نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
۱ |
۰
روزبه چشمی خاطرات ولز را زنده کرد +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه نخست بازی مقابل سپاهان یک گل شبیه به گل جام جهانی اش زد.

روزبه چشمی کاپیتان دوم تیم استقلال و عضو تیم ملی فوتبال کشورمان در دقیقه سی و پنجم بازی از مقابل تیم سپاهان با یک شوت سرکش دروازه این تیم را در نیمه نخست باز کرد.

شوت از راه دور روزبه چشمی علاقمندان به فوتبال را به یاد دیدار چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۱ تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز انداخت.

روزبه چشمی در آن مسابقه در ترکیب اصلی حضور نداشت اما در دقیقه ۷۸ به جای احمد نوراللهی به میدان رفت تا سرنوشت تیم ملی فوتبال کشورمان را تغییر بدهد.

روزبه چشمی خاطرات ولز را زنده کرد +عکس

در شرایطی که بازی تا آن دقیقه بدون گل و با نتیجه صفر بر صفر برگزار می‌شد روزبه چشمی در هشتمین دقیقه از وقت‌های تلف شده با یک شوت از راه دور دروازه تیم ولز را گشود و شادی را تقدیم طرفداران فوتبال کشورمان کرد. گل به یاد ماندنی روزبه چشمی در ادامه و در دقیقه دوازدهم وقت‌های تلف شده با ضربه رامین رضاییان و گل دوم همراه شد تا یکی پیروزی دو بر صفر و به یاد ماندنی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ مسابقات جام‌های جهانی ثبت و ضبط شود.

حالا چشمی پس از یک سال و سه ماه بار دیگر در شرایطی مشابه مقابل یکی از رقبای سرسخت تیمش سپاهان، قفل دروازه پیام نیازمند دروازه‌بان ملی پوش تیم سپاهان را به همان شکل و شیوه و در همان زاویه گشود تا این بار طرفداران تیم استقلال را غرق در شادی کند و تیمش با برد ۰-۱ به رختکن برود.

این گل را ببینید: ویدیو| گل اول استقلال به سپاهان/ شلیک استثنایی روزبه چشمی؛ پیام نیازمند آچمز شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیذر IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    شوت نبود ار پی جی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی