نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
۱ |
۰
کلوب| وقتی زور استقلال به ملوان نرسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال صدرنشین جدول بود و برای تثبیت موقعیت نیاز مبرم به کسب برد و هر سه امتیاز بازی در انزلی داشت اما...

شاید استقلال باور این را نداشت که برابر حریفی سرسختی چون ملوان کار سختی در انزلی دارد. زمینی که برای استقلالی‌ها هم خاطره خوش داشت و هم خاطره بد اما بازی در اواسط فصل برای تثبیت بیشتر صدرنشینی آبی پوشان حتی با تساوی هم می‌توانست ممکن شود که اینچنین هم شد.

نیمه اول هر چند چنگی به دل نزد چون گلی هم به همراه نداشت. نیمه دوم وقتی آبی پوشان دروازه خود را باز شده دیدند، مجبور شدند تا برای به تساوی کشاندن بازی تلاش خود را دو برابر کنند، پس تنها یک دقیقه کافی بود تا گل خورده خود را جبران کنند و بازی باز به تساوی برسد و دو تیم در گشودن دروازه یکدیگر تنها به این دو دقیقه نیاز داشتند که انجام شد.

موقعیت‌های جسته و گریخته هر دو تیم و بویژه تیم استقلال راه به جایی نبرد تا باز جمله معروف زور استقلال به حریف خود نرسید تیتر یک اکثر رسانه‌ها شود و خاطره از دست دادن امتیازهای فراوان در بازی‌های خارج از خانه همچون نیم فصل اول گریبان آبی‌پوشان را در دومین بازی نیم فصل دوم بگیرد.

با بردی که پرسپولیس برابر تراکتور بدست آورد و دو بازی عقب افتاده تیم سپاهان و فاصله کم امتیازی این دو تیم با تیم استقلال پر واضح است که با از دست دادن این دو امتیاز بازی در انزلی آبی پوشان جایگاه خود را در هفته‌های آینده متزلزل خواهند دید. تیمی که باید قدر بازی‌های خانگی خود را بداند و از بازی‌های خارج از خانه هم غافل نشود و طلسم ناکامی‌های خارج از خانه خود را هم یکبار برای همیشه بشکند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مشکوکم IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    هنوزم مانده ام چرا راجع به گل ملوان کارشناسی نمی شود آیا آفساید بود یا خیر ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی