نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مدیر باشگاه استقلال را ببینید؛ گل‌به‌خودی می‌زند!/ سمیعی با چه رویی از خطیر دفاع می‌کند؟/ دشمن را معرفی نکنید خودتان هم با او شریک می‌شوید
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در تلویزیون فقط رجزخوانی می‌کند و از صحبت‌هایش مشخص است این حرف‌ها هیچ گره‌ای از مشکلات استقلال را باز نمی‌کند.

محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اظهارات شب گذشته فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی اظهار داشت: باز هم شاهد صحبت‌هایی از سوی این مدیر استقلالی بودیم که سر و ته آن حتی یک سنگ ریزه را هم از سر راه مشکلات استقلال برنمی‌دارد. این آقا فقط ژست می‌گیرد و حرف می‌زند اما از حرف‌هایش هیچ خروجی به درد بخوری عاید هوادار و پیشکسوت استقلال نمی‌شود.

وی افزود: این آقا باز هم به تلویزیون رفت و با همان ادبیات همیشگی شروع کرد به رجزخوانی و صحبت کردن از دشمنان فرضی که می‌خواهند استقلال را از حرکت بیندازند؛ ترخدا بس کنید. آقای سمیعی! اگر استقلال دشمن دارد باید آنها را به هواداران معرفی کنید.

اگر دشمن استقلال را معرفی نکید شما هم شریک ظلم هستید

نوری با اشاره به حضورش در یک برنامه تلویزیونی زنده و صحبت با مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آن روز هم آقای مهدی هژبری همین ادعاها را مطرح می کرد و می‌گفت آن فرد یا آن عده یا آن لیدر می‌خواهند استقلال را زمین بزنند! آقایان اگر واقعاً چنین فرد یا افرادی هستند آنها را معرفی کنید. اگر معرفی نکنید خودتان هم شریک این موضوع می‌شوید که در حق استقلال ظلم می‌کنید.

گوش ما از واژه «دشمن فرضی» پُر است

وی اضافه کرد: آقای سمیعی اسم و مشخصات این فرد را به همه بگویید و در غیر این صورت لطفاً اینقدر دشمن فرضی نسازید. ما گوشمان از این حرف‌ها پر است. دیگر حوصله شنیدن این مسائل تکراری و حوصله سربر را نداریم. دشمن، دشمن! الان چندین ماه است که شما و مدیرعامل باشگاه همراه با دیگر افرادی که در آن مجموعه با شما همسو و هم نظر هستند سعی دارید این افکار را به خورد ما پیشکسوتان و هواداران بدهید اما مسیرتان صددرصد اشتباه است.

کاملاً خوتان را به خواب زده‌اید!

نوری با اشاره به تعریف و تمجیدهای سمیعی از مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: چطور روی‌تان می‌شود در شرایطی که سرمربی استقلال تا این اندازه نسبت به کم کاری‌ها در باشگاه صریح و بی‌ پرده با پیشکسوتان و هواداران حرف می‌زند این چنین از نوع مدیریت در باشگاه استقلال دفاع کنید؟ باعث تعجب است، مثل اینکه خودتان را به خواب زده‌اید و نمی‌خواهید ببینید چه اتفاقاتی در دل باشگاه استقلال در حال رخ دادن است.

به مردم نگویید که روز، شب است

وی تاکید کرد: عالم و آدم فهمیده‌اند که  مدیریت باشگاه استقلال چه شرایطی را برای کادر فنی به ویژه جواد نکونام رقم زده‌اند آن وقت شما می‌خواهید وسط روز بگویید که الان شب است یا برعکس! این نوع رفتار شما و همفکران شما در باشگاه استقلال دیگر کاربردی برای پیشبرد اهدافتان ندارد.

دفاع بلد نیستید گل به خودی نزنید

بازیکن قدیمی استقلال با اشاره به بخش دیگری از صحبت های سمیعی گفت: این آقا در تلویزیون گل به خودی هم می‌زند. جایی که گفت؛ "نصف راه قهرمانی در ایران خارج از زمین میگذرد و خطیر به خاطر سابقه‌ای که در فدراسیون دارد این نصف راه را درمی آورد"! این چه مفهومی دارد آقای سمیعی؟ استقلال همواره در فوتبال ایران به عنوان تیمی شناخته می شود که دستش را روی زانوی خودش گذاشته و سرپا ایستاده چرا برای باشگاه حرف و حدیث درست می کنید؟ اگر دفاعی از باشگاه نمی کنید لااقل گل به خودی نزنید. عالم و آدم می دانند چقدر به پرسپولیس کمک می شود ولی کسی جرأت نمی کند حرف بزند بعد از وقتی سمیعی گفته خطیر چون در فدراسیون بوده کار را درمی آورد رقبا از الان به استقلال اتهام می زنند!

اصلاً وزیر ورزش کجاست؟

نوری خطاب وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تعجب می‌کنیم از سکوت جناب آقای کیومرث هاشمی که ناسلامتی رئیس مجمع باشگاه استقلال است! ایشان در چنین شرایطی باید پدری کند و با ورود به مسائل این چنینی مشکلات را از سر راه بردارد اما مشخص نیست اصلاً کیومرث هاشمی کجاست! فقط در خبرها می‌شنویم که یک سر به آبادان یا این طرف و آن طرف زده. اما اهالی تهران می‌دانند که فاصله وزارت ورزش تا باشگاه استقلال با ماشین ۵ دقیقه هم نیست ولی آقای هاشمی به خودش زحمت نمی‌دهد از مدیران استقلال دعوت کند تا به دفترش بروند و لااقل در جریان امور عجیب و غریب رخ داده طی این مدت در باشگاه خودش قرار بگیرد.

این آقایان خون به جگر هوادار کرده‌اند

نوری در پایان گفت: واقعا باعث تعجب است که استقلال در صدر جدول ایستاده برنده می‌شود و ظاهرا همه باید خوشحال باشند اما یک عده در باشگاه استقلال خون به جگر هواداران و پیشکسوتان کرده‌اند. در شرایطی که همه تیم‌ها و باشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا اندک مشکلات موجود بر سر راهشان را هم با همدلی و اتحاد از سر مسیرشان بردارند گروهی در استقلال نشسته‌اند و با دشمن‌تراشی فرضی، سر مردم و پیشکسوتان استقلال را گرم می کنند. آقایان مثل کبک سرشان را در برف فرو کرده‌اند و فکر می‌کنند کسی آنها را نمی‌بیند.

بیشتر بخوانید: انتقاد غیرمنتظره مایلی‌کهن از جواد نکونام؛ اگر شرایط خوب نیست برای چه مانده‌اید؟!/ من از قلعه‌نویی حمایت کردم/ چرا می‌گویید استقلال و پرسپولیس پول ندارند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حامد IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    خطیر سال ۹۷ ببینید چه ضربه ای زده ب استقلال،تیمو از هم پاشوند،الانم ماموریتش همینه،برا همین شاگرد اول معرفی کردن
  • احمدرضا IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    خطیر،مدیری راه قهرمانی از بچه های بالا بلد هست،بروید این در کجا ها درس خوانده !!!!
  • حاج ۳لسچ IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    من احتمال میدم بخش اعظم و زیادی از مصاحبه اسطوره 😉ممد نوری سانسور شده چون ایشون درباره پرسپولیس و دست های پشت و پر ده و مافیا چیزی نگفت! البته منابع موثق گفتن ایشون در این زمینه تو همین مصاحبه باز از بالای منبر درباره پرسپولیس و ..صحبت های فوق استراتژیکی فرمودن منتهی مافیا رسانه اونه سانسور کر د😉😉
  • ع ق QA ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    بابا به این آدم جو ندید به این اینکه بسرعت تحریک میشه حرفهای نامربوط می زنه شش تائی بنشین کنار به رفتار مردم دقت کن و یاد بگیر شما شکم درد داری میری با این مصاحبه می کنی؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی