نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کام‌بک الهلال مقابل ۷۰ هزار هوادار/ جشن سپاهانی‌ها تکمیل نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان در شرایطی که فرصت غلبه بر الهلال را داشت، در دقایق مقابل پُرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد.

تیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان الهلال عربستان بود و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

فرار رامین رضاییان از پشت مدافعان الهلال و گلزنی وی در دقیقه ۳۷، طلایی‌پوشان را با پیروزی به رختکن فرستاد. در نیمه دوم با اینکه سپاهان موقعیت‌های گلزنی خطرناکی به دست آورد، این الهلال بود که در دقیقه ۵۷ توسط مالکوم به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند. اتفاقی که کار نماینده کشورمان را دشوارتر کرد، اخراج محمد دانشگر مدافع سپاهان به دلیل خطای شدید روی عبدالله الحمدان بود. این اتفاق در دقیقه ۷۶ رخ داد. پُرافتخارترین تیم آسیا فشار خود را بر سپاهان دوچندان کرد و الکساندر میتروویچ در دقیقه ۴+۹۰ با ضربه سر، دروازه پیام نیازمند را گشود. گلزنی عبدالله الحمدان در دقیقه ۷+۹۰ تیر آخر بر پیکره سپاهان بود و اختلاف را برای الهلال دوبرابر کرد.

شاگردان ژوزه مورایس در حضور هواداران تیم خود فرصت داشتند تا با غلبه بر الهلال، به کسب نتیجه لازم برای صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شوند. با این حال الهلال با برتری در اصفهان، با انگیزه بیشتری برای دیدار روز ۳ اسفند دو تیم در ریاض آماده می‌شود.

احمد العلی داور کویتی بازی، رامین رضاییان و محمد کریمی از سپاهان و مالکوم از الهلال را با کارت زرد جریمه کرد و به دانشگر نیز کارت قرمز نشان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • pedram CA ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    سپاهان امروز نیمه اول رو به لطف آنالیز عالی کادر فنیش برد و نیمه دوم رو به لطف اشتباهات فاحش سرمربی باخت. از وقتی فرشاد احمد زاده که در همون 15 دقیقه اول بازی نشون داد روزش نیست رو در بین دو نیمه عوض نکرد تا انتخاب سیستم 450 بعد از اخراج دانشگر تمام تصمیمات نیمه دومش اشتباه بودولی سپاهان هنوز شانس داره
  • دربی باز IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    حالا هی بگید مربی خارجی هی بگید مورایس و فلان و بهمان ، طرف در زمین خودشون با حمایت هزاران هوادارشون نمیتونه ۷ دقیقه وقت اضافه رو تاب بیاره و هیچ برنامه و پلن برای اون دقایق نداشته بعد میگفتن مورایس برای تیم ملی و.....
  • فرهنگ IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    بازیکنان ترسو مثل طارمی که در موقع حساس جا میزنه و فرشاد احمدزاده که امشب سپاهان رو درمقابل الهلال به باد داد، همیشه به فوتبال ما ضربه زدند
  • رضا IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    برانکو زمانی که کارش با پرسپولیس تمام شد جمله ای در مصاحبه ای داشت و گفت که فوتبال ایران در سال های آینده آماتور خواهد شد این مصاحبه سال ۹۸ بود و طی ۴ سال کم کم به حقیقت پیوسته است.ما در برابر تیم های عربستانی واقعا کم می آوریم و در هر پایه ای به آنها باختیم . بهتره سپاهان دور برگشت نره ریاض .همون ۳ برصفر ببازیم سنگین تره . فوتبال ما واقعا ضعیف شده آقایون فکری به حال فوتبال کنید، آفتابه لگن هفت دست شام و نهار هیچی !!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی