نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ژوزه مورینیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو که پس از اخراج از رم بدون باشگاه مانده، اقدام به یاد گرفتن زبان آلمانی کرده و بعید نیست که جانشین توخل در بایرن مونیخ شود.

ژوزه مورینیو هرگز متوقف نمی‌شود. به نظر می‌رسد این مربی پرتغالی پس از جدایی از رم به جای استراحت در حال آماده‌سازی برای شغل جدید خود است. یا حداقل خود را برای پیش آمدن فرصتی جدید آماده می‌کند.

به گزارش نشریه بیلد، سرمربی پرتغالی در حال یادگیری زبان آلمانی است. از زمانی که ایتالیا را ترک کرد  اخبار زیادی در مورد آینده او منتشر شد و آخرین شایعات حاکی از یادگیری زبان آلمانی برای مربیگری بایرن مونیخ در آینده است.

مورینیو انگیزه بیشتری برای به دست گرفتن کنترل غول باواریایی خواهد داشت. آقای خاص پس از قهرمانی در لیگ پرتغال (پورتو)، ایتالیا (اینتر)، انگلیس (چلسی) و اسپانیا (رئال مادرید)، اکنون دوست دارد در صورت تصاحب بایرن قهرمانی در لیگ آلمان را نیز به رزومه پربار خود اضافه کند. طبق گزارش بیلد، این اولین بار نیست که باشگاه باواریایی به عنوان چشم‌اندازی برای سرمربی پرتغالی ظاهر می‌شود، و او قبلاً نیز با مربیگری بایرن در ارتباط بود.

این خبر در لحظات حساسی منتشر شده، چراکه بایرن مونیخ پس از شکست دردناک روز شنبه مقابل بایرن لورکوزن (۳-۰) با انتقادهای زیادی مواجه شده و توماس توخل تحت فشار زیادی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرامرز US ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    مورینیو دوره اوج مربی گریش را گذرانده این را می شود از تیم هایی که در این مدت رهبری کرده فهمید که پله پله نزول کرده ست ( از چلسی ابتدای آبراموویچ که سرمایه گذاری فراوان کرده بود تا رم دو سال پیش که هرگز مدعی قهرمانی نبوده و نیست ) با توجه به سن و سالش یعنی 61 سال احتمال این که از این بزرگتر بشود هم خیلی اندک است بایرن مونیخ هم با توجه به جایگاهش همیشه باید در اوج باشد پس این که دنبال مورینیو بروند گاف بزرگی کرده اند منطقی که نگاه کنیم احتمال دیدن او در تیم های ملی بیشتر است
    • ناشناس IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      کارشناس کی بودی تو. عین این میمونه سرمربی تیمی مثل رئال سوسیداد باشه ازش بخوان قهرمان لالیگا بشه
  • سیدعلی شاهزاده IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    اینگونه نظرات بی‌ادبانه در مورد دیگران انهم با املای غلط را چاپ نکنید لطفا طبق مقررات از نوشته های توهین آمیز و بی معنا خو داری فرمایید راجع به مورینیو چه نظری دارید نه نظر کسانیکه او را مورد ارزیابی قرار داده من بنطرم مورینیو فقط در تیمهای موفق بوده که بهترین بازیکنان در اختیار داشته مهم اینست که مربی تیمهای ضعیف را به د سته بالا تربرساند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی