نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
استقلال چوب مهاجمانش را خورد/ متاسفم که این تیم یک پنالتی‌زن ندارد/ چرا ترکیب برنده را تغییر دادند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: تغییر ترکیب و از دست دادن موقعیت‌های مکرر در نهایت منجر به حذف استقلال شد که در چنین مرحله‌ای واقعاً دور از انتظار بود.

ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط دیدار تیم استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: هر چقدر بازی با برنامه و نظم تیمی استقلال آغاز شد متاسفانه در اواخر بازی این نظم و انضباط تیمی کم کم از بین رفت و در نهایت منجر به شکست استقلال شد. ما از استقلال توقع بیشتری داشتیم و اصلاً توقع نمی‌رفت که چنین فوتبال عجولانه و دور از انتظاری را به نمایش بگذارد.

وی افزود: استقلال در نیمه اول خوب کار کرد و تقریباً توپ و میدان را در اختیار داشت. تیم مس رفسنجان هم به دفاع صرف روی نیاورده بود و هر از گاهی روی دروازه استقلال حملاتی را ترتیب می‌داد اما روی یک غفلت و ضد حمله به خاطر باز شدن فاصله بین مدافعان گل خوردیم که این گل در نهایت منجر به از دست رفتن تمرکز تیمی استقلال شد.

پیشکسوت استقلال همچنین درباره پنالتی از دست رفته آبی پوشان گفت: این برای تیمی مثل استقلال خوب نیست که بین بازیکنان خودش پنالتی زن مشخصی نداشته باشد. وقتی کوین یامگا در جمع بازیکنان استقلال نبود انتظار می‌رفت یک بازیکن با تجربه پشت ضربه بایستد. نمی‌دانم روی چه حسابی صالح حردانی پشت توپ ایستاد اما به هر حال او هم تلاشش را کرد و آمادگی خوب دروازه‌بان تیم مس باعث شد که این پنالتی از دست برود. شاید اگر پنالتی استقلال در نیمه اول گل می‌شد وضعیت کاملاً فرق می‌کرد اما دیگر درباره این شایدها نمی‌توان صحبت کرد.

استقلال چوب مهاجمانش را خورد/ متاسفم که این تیم یک پنالتی‌زن ندارد/ چرا ترکیب برنده را تغییر دادند؟

همدانی درباره تعویض‌های استقلال و ترکیب اصلی این تیم گفت: وقتی ترکیب اولیه تیم استقلال را دیدم تعجب کردم که چرا استقلال با ترکیب خوبی که در بازی‌های اخیر به ویژه بازی مقابل سپاهان به میدان رفته بود وارد زمین نشد. قطعاً اهداف و تفکراتی پشت این موضوع بود ولی قطعاً جواب نداد چون استقلال دو بر صفر بازنده شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه هرچه تعویض‌های استقلال بیشتر می‌شد و نفرات به میدان می‌آمدند ترکیب استقلال عجولانه‌تر کار می‌کرد و بازیکنان به جای حتی دادن پاس‌های درست به یکدیگر پاس‌های اشتباه می‌دادند. در برخی لحظات دیدیم که حتی حسینی هم پاس‌های غلط می‌داد و در شروع مجدد بازی کار را خوب استارت نمی‌زد. روی هم رفته بعد از اینکه استقلال گل دوم را هم خورد دیگر شیرازه تیم از هم پاشید.

همدانی با اشاره به نقطه ضعف استقلال گفت: متاسفانه آنچه که از آن می‌ترسیدیم بالاخره کار دست استقلال داد. ما در جلوی تیم نفر تمام کننده نداریم. استقلال اگر یک بازیکن شش دانگ و مهاجم تمام کننده در اختیار داشت قطعاً در این بازی شکست نمی‌خورد.

بازیکن قدیمی آبی‌پوشان تهرانی ادامه داد: غیبت نفراتی مثل محبی و قائدی که در پایان فصل قبل از استقلال جدا شدند کاملاً مشهود بود. متاسفانه آسیب دیدگی ماشاری‌پوف هم مزید بر علت شد تا استقلال در نیمه دوم این بازیکن را هم در اختیار نداشته باشد. وقتی هم بازیکن آرژانتینی به زمین آمد او باز هم مثل هفته‌های قبل کاملاً خنثی بود و هیچ حرکت خاصی از خودش نشان نداد.

همدانی اضافه کرد: امیدوارم این بازی و شرایطی که استقلال به آن دچار شد باعث شود تا مانند یک زنگ خطر در لیگ برتر برایش به صدا در بیاید چون ما بعد از بازی با استقلال خوزستان با پرسپولیس بازی داریم که یک بازی کاملاً مهم حیثیتی و ۶ امتیازی محسوب می‌شود. اگر خط حمله استقلال بخواهد باز هم به همین روند ادامه بدهد این تیم در ادامه مسابقات تا پایان فصل به مشکل برمی‌ می‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    نکونام میخواد مثل الگوش اسطوره مردمی علی دایی با هوچیگری اتهام زنی و دلقک بازی حاشیه زمین جام بیاره...از لحاظ فنی استقلال تنها تاکتیکش لمپن بازی این آقاس
  • ناشناس IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    از وقتی یه سری شروع به صحبت های نا بجا کردن که قهرمانی استقلال رو به پای کی بنویسن و به پای کی ننویسن می دونستیم که دارن تخم نفاق می پاشن از طریق دوستان نادان استقلال تمرکز تیم رو از بین می برن وقتی نکونام بعد دو پیروزی شروع به مصاحبه کرد تن و بدنمون لرزید که چه اتفاقاتی داره می افته منتظر محمد که دیروز برای مس بازی کرد چرا نباید در استقلال بازی کنه از بعضی گل نزن ها بهتر بود مطهری رو بازی ندادن تا رفت بازی دیروز که حذفی بود چرا از ابتدا مهدی پور و جلالی نبودن وچرا چراهای دیگه ، این تموم شد اما خطاب به بعضی پیشکسوتان و کادر فنی و مدیریتی استقلال حق ندارید منبعد صحبت هایی کنید که بیشتر از این استقلال آسیب ببینه پیشکسوتی که مصاحبه کردی کی چشم دیدن کی رو نداره دست از این اختلاف اندازی ها بردارید اگر بازیکنان با تمرکز و بدون توجه به حاشیه ها دلی به میدان برن حتما نتیجه می گیرن با استرس و اضطراب بازی نکنید دلی بازی کنید تا در لیگ امتیاز از دست ندیداگر رونالدو و مسی هم داشته باشید اما تمرکزتون رو کارتون نباشه و دلی به میدان نرید حاصل زحماتتون هدر میره
    • پرسپولیسی ام(ا.شهرضا) IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      به نظرت مثبت دادم چون واقعیت تیمتون راگفتی/زمان زیرآب زنی باندمجیدی ازفکری چندتاپیشکسوت ازجمله روشن،مراغه چیان؛بیک زاده 'تیموریان،فردملکیان وجباری تومصاحبه شون گفتندباندبازان سهمخواه توباشگاه خودزنی میکنند و يک دشمن فرضی می‌تراشند و توسط لیدرهای جیره خوارشون توفضای مجازی به خورد هوادارمیدن؛والان این خودزنی عیان ترشده چون همیشه پای یک دشمن بیرونی راوسط میکشیدند//درضمن بیشترازافرادی که خودزنی میکنند نکونام ونوازی و..مقصرندکه بجای سکوت ؛تیمشون رابادست خودشون به حاشیه بردنداما باید رحمی به عده ای جوون ونوجوون طرفدارتیم بکنندکه حتی باخریدبلیط پول هم میدندودیشب گریان وناراحت بودندامابازیکنان؛کادرفنی ومسئولان باشگاه هم پول میلیاردی میگیرندهم راحت خوابیدند
  • استیصال IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    همدونی ساعت خواب پس تو کجا بودی تا حالا که زودتر به داد این تیم برسی واقعا که با این افاضاتت ر ی دی به هیکل اس دق لال و شخص صالح حردانی بقیه صحبتهات اراجیف بود
  • کیسه هوچی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    واقعا باید به محرم تبریک گفت ماهیت تیم کیسه همینه داورا میان یه پنالتی براش میگرن بعد با یه گل می‌ره تودفاع وبرنده میشه داور تواین بازی هم سهمیشون روداد ولی دم حامد لک گرم پنالتی روگرفت ومحرم هم با بازی خونی خوبش کار وتمام کرد
  • MMD IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    استقلال از اول فصل تمام کننده نداشت. ولی توروخدا به بازی چشمی توجه کنید. اصلا شبیه یک بازیکن باسابقه نیست. انگار از لیگ محلات آوردن تا فقط پاس به عقب بده. حیف پولی که به همچین موجودی میدن.
  • دایی بچه ها IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    سلام ،لطفا همه بعداز این ، کلمه های کیسه و لنگ را حذف کنید به همدیگه احترام بگذارید و نظر کارشناسی بدید مثل من سرمربی استقلال استرس عجله داشت زود به گل برسد بابا تا دقیقه نود راحت مساوی می گرفت و بازی می رفت ۱۲۰ و راحت برنده می شد جام حذفی یعنی این ۵۰ در صد برنامه ریزی میخواد
  • علی رحیمی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    استقلال تیم داوری شکست داد نه مس گل افساد پنالتی تکرار زورشون نرفت داوری کمک گرفتن ک لنگ تو حذفی بتونه کاری کنه بالا بیاد چون تو لیگ زیر سرورش تو حذفی گفتن بیاد بالا
  • محسن US ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    سلام، انتظار داشتم از کسی که سابقه دستیاری در کادر فنی استقلال داره ، خیلی فنی تر حرف برند، واقعیتی که پیش روی تیم استقلال و اغلب تیم های لیگ برتر وجود دارد ، خلای یک پنالتی زن ششدانگ است ، حالا تیم پرسپولیس یک گرجستانی دارد ، هرچند که او یک پنالتی حیاتی را در جام باشگاه های آسیا از دست داد، استقلال حتی در یک جلسه غیبت یامگا هم پنالتی زن نداشت، درحالی که نکونام خودش یک پنالتی زن حرفه ای بود، تیم از این مشکل در رنج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی