نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
۷ |
۱۱
خبر تلخ برای استقلالی‌ها؛ این مشکل پا برجا می‌ماند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر صحبت از واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به میان آمده است اما اخبار بیشتر پیرامون خریداران پرسپولیس است.

باشگاه استقلال نسبت به تلاش وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس انتقاد کرد و اعلام داشت هر دو باشگاه باید به طور همزمان به بخش جدید واگذار شوند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرده است؛ مالکیت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باید از هم تفکیک شوند. در غیر اینصورت دو تیم شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا را از دست خواهند داد.

در روزهای اخیر بیشتر خبرها پیرامون خریداران تیم پرسپولیس بوده و صحبتی از واگذاری تیم استقلال به میان  نیامده است و به نظر نگرانی باشگاه استقلال و اعتراض این باشگاه به حق بوده است.

آیا تلاش برای واگذاری باشگاه پرسپولیس ادامه دارد برای باشگاه استقلال نیز مذاکراتی شده است؟ واعظی، معاون ساماندهی و ارزش افزایی سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به طرح این سؤال گفت: فرقی نمی‌کند؛ یکی از این باشگاه‌ها واگذار شود، مشکل آنها حل خواهد شد.

در صورت عدم واگذاری باشگاه استقلال به بخش جدید مشکلات مالی این تیم پابرجا می‌ماند. به این خاطر که تیم از حق پخش درآمدی ندارد و درآمد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایط فعلی محدود است اما اگر زیر پوشش یک وزارتخانه بروند، قطعا همانند دیگر تیم‌های دولتی برای گذران دیگر دغدغه مالی نخواهند داشت. همان طور که تیم سپاهان این دغدغه را ندارد.

گفتنی است تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این است که دو تیم نباید همزمان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آقای رئیس جمهور دقت بفرمائید IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    کدام کارگر و بازنشسته ای با واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی میتواند راضی باشد ؟ تامین اجتماعی سازمانی غیر دولتی و بین النسلی است و ضمن احترام به دولتمردان و آقای وزیر کار این کار غیرقانونی و غیر اخلاقی و غیر شرعی است چراکه کدام طلبکاری باید بجای کسب دیون و بدهی خود یک غده سرطانی بدهی ساز تحویل بگیرد ؟ این حرف نه فقط در مورد پرسپولیس که در مورد استقلال هم صادق است ،این دو تیم فقط هزینه دارند و برای سازمانی مثل تامین اجتماعی که از جیب کارگران و کشاورزان و... تامین میشود هیچ عایدی جز لطمه به سرمایه های این قشر ندارد آقایان دولتمردان لااقل به گذشته مراجعه کنند و ببینند که پرسپولیس بعد از انقلاب در اختیار بنیاد مستضعفان قرارگرفت چرا حالا اینکار نمی کنند و در اختیار این سازمان قرار نمیدهند ؟ مگر دلسوز مردم و ورزش و اقشار پائینی جامعه نیستند ؟
    • آقای نظربده دقت IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      اولا پرسپولیس به تأمین اجتماعی واگذارنمیشه وبه شرکت زیرمجموعه ش که ربطی به کارگروکارفرنداره (الان تومجتمع فولادحقوق کارگران مجتمع چندین برابرکارگران شرکت های زیرمجموعه ش هست )وغده ی سرطانی اونی هست که این سازمان رابه این روزانداخته /دوما اگرپرداخت بدهیهای گذشته نبود در۲فصل گذشته پرسپولیس شرکت زیان ده نبود ولااقل ازپس مخارجش بااسپانسرها برمیومد/سوما سازمان صدا و سیما موظف به دادن حق پخش شده وپولهای بلوکه شده راهم به هرطریقی آزادمیکنندوغده ی سرطانی اون مدیر وتیمی هست که ۷۰۰میلیاردبرای معیشتی وپنالتیهای هفتگی جیره بندی وسنگ اندازی درمسیرمدعیان قهرمانی ریخت وپاش کردوبالای۷۰۰میلیاردتعهدوبدهی گذاشت تاقهرمانی کادوپیچ بهش دادند که خیلی ازبدهی هاش هنوزپابرجاست اماپرسپولیس غیرازبدهی بابت وام و۲تابازیکن داخلی بدهی سنگینی نداره
    • آقای نظر بده بیشتر دقت کن ... IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      عزیز دل قبل از کامنت گذاشتن فقط یک دقیقه فکر کنید بد نیست ، شستا زیر مجموع تامین اجتماعی است چطور این واگذاری به مادر این گروه که تامین اجتماعیست ربطی ندارد ؟؟!!! خود این آقایان در واقع ودر درست ترین شکل حقوق بگیران این مجموعه هستند یعنی حقوق بگیران سرمایه گذار اصلی تامین اجتماعی یعنی کارگرو کارمند و کشاورز و بازنشسته و ..... بعد این آقایان که شاید خیلی از آنها حق بیمه ای هم پرداخت نمی کرده اند چطور میتوانند راجع به این صندوق و بیش از چهل میلیون بیمه شده به این راحتی نظر بدهند و تصمیم بگیرند آنهم در مورد شرکتی زیان ده و پول خراب کن و پول خرج کن (منظور از شرکت اینجا همان پرسپولیس است ) .این مدیران و روسا برای مدتی هستند و بعد خواه نا خواه جابجا میشود و میروند اما لطمه و آثار سوء کارکرد ایشان را بخش وسیعی از مردم و آیندگان میخورند اینجا بحث تیم فوتبال و نگاه رنگی نیست استقلال و پرسپولیس هم فرقی نداره اینجا بحث سرمایه های مردم وپائینترین قشر این جامعه است که باید صرف پول پاشی عده ای تحت تیم فوتبال شود ، دولت این پولها را از منابع و درآمدهای کشور باید بدهد نه از جیب کارگران و بازنشستگان
  • ع ق QA ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    ما می خواهیم بمونیم کیفشونه استقلال را بدن به اداره مبارزه با جعل شاید سر براه بشن
  • Kaveh IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    کیسه رو میخوان بدن به هولدینگ پتروشیمی ، منبع ثروت .. ولی کسی از حقوق کارگر پتروشیمی حرفی نمیزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی