نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
۰ |
۰
رئال مادرید باز هم به داوران گیر داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود آغاز تحقیقات فدراسیون فوتبال اسپانیا، رئال مادرید باز هم ویدیویی تولید کرده و در آن اشتباهات فاحش داور بازی بعدی خود را برجسته کرده است.

مدتی است که رئال مادرید با تولید ویدیوهایی در کانال تلویزیونی خود، اشتباهات داوران بازی‌های آتی خود را برجسته می‌کند. این موضوع به شدت بحث‌برانگیز شده و سویا اولین باشگاهی بود که در این مورد به فدراسیون شکایت کرد. درخواست اولیه آنها رد شد اما پس از چند بار تلاش مجدد، این درخواست چند روز پیش پذیرفته شد و فدراسیون فوتبال اسپانیا تحقیقاتی را در این مورد آغاز کرده است.

به گزارش نشریه آاس، رئال مادرید از این موضوع ناراحت نیست و کاملا مطمئن است که حق انجام چنین کاری را دارد. به همین ترتیب، آنها آخرین ویدیوی خود در مورد ماریو ملرو لوپس که داور دیدار یکشنبه با سلتاویگو است را تولید کردند. تلویزیون رئال مادرید در این ویدیو خطاهای مختلف این داور را برجسته کرده از جمله عدم اعلام پنالتی به دلیل خطا روی ادواردو کاماوینگا در بازی اخیر مقابل رایو وایکانو که در آن بازی ملرو لوپس مسئول VAR بود.

هنوز مشخص نیست که تحقیقات فدراسیون چگونه انجام می‌شود و به چه مسیری پیش می‌رود. اما در این بین، رئال مادرید قصد دارد همچنان به روند عادی خود ادامه دهد و تغییری در استراتژی‌های خود ایجاد نکند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی