نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
گزارش دربی، هدیه بازنشستگی؟!/ ویترین دربی بهترین‌جا برای جاودانگی و خداحافظی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد خیابانی گزارشگر دربی شد و این بار این خبر توجهات زیادی به خود جلب کرد.

جواد خیابانی از گزارشگران باسابقه فوتبال در تلویزیون ایران است که طی سه دهه گذشته بازی‌های مهم و حساسی را گزارش کرده، پس اصلا عجیب نیست که او برای گزارش دربی پیش رو انتخاب شده باشد. خیابانی قبلا هم بارها و بارها در دهه‌های قبل گزارشگر دربی شده بود و هیچ وقت این خبر توجه آن‌چنانی جلب نمی‌کرد، پس چرا حالا تبدیل به یک موج خبرسازی می‌شود؟

همزمانی این خبر با برنامه چند روز قبل و اعلام جواد خیابانی برای بازنشستگی خودخواسته که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد، دلیل این سوالات و ابهامات است.

در همین ارتباط: ویدیو| خبر تلخ جواد خیابانی روی آنتن زنده تلویزیون/ خداحافظیِ مجری - گزارشگر پرحاشیه از دنیای ورزش!

ما قبلا در این فوتبال نمونه‌ای دیده‌ایم که به داوری گفته شد اگر قول می‌دهی خداحافظی کنی، دربی را به تو خواهیم داد! در مثالی دیگر داوری بود که هنوز چند سال دیگر می‌توانست در سطح ملی و بین‌المللی قضاوت کند اما وقتی داور دربی شد، تصمیمش را برای خداحافظی گرفت و در پایان مسابقه برای همیشه سوتش را آویزان کرد. بازیکنان بزرگ و کوچک زیادی هم بودند که از فرصت دربی برای خداحافظی استفاده کردند. حضور آن‌همه تماشاگر تقابل دو تیم بزرگ و ابعاد تبلیغاتی و رسانه‌ای که این مسابقه دارد، بهترین فرصت برای مورد توجه قرار گرفتن در لحظه و جاودانه شدن در تاریخ است.

حالا سوال اینجاست که آیا تصمیم جواد خیابانی آن‌قدر جدی بوده که مدیران ارشد تلویزیون با دادن فرصت گزارش دربی به او خواسته‌اند هدیه خداحافظی بدهند؟ یا این‌که این ماجرا هیچ ربطی به آن ماجرا ندارد و کماکان تلویزیون گزارشگر بهتری از خیابانی پیدا نکرده است!

این مطلب را هم بخوانید: واکنش مهناز ذکایی به حذف جنجالی‌اش از دربی ۱۰۳/ کمک داور ویدیویی طرفدار پرسپولیس بود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی