خبرورزشی‌گردی| اگر شجاع نبودم سرمربی استقلال نمی‌شدم/ وقتی این آقا حمام آفتاب می‌گرفت بازیکنان مشغول تمرین بودند/ آقا ۲ ماه یک‌بار هم سر تمرین نمی‌آید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختلاف میان پرویز مظلومی و مجتبی جباری در استقلال اسفند ماه سال ۸۹ حسابی بالا گرفته بود.

پس از این‌که مجتبی جباری در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی به‌شدت نظم موجود در تمرینات استقلال را زیر سوال برد و مدعی شد بعد از بازی این تیم مقابل سپاهان در اصفهان که اسفند سال ۸۹ برگزار شد یک آدم خیر برای استقلالی‌ها غذا خرید، پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال از کوره در رفت و در گفت‌وگویی با خبر ورزشی پاسخ شاگردش را داد.

مظلومی در این مصاحبه که ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ در خبرورزشی منتشر شد با انتقاد صریح از مجتبی جباری گفت: این آقا دو ماه دو ماه سر تمرین استقلال نمی‌آید اما برای ما حرف از قانون می‌زند! همین چند وقت پیش در ترکیه ایشان مصدوم شد و مجبور شدیم به تهران برش گردانیم. وقتی او داشت حمام آفتاب می‌گرفت، بازیکنان استقلال مشغول تمرین کردن و عرق ریختن بودند. البته می‌دانم اصل قضیه چیست؛ اصل قضیه این است که وقتی یک بازیکن در ترکیب باشد همه چیز خوب است اما وقتی در ترکیب نباشد ماجراها شروع می‌شود.

مظلومی در ادامه از خودش هم دفاع کرد و با رد کردن قاطعانه برچسب محتاط بودن گفت: من اگر شجاع نبودم تابستان امسال با وجود مشکلات فراوانی که استقلال داشت سرمربی‌گری این تیم را نمی‌پذیرفتم. در مورد عدم حفظ برتری در بازی مقابل السد قطر هم باید بگویم وقتی بازیکنان استقلال نتوانستند ۴ دقیقه بازی را ببندند و برتری خودمان را حفظ کنند، تقصیر سرمربی چیست؟

خبرورزشی‌گردی| اگر شجاع نبودم سرمربی استقلال نمی‌شدم/ وقتی این آقا حمام آفتاب می‌گرفت بازیکنان مشغول تمرین بودند/ آقا ۲ ماه یک‌بار هم سر تمرین نمی‌آید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    با شازده فیلم متهم گریخت چه نسبتی داری چون خیلی شباهت دارید
  • فرشاد IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    امان ازافرادی که براساس حب وبغض بدون تفکروعدم رعایت ادب اجتماعی هرنظری میدهندجناب مظلومی که درزمان سرمربی گری لقب سوبله چوبله دادندوباعث ناراحتی شدیدهواداران فهیم پرسپولیس هم شدمربی بزرگی است مربی ترسو مربی است که زمان برگزاری شهرآورد فقط دنبال گرفتن مساوی است و وقتی سوت پایان مسابقات درشرایط مساوی به صدا درمی آید ازخوشحالی درپوست خودنمیگنجدمربی ترسو مربی است که نمیتواندشاگردانش راجوری مدیریت کندکه بازیکن سالاری بوجونیایدوهزاران مولفه دیگرمتاسفانه وقتی بازی استقلال وپرسپولیس برگزارمیشود چندین عامل درنتیجه آن موثراست ازشورای تامین گرفته تا هییت داوران و...فوتبال بازی است که باعث ایجادشورونشاط درجامعه میشود مردم علیرغم همه فشارهای معیشتی واقتصادی برای دوساعت از استرس های پیرامونی خارج میشوند
  • کیون IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    همین مظلومی با فتل دالتون گند زدند به امور مالی باشگاه و در مقابل قربانزاده مثل موش افتادند تو تله الان از شجاعت حرف می زند آن موقع هم سوبله چوبه حمام آفتاب می گرفتی فکر باخت در دربی نبودی وبدجوری باختی پس زبان به دهان بگیر وحرف نزن
  • غضنفر NL ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    اگر شجاع و مرد بودی پا صندوق رای چکار می کندی ضد مردم و خائن به مردم
  • ع ق QA ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    هه هه باند باز همیشه وقتی تهمت و متهم معلوم میشه فرار می کنه بازیش را که من ندیدم ولی تو تیم شش تای بوده مربی که هیچ فنی که هیچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی