نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ماجرای پیشنهاد ۲۱۰۰ میلیاردی برای پرسپولیس/ ورود شخص آقای وزیر، سرخ‌ها را ثروتمند می‌کند؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر می رسد که یکی از زیرمجموعه‌های این وزارتخانه حاضر است با پرداخت مبلغ بیش از دو هزار میلیارد تومان ۵۱ درصد سهام پرسپولیس را در اختیار بگیرد.

بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به نهادی دیگر برای حل مشکل مالکیت مشترک با استقلال مدت‌هاست که مطرح شده اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است. پرسپولیس در آستانه انتقال به سازمان تأمین اجتماعی بود اما در لحظات آخر این سازمان انصراف داد تا مشکل مالکیت دو باشگاه پابرجا بماند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد شرکت توسعه پیشروی رفاه پردیس که زیر نظر  بانک رفاه فعالیت می‌کند -که خود زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است- چکی به‌مبلغ ۲هزار و ۱۰۰میلیارد تومان آماده کرده و درخواست خرید باشگاه پرسپولیس را داشته است. این اتفاق حدود دو ماه پیش رخ داده و این شرکت که سهامی خاص و زیرمجموعه وزارت کار و رفاه است، تلاش کرد ۵۱ درصد سهام پرسپولیس را در اختیار بگیرد اما با توجه به اتفاقات اخیر و اظهارنظر یکی از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی که انتقال این باشگاه را «از چاله به چاه افتادن خوانده بود»، این موضوع فعلا متوقف شده است.

در عین حال صولت مرتضوی وزیر کار امروز دراین‌باره گفته است: در صورتی که افتخار واگذاری سهام پرسپولیس به سازمان تأمین اجتماعی برسد، صندوق‌های ما تمام‌قد و با قدرت حاضر خواهند شد.

با این شرایط و با چراغ سبز وزیر کار باید دید در نهایت مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال پیش از ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ که مهلت نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیاست، حل خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: تصمیم مهم دولت ابراهیم رئیسی درباره پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    انتقال پرسپولیس به مجموعه ورشکسته شستا و تامین اجتماعی دام بزرگی است که علی آقامحمدی رئیس هیئت مدیره استقلال و اولیائی مدیرعامل سابق استقلال بر علیه پرسپولیس پهن کرده اند . زورشان در زمین نرسیده انتقام شکستهایشان را اینگونه می خواهند بگیرند . چاه های نفت قبلا پشت پرده در اختیار استقلال جماران بود الان با حمایت هولدینگ پتروشیمی علنا دیگر چاه های نفت را به اسم هر بازیکن خواهند زد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی