رئیس بازیکن جنجالی را می‌خواهد/ او محکوم نشد پس برایم مهم نیست!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس لالیگا از میسون گرین‌وود برای ماندن در اسپانیا حمایت می‌کند.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، از تلاش ختافه برای حفظ میسون گرین‌وود در تابستان امسال حمایت کرد. گرین‌وود در ماه سپتامبر از منچستریونایتد جدا شد و با انتقالی قرضی به ختافه پیوست و تا کنون پنج گل در لالیگا به ثمر رسانده است. انتظار می‌رود این ملی‌پوش انگلیسی در پایان فصل به منچستر بازگردد اما آینده بلندمدت او در اولدترافورد نامشخص است. گفته می‌شود اتلتیکو مادرید و بارسلونا وضعیت را زیر نظر دارند و یونایتد در صورت پذیرفتن شرایط، پذیرای توافق بر سر کاهش قیمت است.

آنخل تورس، رئیس باشگاه ختافه معتقد است که گرین‌وود می‌خواهد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به ختافه بازگردد و تباس از معامله احتمالی با این بازیکن حمایت کرده است. او گفت: «گرین‌وود محکوم نشد، بنابراین برایم مهم نیست. او بازیکن بزرگی است و در ختافه عملکرد خوبی دارد. امیدوارم به موفقیت ادامه دهد و در فوتبال اسپانیا بماند زیرا برای ما خوب است.»

آخرین اخباری که از ختافه می‌رسد نشان می‌دهد که آنها از یونایتد درخواست قرارداد قرضی دوم را خواهند داشت زیرا نمی‌توانند هزینه رو به افزایش انتقال دائمی گرین‌وود را بپردازند. اگر یونایتد تمدید قرارداد قرضی را بپذیرد، احتمالاً از ختافه تا سال ۲۰۲۵ حقوق بیشتری را طلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی