نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
استقلال صدرنشین در باتلاق گیر کرد/ فوتبال باید به قوی سپید انزلی احترام بگذارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی تارتار استقلال صدر نشین را در انزلی متوقف کرد تا رقابت در صدر جدول را گرم کند.

از کار بزرگی که ملوان این فصل با مهدی تارتار انجام داده همه خبر دارند. در شهری که دهه‌ها ورود بازیکن و مربی غیر بومی ممنوع بود تارتار آمد و با اینکه خیلی دیر دست به کار شد، اما تیمی خوب بست.

تارتار از روز اول با حاشیه‌های زیادی در انزلی روبرو بود اما با رفتاری حرفه‌ای تمرکزش را روی کار فنی گذاشت. او فصل را با شکست مقابل ذوب آهن تیم فصل قبلش در انزلی آغاز کرد تا حجم شایعات و حرف و حدیث‌ها به اوج برسد.

در بازی دوم در تهران، ملوان یک پنالتی را از دست داد و بعد از آن گل خورد تا مهدی تارتار با بدترین شروع استارت زده باشد اما در ادامه او کاری کرد کارستان تا جایی که تمام لیگ را وادار به احترام به خود کرد.

حالا مهدی تارتار و تیمش ملوان در کنار ذوب آهن بهترین کارنامه را در بازی‌های خانگی این فصل دارند. او در ادامه کارش در دور رفت سپاهان را برد و حالا استقلال صدر نشین را بعد از هفته‌ها متوقف کرده است.

استقلالی که هفته قبل با بردن صنعت نفت فاصله خود با پرسپولیس را به عدد ۵ رساند و سپاهان هم که این دو هفته بازی نداشت تا در عدد ۳۱ بماند. این هفته پرسپولیس برد و تارتار با متوقف کردن استقلال رقابت مدعیان را در صدر جدول گرم نگه داشت.

در هوای سرد انزلی طرفداران ملوان شاهد بازی آبرومندانه‌ای بودند. مهدی تارتار که در سال‌های اخیر از طرف هواداران استقلال همیشه متهم به بهانه‌های واهی بوده مثل همیشه ثابت کرد که شرافتمندانه در زمین تمام توانش را می‌گذارد.

و دیدیم که اعضای کادر فنی استقلال که معمولاً بعد از مسابقات نسبت به بازی حریف گلایه‌هایی دارند، تنها از بازی خوب ملوان تقدیر و به تیم مهدی تارتار خسته نباشید گفتند.

مهدی تارتار بار دیگر با یک نمایش آبرومند ثابت کرد که در فوتبال به شرط تمرکز روی کار فنی و دوری از حواشی حتی بدون داشتن ستاره‌های بزرگ هم می‌توان موفق شد. تارتار حتی نیازی به استفاده از دو ستاره پرسپولیسی خود - که به عنوان سرباز لباس قوی سپید را پوشیده اند - پیدا نکرد!

به احترام ملوان، فوتبال ایران تمام تاریخ ایستاده بود. اما بعد از سال‌ها افت و نزول حالا دوباره مهدی تارتار قوی سپید را به جایگاه اصلی‌اش برگردانده و وقت آن رسیده که این بار شهر انزلی و هواداران ملوان قدردان او و شاگردانش باشند.

بیشتر بخوانید: طعنه مربی استقلال در کنفرانس خبری: لطفا قبل از بازی بیانیه ندهید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدطاها IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    واقعا ملوان تیم خوب و قابل احترامی است دیروزم مقابل استقلال خوب بازی کردن،فکر کنم تو چهارده بازی اخیرشون تنها یه شکست داشتن تو همین زمین پرسپولیس و تراکتور رو متوقف کردن سپاهان رو تو اصفهان بردن از گل گهر مساوی گرفتن، استقلال هم مقابل این تیم دیروز بد بازی نکرد موقعیت های زیادی خلق کرد که با بی دقتی به هدر رفت بنظرم مساوی تو زمین حریف برای استقلال آنقدرها هم فاجعه نبود..
  • تلاش IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    برای قهرمان شدن کادر و بازیکن باید دو برابر بیشتر تلاش کنه بخصوص در بازیهای خارج از خانه و گرنه قرمز و زرد بمون میرسن
  • ق ر IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    ماننده سال قبل مطمئن باشید جایگاه استقلال در رتبه سوم لیگ برتر اگر سرمربیان استقلالی در بازی برگشت هر کدوم سه امتیاز معیشتی به استقلال ندهند ماننده رضا عنایتی، محمود فکری و ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی