نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اتفاق عجیب در فصل جاری برای پرسپولیس/ بیرانوند فقط از خوزستانی‌ها دو گل می‌خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به نتایج رقم خورده برای پرسپولیس در فصل جاری مشخص می‌کند این تیم فقط از خوزستانی‌ها دو گل خورده است.

تیم پرسپولیس در چهارچوب نوزدهمین بازی فصل خود در نیمه نخست با دو گل از حریف خوزستانی‌اش (فولاد) عقب افتاد.

نکته جالب توجه در رابطه با نتیجه رقم خورده در بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان این است که این تیم تاکنون در لیگ برتر جاری تنها از دو تیم و در جریان یک مسابقه دو بار گل خورده است.

دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در چهارچوب هفته نهم که در تاریخ یازدهم آبان برگزار شد در تهران با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید و پرسپولیسی‌ها در آن دیدار دو گل از این تیم خوزستانی خوردند.

پرسپولیس در سایر مسابقات مقابل تیم‌های لیگ برتری یا گل نخورده یا فقط یک گل خورده است اما باز هم در دیدار رفت هفته سیزدهم بیست و هشتم آذر ماه مقابل استقلال خوزستان بار دیگر دو گل از این تیم دریافت کرد و بازی با نتیجه دو بر دو مساوی تمام شد.

حالا و در سومین مسابقه باز هم مقابل یک تیم خوزستانی پرسپولیس دو بار دروازه‌اش را در این فصل در یک مسابقه باز شده دیده این در حالی است که نیمه دوم هنوز تمام نشده است.

یادآور می‌شود؛ تیم پرسپولیس در این فصل در دیدار مقابل الدحیل و النصر عربستان نیز دو بار دروازه خود را در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باز شده دیده بود اما در جریان مسابقات لیگ برتر فقط از تیم‌های نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد که هر سه خوزستانی هستند دو گل خورده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی