نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
۲ |
۱۲
کلوب| فرهاد تهدیدی برای نکونام نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی جواد نکونام با بضاعتی که تیمش دارد توانسته تا اینجای کار صدرنشین جدول باشد و شانس رسیدن به قهرمانی تیمش نسبت به دیگر رقبا بیشتر است چرا باید جایگاهش را مورد تهدید ببیند؟

حتی اختلاف سرمربی با مدیریت هم نمی تواند عملکرد جواد نکونام را زیر سوال ببرد و جایگاهش را متزلزل کند، چون مدیرعامل هم خوب می داند راهی جز حفظ و حمایت از سرمربی تیم موفق اش ندارد.

حال خبر تازه ای که از راه رسید و باعث شد حاشیه ای تازه ای راه بیفتد که البته تنها به همان حاشیه و شایعه ای بیش شبیه است. جانشینی فرهاد برکنار شده از اتحاد کلبا برای نیمکت استقلال و جانشینی جواد نکونام! اما فراموش نکنیم که عملکرد و نتایج یک تیم است که می تواند حضور یا عدم حضور یک نفر را در یک تیم ثابت کند. جواد نکونام حتی با وجود اختلافش با مدیریت برای این فصل نباید از هیچ تهدیدی بترسد.

فرهاد مجیدی هم خوب می داند که چه زمانی و در چه موقعیتی می تواند دوباره به ایران و لیگ برتر برگردد که دوباره با روزهای خوش مربیگری اش را  ادامه دهد، به همین دلیل قاعدتا در این موقعیت زمانی نه فرهاد تهدیدی برای نیمکت استقلال و جواد نکونام است و نه جواد نکونام آنطور که برای جایگزینی مناسب است نتیجه نگرفته که نگران جانشین باشد.

شایعاتی که خیلی زود پس از قطع همکاری مجیدی با اتحاد کلبا پخش شد و آنانی که به دنبال سوژه خبری داغ بودند به مقصود دل خود رسیدند اما واقعیت امر چیز دیگری است که با این شایعات و حاشیه ها تنها می توان اوضاع روبه راه و آرام تیم استقلال را کمی پرتلاطم و نگران است والا هیچ دستاورد دیگری نخواهد داشت.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • صالح IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    این ها فقط شایعات دست ساز رقبای استقلال هست و هوادارای استقلال و حتی مدیریتش به اون فکر هم نمیکنه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی