نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نیکبخت واحدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ملی‌پوشان سرشناس فوتبال ایران که سابقه بازی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را هم دارد، اسفند ماه سال ۹۱ مورد حمله قرار گرفت.

علیرضا نیکبخت واحدی از جمله فوتبالیست‌هایی بود که پیراهن هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را بر تن کرد و اگر دچار بدشانسی نشده و راهش را با مسیریابی دقیق‌تری ادامه می‌داد، قطعا به افتخاراتی به‌مراتب بیشتر از این در فوتبال ایران دست پیدا می‌کرد.

نیکبخت زمستان سال ۹۱ عضو تیم داماش گیلان بود و در اسفند ماه آن سال خبر آمد که عده‌ای او را با چاقو مورد حمله قرار داده و تهدید کرده‌اند! خود نیکبخت واحدی دهم اسفند ۱۳۹۱ در این مورد به خبرورزشی گفت: وقتی همراه با حسن رودباریان از هتل بیرون آمدیم، با چاقو به سمت من حمله کرده و تهدیدم کردند! در واقع آدم اجیر کرده بودند تا من را این‌گونه تهدید کنند.

نیکبخت که در آن مقطع از یکی از اعضای کادر فنی داماش حسابی ناراحت بود، ادامه داد: برای یک مربی اصلا خوب نیست پشت سر شاگردانش حرف بزند. خود آقای عابدینی شاهد است که من  تا امروز یک ریال هم پول نگرفته‌ام ولی این آقا هرکجا نشسته، گفته که نیکبخت ول مفت می‌گیرد.

خبرورزشی‌گردی| حمله به نیکبخت واحدی با چاقو؛ آدم اجیر کرده بودند تا من را بزنند/ این آقا هرجا نشسته گفته نیکبخت پول مفت می‌گیرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاج کبیر US ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    با چاقو ضامن دار ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی