نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ناکامی‌های ملی‌پوش انگلیسی در آلمان/ باید تلاشمان را بیشتر کنیم
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هری کین اعتراف کرد که عملکرد بایرن مونیخ در شکست ۱-۰ از لاتزیو به شدت ناامیدکننده بوده اما امیدوار است در ادامه فصل با تلاش بیشتری به کار خود ادامه دهند.

بایرن مونیخ در مقابل تیم پر شور لاتزیو در ورزشگاه المپیکو پس از دریافت کارت قرمز دایو اوپامکانو ده نفره شد و با گل چیرو ایموبیل از روی نقطه پنالتی بازی را ۱-۰ واگذار کرد. هری کین عملکرد خوبی نداشت و به سختی توانست از دفاع خوب حریف عبور کند و یک شوت به سمت دروازه شلیک کند.

ملی‌پوش انگلیسی به وضوح در پایان بازی ناراضی بود و در صحبت با تی‌ان‌تی اسپورت گفت: «هفته واقعا سختی بود. فکر کردم خوب شروع کردیم، چند موقعیت واضح داشتیم. نیمه دوم ناامیدکننده بود، ما با انرژی کمتر و اعتماد به نفس کمتری بازی کردیم، توپ‌های زیادی هدر دادیم و در نهایت تنبیه شدیم. وقتی ۱۰ نفره می‌شوید پیدا کردن راهی برای بازگشت به بازی دشوار می‌شود.»

بایرن پس از شکست مقابل بایرلورکوزن در هفته گذشته در رقابت برای قهرمانی بوندس‌لیگا با مشکل مواجه شد و شکست مقابل لاتزیو امیدهای اروپایی آنها را نیز با تردید مواجه کرد. با این حال، کین حاضر نیست دست از کار بکشد و در عوض از هم‌تیمی‌های خود می‌خواهد که بلند شوند و نهایت تلاششان را برای ادامه فصل انجام بدهند.

او افزود: «ما باید انرژی بیشتر و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنیم. ما هنوز در رقابت برای قهرمانی بوندسلیگا حضور داریم، آنها چند هفته دیگر به استادیوم ما می‌آیند. باید به جنگیدن ادامه دهیم و به جلو نگاه کنیم و سعی کنیم شرایط را تغییر دهیم.»

این چهارمین باخت بایرن در ۴۸ بازی اخیر در لیگ قهرمانان اروپا بود. در حالی که این دهمین شکست توخل در ۴۳ بازی رقابتی برای بایرن بود؛ در حالی که برای یولیان ناگلزمن ۸۴ بازی طول کشیده بود تا به تعداد ۱۰ شکست در هدایت بایرن مونیخ برسد.

دوران حضور کین در بایرن با ناامیدی زیادی همراه شد. آنها سوپرکاپ آلمان را در ابتدای فصل از دست دادند و به دنبال آن یک خروج زودهنگام از جام حذفی داشتند. علاوه بر این، بایرن قبل از رسیدن او از شمال لندن، قهرمانی بوندسلیگا را برای یازدهمین فصل متوالی به دست آورده بود، اما امکان دارد این بار از فتح آلمان باز بماند، چرا که در حال حاضر با ۵ امتیاز کمتر از بایرلورکوزن در رده دوم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی