نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ژوزه مورینیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو فاش کرد که در سال ۲۰۰۷ شانس جایگزینی استیو مک‌کلارن به عنوان سرمربی انگلیس را رد کرد و از هدایت تیم ملی خوشش نمی‌آید.

ژوزه مورینیو می‌گوید که هرگز علاقه‌ای به هدایت تیم ملی نداشت و حتی یک بار شانس هدایت انگلیس را رد کرده بود. اتحادیه فوتبال انگلیس پس از ناکام ماندن سه‌شیرها در راهیابی به یورو ۲۰۰۸ به سراغ سرمربی سابق چلسی رفت اما مورینیو پیشنهاد آنها را رد کرد، و فابیو کاپلو به جای استیو مک‌کلارن جایگزین شد.

این مربی پرتغالی از زمان حضور در لیگ برتر با چلسی در سال ۲۰۰۴، بارها و بارها از سوی سه شیرها پیشنهاد داشت. او پس از اخراج از رم در ژانویه بیکار است و طبق شایعات ممکن است برای اولین بار وارد عرصه بین‌المللی شود اما خودش می‌گوید که چشمش فقط به فوتبال باشگاهی است.

مورینیو گفت: «من می‌توانستم مربی تیم ملی انگلیس باشم. این پیشنهاد را داشتم و رد کردم زیرا همیشه فکر کردم هدایت تیم ملی باعث لذت بردنم نمی‌شود.»

اتحادیه فوتبال انگلیس زمانی فراخوان داد که شکست کابوس‌وار مقابل کرواسی در ومبلی در سال ۲۰۰۷ باعث شد انگلیس در راهیابی به یورو ۲۰۰۸ ناکام بماند. مورینیو بارها و بارها این پیشنهاد را دریافت کرد اما در عوض در فوتبال باشگاهی ماند و هدایت تیم‌هایی مانند منچستریونایتد و اسپرز را بر عهده گرفت.

از آقای خاص در مورد شانس انگلیس در یورو ۲۰۲۴ سوال شد و او معتقد است تیم گرت ساوت‌گیت توانایی رسیدن به قهرمانی را دارد. او افزود: «این نسل بسیار خوبی است. آنها به فینال یورو ۲۰۲۰ رسیدند، می‌توانند قهرمان شوند. ذهنیت بچه‌هایی که به خارج از کشور رفته‌اند، مثلاً جود بلینگام، من معتقدم چیزی وجود دارد که او را از پسرانی که در انگلیس متولد شده‌اند، در انگلیس رشد کرده‌اند و در انگلیس بازی می‌کنند، جدا می‌کند. او می‌تواند چیز متفاوتی به تیم اضافه کند. او دنیا دیده است و شخصیت خیلی بزرگی دارد. نمی‌توانم بگویم که کاش آنها قهرمان یورو شوند زیرا فکر می‌کنم پرتغال قهرمان می‌شود و امیدوارم پرتغال قهرمان شود.»

بیشتر بخوانید: آقای‌خاص در حال یادگیری یکی از خاص‌ترین زبان‌های دنیا/ مقصد بعدی مورینیو مشخص شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی