نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
عکس| احتمال بازگشت مهدی قایدی به استقلال؛ نزدیک به صفر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به ضعف گلزنی در جمع مهاجمان تیم استقلال طی هفته‌های اخیر موضوع بازگشت احتمالی مهدی قایدی و شاکردی جواد نکونام نقل محافل هواداری استقلال است.

با مروری به هر صفحه ترانسفر مارکت مهدی قایدی مشخص می‌شود این بازیکن ۲ میلیون یورویی این روزها در باشگاه اتحاد کلبا امارات از شرایط خوب و رو به رشدی برخوردار بوده و در حال حاضر با آمار خوب ۶ گل زده و ارسال یک پاس گل در این تیم نظر مساعد کادر فنی و مدیران باشگاهش را کاملا جلب کرده است.

انتخاب دو ماه پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ امارات (دی و بهمن ماه سال جاری) و شرایط مطلوب او در تیم ملی و انتخاب شدن در تیم منتخب جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ نیز موجب شده تا علاوه بر فرهاد مجیدی مسئولان باشگاه اتحاد کلبا به فکر تمدید قرارداد این بازیکن برای فصل آینده نیز باشند.

در این بین برخی منابع خبری در تماس با مهدی قایدی یا مدیر برنامه‌هایش درباره احتمال بازگشت او به لیگ ایران سوالاتی را مطرح کرده‌اند که در این زمینه پاسخ او فعلاً کاملاً منفی بوده است. خانواده قایدی نیز به لحاظ زندگی در امارات و شرایط آن کشور رضایت کامل داشته و ترجیح می‌دهند فعلاً در همین شرایط به زندگی شخصی شان در کنار شغل مهدی قایدی ادامه بدهند.

مهدی قایدی تا پایان فصل ۲۰۲۵ با باشگاه شباب الاهلی قرارداد داشته و در حال حاضر به صورت قرضی در باشگاه اتحاد کلبا توپ می‌زند. با توجه به شرایط مطلوب این بازیکن در باشگاه اتحاد کلبا و رضایت کامل فرهاد مجیدی از او احتمال تمدید قرارداد قایدی با این باشگاه بسیار زیاد است.

عکس| احتمال بازگشت مهدی قایدی به استقلال؛ نزدیک به صفر!

عکس| احتمال بازگشت مهدی قایدی به استقلال؛ نزدیک به صفر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی