نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محسن فروزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن فروزان سنگربان تیم ذوب آهن خاطرات تلخی از تقابل با پرسپولیس دارد.

محسن فروزان که سابقه حضور در استقلال را دارد، یکی از سوژه‌های جنجالی دیدارهایی است که یک طرف آن پرسپولیس است. فروزان که بارها برای پرسپولیس و هوادارانش کری خوانده، خاطرات تلخی از تقابل با پرسپولیس در ذهن دارد؛ شاید مهم‌ترین آن‌ها تنها حضور فروزان در دربی باشد که تیمش بازی یک بر صفر برده را با باخت دو بر یک مقابل پرسپولیس عوض کرد.

محسن که به تازگی و در نقل و انتقالات زمستانی از گل‌گهر راهی ذوب‌آهن شد، اولین بازی خود را با پیراهن تیم جدیدش مقابل پرسپولیس انجام داد. فروزان که انگیزه زیادی برای این بازی داشت، عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت و ستاره تیمش بود. او چندین موقعیت را از پرسپولیسی‌ها گرفت و اگر درون دروازه ذوبی‌ها قرار نداشت، این تیم شکست سنگینی را متحمل می‌شد.

با وجود درخشش در جریان بازی، فروزان در ثبت کلین‌شیت در بازی با پرسپولیس ناکام ماند و از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش توسط گولسیانی باز شد. خوردن گل چیپ از روی نقطه پنالتی قطعا خاطره تلخی برای دروازه‌بان تا مدت‌ها به جای می‌گذارد و این گل‌ها معمولا فراموش نمی‌شوند. با این حال پنالتی‌ها در تقابل با پرسپولیس خاطرات تلخی را برای گلر سابق استقلال شکل داده است.

در تاریخ ۹ بهمن سال ۹۵ پرسپولیس و صبا در قم درحالی به مصاف هم رفتند که فروزان گلر صبا بود و بارها برای پرسپولیسی‌ها از قبل از بازی کری خواند. پرسپولیس در آن بازی صاحب ضربه پنالتی شد و رامین رضاییان با ضربه چیپ زیبا دروازه فروزان را باز کرد و با خوشحالی خاصش جواب کری فروزان را داد. سال بعد فروزان راهی پارس جنوبی جم شد. این تیم در بازی با پرسپولیس صاحب پنالتی شد و در اقدامی عجیب خود فروزان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا با گلزنی مقابل پرسپولیس به نوعی برای این تیم کری بخواند. ضربه پنالتی فروزان به هر دو تیر برخورد کرد و با بدشانسی تبدیل به گل نشد تا باز هم فروزان مقابل پرسپولیس ناکام باشد.

در مجموع داستان پنالتی‌های تقابل فروزان در بازی‌هایی که مقابل پرسپولیس انجام داده برای این دروازه‌بان کابوس‌وار بوده و شاید جزو بدترین خاطرات این گلر در دوران فوتبالی‌اش باشد.

در همین ارتباط: آمارهای خواندنی از هفته ۱۸ لیگ برتر/ ستاره فروزان برابر بازیکنانی که در اولین بازی کارت زرد گرفتند/ فرق رفت و برگشت این هفته فقط یک گل بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    به نظر من کری خواندن تمرکز بازیکن را به هم میزنه و به رقیب انگیزه میده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی