نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اتهام پرسپولیسی‌ها به تارتار/ چرا میلاد سرلک و محمد عمری مقابل استقلال بازی نکردند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد سرلک و محمد عمری دو بازیکن پرسپولیس در نیم‌فصل دوم برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شدند اما در بازی مقابل استقلال در ترکیب انزلی‌چی‌ها قرار نگرفتند. اکنون مهدی تارتار به حاشیه‌های جذب این دو بازیکن پاسخ داده است.

تیم ملوان روز گذشته از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد از صدرنشین لیگ یعنی استقلال یک امتیاز در انزلی بگیرد.

به نقل از ورزش سه گزیده‌ای از صحبت‌های مهدی تارتار سرمربی موفق تیم ملوان در این فصل درخصوص اتهام پرسپولیسی‌ها به وی مبنی بر جذب میلاد سرلک و محمد عمری را در زیر می‌خوانید. 

  • {بازی نکردن میلاد سرلک و محمد عمری مقابل استقلال} سیستم پرسپولیس با ملوان متفاوت است و هماهنگی میلاد سرلک و محمد عمری برای شناخت تیم ما زمان می‌برد. 
  • {اغوای سرلک و عمری ازسوی شما با ادعای پرسپولیسی‌ها} هیچوقت تماسی با بازیکنان سرباز نداشتیم. ممکن بود به فجرسپاسی و نیروی زمینی بروند و اصلا آمادگی‌شان به خطر بیفتد.

بحث محافظت از بازیکنان با استعداد فوتبال ایران است. اگر محمد عمری و میلاد سرلک یا اصلا حبیب فرعباسی و جلال مداحی، با این کیفیت و آمادگی به فجرسپاسی و نیروی زمینی می‌رفتند، خوب بود؟ به نظر من هواداران این تیم‌ها باید قدردان ملوان باشند چرا که آنها در ملوان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند و آمادگی خود را حفظ کنند و سپس با شرایط خوبی به تیم خود برگردند که قبلا تحت قراردادشان بودند.

بیشتر بخوانید: بهترین‌های هفته ۱۷ لیگ برتر؛ تارتار ترمز صدرنشین را کشید/ پرسپولیس با تراکتور به کورس بازگشت/ محرم کاپیتان و آقای گلش را احیا کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بهمن IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    فکر کردید این دو بازیکن رونالدو و مسی هستن که اینقدر گزاف گویی میکنید اگه خوب بودن چرا نگه شون نزاشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی