نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
چهره مورد علاقه رئیس باشگاه بارسلونا؛ او همیشه این سرمربی را دوست داشت!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی مورد علاقه خوان لاپورتا برای جانشینی ژاوی در بارسلونا معرفی شد.

فهرست نامزدهای جانشینی ژاوی همچنان حول محور چهار یا پنج نام می‌چرخد، اما گزینه مورد علاقه لاپورتا در تمام این مدت یکسان بوده است. لاپورتا شیوه مربیگری آلمانی‌ها را دوست دارد و هانسی فلیک، توماس توخل و یولیان ناگلزمن برای این شغل در نظر گرفته شدند. از سوی دیگر پپ گواردیولا به بارسا پیشنهاد کرد که روبرتو دی‌زربی از برایتون را به تیم بیاورد. در اخبار منتشر شده در نشریه‌های اسپانیایی، گفته شد که گزینه مورد علاقه دکو، مدیر ورزشی بارسا، لوئیس انریکه است.

روزنامه کاتالونیایی مدعی است که با خارج شدن یورگن کلوپ از کورس رقابت، گزینه محبوب لاپورتا همیشه ناگلزمن بوده است. موقعیت این سرمربی جوان تا حدودی پیچیده است زیرا اگر آلمان تابستان امسال در یورو پیشروی کند، او تا اواسط جولای در دسترس نخواهد بود. قرارداد او بعد از مسابقات تمام می‌شود، به این معنی که اگر قبل از مسابقات توافق‌نامه امضا شود، بارسلونا مجبور به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهد بود.

ناگلزمن مربیگری را خیلی زود آغاز کرد و در هوفنهایم و لایپزیش عملکرد شگفت‌انگیزی داشت، اما وقتی هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت همه چیز تیره و تار شد و با اینکه قهرمانی لیگ را به دست آورد اخراج شد و توخل به جای او هدایت باواریایی‌ها را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد US ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    بهترین گزینه خود ژاویه هر جور هست باید راضیش کنن و بدون اینکه فشار زیادی بهش وارد بشه بذارن کارشو بکنه تا یه تیم برا حداقل ده سال اینده بسازه تا تو تمام رقابتها بتونه بجنگه چون ژاوی نشون داده با جوونا خوب کار میکنه و میتونه ظرف یکی دو فصل یه ترکیب جوون و عالی برا ده سال یا بیشتر بسازه
  • عصقر US ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    توی این سال‌ها بارسا فراز و نشیب زیادی داشته. یه چیزی که در بارسا مهمه فلسفه و هدف بارساست که از سال ۱۹۷۹ استفاده از لاماسیا بوده. همچنین بخاطر اینکه بارسا پول نداره چاره‌ای نداره که تا سال ۲۰۲۶ که نیوکمپ بازسازی میشه از یه مربی استفاده کنه که جوون‌گرا باشه و بجای خرید سراغ لاماسیا بره. با این شرایط درحال حاضر بهترین گزینه هانسی فلیک هست. اول بخاطر اینکه جوون‌گرا هست، دوم به این دلیل که مربی بدنسازی خیلی خوبی داره و با بدنسازی مناسب از مصدومیت بازیکنان جلوگیری میشه/زمان ریکاوری برای رسیدن به تیم کمتر میشه. بارسا چاره‌ای ندارد جز اینکه یه قرارداد دوساله با هانسی فلیک ببنده. بعد از اون میشه به گزینه‌های دیگه فکر کرد. ضمنا حرف آخرم با هواداران بارسلوناست. توی این دو سال انتظار نداشته باشید تیم فاتح جام خاصی بشه، باید فرصت بدین که جوون‌های تیم خودشون رو ثابت کنن. به امید روزهای بهتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی