دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
۱۴ |
۴
ورود فوری AFC به پرونده‌های استقلال و پرسپولیس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار توضیحات باشگاه های پرسپولیس و استقلال درباره مالکان قانونی آنها شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال ایران خواستار پاسخ این مجموعه در خصوص مالکیت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران شده است.

AFC که قوانین سختگیرانه خود را برای صدور مجوز حرفه‌ای جهت حضور تیم‌ها در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته است خواهان توضیح شفاف درباره تعیین تکلیف سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و معضلات مالی این باشگاه‌ها شده است.

AFC که تمام مکاتبات بین المللی با باشگاه‌ها را از طریق فدراسیون‌های تحت عضو انجام می‌دهد خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع و پاسخ فوری فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۱۱ فروردین فرصت رسیدگی به کمبودهای باشگاه‌ها در این خصوص شده است و هرگونه تخلف را با جریمه‌های سنگین خود که از یک سال پیش وضع کرده بود روبرو خواهدت کرد.

حال باید دید آیا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند پاسخ شفاف در خصوص مالکیت خود به فدراسیون فوتبال داده و آنها برای AFC ارسال کنند یا باید بار دیگر منتظر اتفاقات پر حاشیه دیگری در خصوص این دو باشگاه بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • جادوگر IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    ای اف سی هم فقط بلده به ما گیر بده چرا ۴ باشگاه عربستانی با مالکیت صندوق سرمایه گذاری رو جرات نداره حرفی بزنه .گرچه خدا خیرش بده شاید این دو باشگاه ما بلاخره تعیین تکلیف بشن
  • دامون IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    دستپخت کاظم اولیایی، کاظم خطر. منحل کننده تیمهای پایتخت
  • مهران NL ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    آخه چرا همیشه باید بذارید کار به مرحله ای برسه که کلی جریمه بشیم و بعد به زور مراجع بین المللی یه کاری که به نفع خودمون هم هست رو انجام بدیم
  • طرفدار فوتبال IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    امیدوارم که فداراسیون فوتبال ایران راتعلیق کنندکه اینقدر دروغ به نهادهای قانونی نگوئیم من نمیدانم دولت میخواهد تاکی اینحوراین دوباشگاه پرطرفدار رانابودکندوفقط اسم وزارت رایدک میشکندولی ریالی خرج آنها نمیکنند. چراین دوباشگا ه رابه بخش خصوصی واگذارومیکنند. مگردولت بجز بدبخت کردن این باشگاههاچه دستگلی به برسرآنها زده است. واقعا تاکی بایدسیاست قاطی ورزش باشد؟ شماهابخدا بس کنیدواین دوباشگاه رابرای همیشه به بخش خصوصی واگذارکنیدبره. هرچندافرادی مثل تاج رئیس فداراسیون بدایل عملکردبسیارضعیفش دراین رشته هم جایگاهی دراین دربین مردم نداشته وندارد.
  • رضا تاجی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    کاش ای‌اف‌سی یه بار واسه همیشه دکمه انحلال فدراسیون فوتبال و همه باشگاهارو بزنه، تا باشگاها درست حسابی مالکاشون مشخص بشه و هشدار کنن از فوتبال سیاسی باید به دور باشن تا دوباره مجوز بگیرن تا اسم استقلال هم به اسم و لوگو تاج تغییر بدن😂 💙💙👑💙💙
  • رشید جلالی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    خدا پدرشم بیامرزه خوب کاری میکنم دمش گرم
  • ناشناس IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    فدراسیون کمیته داوران کمیته انضباطی زیر مجموعه وزارت ورزش هست وزارت ورزش هم مالک پرسپولیس و استقلال این تخلفه باید به ای اف سی گزارش بدن
  • تیم ملی ایران IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    دروغگویی جزو واجبات و پرتکرار ترین کارهای مسئولین ما شده بدون استثنا.خیلی زشته حتی نمیتونن یکروزو بدون دروغ شب کنن اونم به مردم خودمون ولی afc دیگه این وضعیت نیست ی جاهایی کار درست و حقیقت مهمه
  • محمودکوچک IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    دوسال استقلال راحدف کردنداینسری پرسپولیس حذف کنیدتااستقلال ازامروز فوتبال اسیاییی دفاع کنه
  • بیخک جروق IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    بی شرفا نمیزارند کسی نزدیک این دو باشگاه بشه.مرتب سنگ اندازی میکنند تا کسی نخره.تا زمانی که اراده ای برای فروش نباش همین آش و همین کاسه هست.دولت و فدراسیون فاسد دارن از این دو باشگاه سو استفاده میکنند.این دو باشگاه وسیله ای هست برای اختلاس و پولشویی و مقاصد سیاسی آقایون .برای همین نمیخوان از دستش بدن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی