال پایان دادن به سلطه یک دهه‌ای باشگاه باواریایی است. کین اصلا عملکرد خوبی نداشت و تنها ۱۸ بار توپ را لمس کرد و یک شوت در طول بازی داشت.

روزنامه آلمانی بیلد تیتر زد: «فاجعه کین». این گزارش اضافه کرد که عملکرد او افتضاح بود و این بدترین عملکرد او در پیراهن بایرن بود و ادامه داد: «کین اصلا در بازی نبود، بدون گل و بدون پاس گل. فقط تلاشش درست بود: ۱۰.۸ کیلومتر دوید، فقط مزراوی بیشتر از او برای بایرن دوید.»

کین امیدش را برای بردن اولین جام دوران حرفه‌ای خود از دست نمی‌دهد و به مبارزه ادامه خواهد داد. او به اسکای اسپورت گفت: «ما خوب با توپ بازی نکردیم. فشار مخصوصاً در نیمه اول و حتی در نیمه دوم زیاد بود، ما به خوبی آنها را تحت فشار قرار دادیم، اما هر بار که توپ را پس گرفتیم مستقیماً به آنها برمی‌گرداندیم. در یک سوم پایانی در نبردهای یک در مقابل یک خوب نبودیم، در دوئل‌ها خوب نبودیم، یک روز واقعا ناامیدکننده بود. ما اکنون پنج امتیاز عقب هستیم اما هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. این بازی دردناک بود، می‌خواستیم نتیجه متفاوتی داشته باشیم، اما باید روی لیگ قهرمانان اروپا و البته بازی بعدی تمرکز کنیم. بازی‌های زیادی وجود دارد که باید انجام شود و ما باید تلاش کنیم و تا جایی که می‌توانیم امتیازات زیادی به دست آوریم.»

بایرن‌مونیخ یک دهه اخیر که هری کین در تاتنهام حضور داشت و در لیگ برتر ناکام بود، همواره قهرمان بوندس‌لیگای آلمان شده است. حالا شاید کین که از پایتخت انگلیس به مونیخ نقل مکان کرد تا به جام‌های رنگارنگ دست پیدا کن، با ادامه همین روند شاید در آلمان هم ناکام باشد.

دیدار بعدی بایرن در روز سه‌شنبه با لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی