نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
۶ |
۲
ماسک صورت عبدالکریم حسن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع جدید پرسپولیس در اقدامی غریب موقع گرم کردن از یک ماسک مخصوص استفاده کرد.

عبدالکریم حسن ستاره جدید پرسپولیس به دلیل نرسیدن آی‌تی‌سی نتوانست در بازی با تراکتور تیمش را همراهی کند. با این حال این مدافع قطری همراه با سایر اعضای پرسپولیس به ورزشگاه آمد و گرم کرد.

حسن به همراه اورونوف مهاجم ازبکستانی تازه‌وارد پرسپولیسی‌ها به صورت اختصاصی مشغول تمرین کردن شدند تا از آمادگی لازم دور نشوند. نکته قابل توجه این بود که عبدالکریم حسن موقع گرم کردن، از یک ماسک ویژه استفاده کرد.

خیلی‌ها فکر کردند دلیل استفاده این بازیکن از ماسک ویژه به خاطر آلودگی هوای تهران و یا سرماخوردگی بوده ولی ماجرا چیز دیگری است. این ماسک‌ها به گونه‌ای است که اکسیژن خون را تا حدی پایین می‌آورد و فردی که از این ماسک استفاده می‌کند، برای انجام فعالیت‌های ورزشی باید انرژی بیشتری خرج کند و در واقع فشار بیشتری به بدنش بیاورد. عبدالکریم هم قصد داشت در روزی که نمی‌توانست تیمش را همراهی کند، فشار مناسبی به بدنش بیاورد و یک تمرین خوب را انجام دهد. از همین رو زیر نظر بدنساز پرسپولیس اقدام به استفاده از این ماسک کرد و تمرین پرفشاری را انجام داد تا فرم بدنی خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: عکس| استایل ویژه دختر اوسمار/ سرمربی برزیلی از تیپ پرسپولیسی دخترش رونمایی کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیسیم با افتخار IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    حالا دیگه مجبوریم یه گلر دوم مطمعن جذب کنیم ،دیروز فکر کردم عبد الکریم حسن خدایی نکرده بیمار شده که این ماسک رو زده با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه بازیکنان و کادر فنی مدیریت پرسپولیس♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      جذب ی گلر ذخیره مطمعن برای پرسپولیس از نون شب هم برای تیم واجب تره
  • علی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    اینم شد ورژن جدید بشکه یخ و gps؟؟؟ خدا برای مامور خرید باشگاهها خواسته از حالا هر مربی نتیجه نگیره میگه ما از اون ماسکها نداشتیم و به ذخیره ها فشار نیومد !!! از حالا به بعد مربی های ایرانی هر جا برن همون روز اول درخواست خرید این ماسکها رو میدن !! مثل این gps که یه دفعه مد شد و حتی بعضی مربیها که می خواستن بگن ما خیلی آپدیت و به روز هستیم تو تمرینها هم اینها رو روی لباس تمرین می پوشیدن !! من شخصا فکر می کردم با ورود اون gps دیگه حداقل جام جهانی جزء 4 تیم میشیم !!
  • قرمزته IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    البته من شنیدم تو این مدل ماسکها ی دستگاه فضول سنج هم نصب شده که از دیروز تاحالا انقدر موردتوجه قرار گرفته. حقیقت داره؟؟!
  • قرمزته IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    عبداکریم بخاطر پول نیومده پرسپولیس./ ماشالله به اندازه صدتا باشگاه پرسپولیس ثروت داره. دوست داریم حسن جان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی