ناپولی‌ جام قهرمانی را برای اینتر هدیه فرستاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوونتوس در رقابت‌های سری آ، خارج از خانه مقابل ناپولی با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست‌وهفتم سری آ ایتالیا، در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونای شهر ناپل، تیم ناپولی قهرمان فصل گذشته مسابقات پذیرای یوونتوس تیم دوم جدول رده‌بندی بود که این بازی با پیروزی ۲-۱ تیم میزبان همراه شد.

ناپلی‌ها که از زمان روی کار آوردن فرانچسکو کالتزونا به‌عنوان سومین سرمربی این فصل خود، جانی تازه گرفته‌اند، با گلزنی برترین بازیکن فصل گذشته سری A، خویچا کوارتسخلیا در دقیقه ۴۲ پیش افتادند و همین گل باعث برتری‌شان در نیمه نخست شد. یووه در اواخر نیمه دوم و در دقیقه ۸۱ با گلزنی فدریکو کیزا توانست گل خورده را پاسخ دهد، اما گلزنی بال ایتالیایی هم فایده‌ای به حال بانوی پیر نداشت، چرا که تنها هفت دقیقه بعد از او ناپولی دوباره به گل رسید و این بار جاکومو راسپادوری در ریباند پنالتی که اوسیمن هدر داد، دروازه بیانکونری را گشود.

با این نتیجه که پنجمین بازی بدون برد یوونتوس در شش هفته گذشته سری آ بود، بانوی پیر برای چهارمین بار در فصل جاری لیگ ایتالیا طعم شکست را چشید و نتوانست از فاصله ۱۲ امتیازی‌اش با اینتر صدرنشین که هنوز بازی این هفته‌اش را هم انجام نداده است، بکاهد. در واقع یوونتوس نه تنها به اینتر نزدیک‌تر نشد بلکه حالا جایگاه خود در رده دوم جدول را هم در خطر می‌بیند، چرا که میلان در فاصله تنها یک امتیازی‌اش قرار دارد. ناپولی اما با کسب دوازدهمین پیروزی‌اش در این فصل، ۴۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول سری آ صعود کرد تا به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده امیدوار بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی