نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
اندر عجایب لیگ برتر/ تعطیلی در هوای مطبوع، مسابقه در برف و یخبندان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران در هوای مطبوع بارها و بارها با دلیل و بدون دلیل تعطیل شد اما حالا باید در اوج سرما و یخبندان برگزار شود.

وقتی النصر و الهلال چهار روز یک‌بار و حتی سه روز یک‌بار بازی می‌کردند، اینجا بازی‌های پرسپولیس و سپاهان و استقلال و... ۲۵ روز یک‌بار برگزار می‌شد و حالا آنها باید در برف و یخبندان بازی کنند و چاره دیگری هم وجود ندارد!

خوب به‌خاطر داریم پرسپولیسِ گل‌محمدی بعد از ۲۲ روز تعطیلی در تهران به مصاف النصر رفت و ضعیف‌ترین بازی خود را انجام داد در حالی که النصر در فاصله آن ۲۲ روز چهار بازی انجام داد و راحت در آزادی برنده شد. حالا برف و بوران تقریباً تمام کشور را فراگرفته اما گفته می‌شود بازی‌ها باید برگزار شود. به خاطر همین جام ملت‌ها هم حدود ۴۵ روز لیگ در بهترین شرایط آب و هوایی تعطیل شد و مسئولان در آخرین شاهکار خود بازی استقلال و مس در جام حذفی را در حالی که آبی‌ها فقط دو ملی‌پوش داشتند، لغو کردند اما همان روز استقلال و مس بازی دوستانه برگزار کردند! راستش اگر مدیریت ورزشی در ایران چیزی غیر از این بود، تعجب می‌کردیم. حالا اگر خدای نکرده در برف و یخبندان برای تیمی اتفاقی رخ بدهد، بازی همیشگی «کی بود کی بود، من نبودم» شروع می‌شود و همه دیگران را مقصر می‌دانند غافل از آنکه ما باید خیلی راحت می‌دانستیم که برف و سرما درپیش است و حداقل این روزها لیگ را چند روز تعطیل می‌کردیم نه روزهایی که زمستان از بهار هم معتدل‌تر بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی