اشاره وینگر پرتغالی به مقصد بعدی‌اش/ رونالدینیو بت من است
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا به دلیل محدودیت‌های مالی‌اش شاید قادر به خرید دائمی کانسلو نباشد اما هم باشگاه و هم بازیکن مشتاقانه مایل به ادامه همکاری با یکدیگر هستند.

ژوائو کانسلو می‌خواهد فصل آینده در کاتالونیا بماند و بلوگرانا نیز او را در تیمش می‌خواهد. اینکه آنها چگونه با منچسترسیتی به توافق می‌رسند، موضوع دیگری است.

این وینگر پرتغالی در مورد آینده‌اش در بارسلونا گفت: «من آنقدر خوش‌شانس بودم که فقط برای تیم‌های بزرگ بازی کردم. به حرفه‌ام افتخار می‌کنم زیرا هیچکس تا به حال چیزی به من هدیه نداده و همه چیز را با فداکاری به دست آوردم. هنوز چیزی در مورد آینده نمی‌دانم اما دوست دارم اینجا بمانم. من با تماشای بارسلونای رونالدینیو بزرگ شدم و او بت من است. من به پوشیدن این پیراهن افتخار می‌کنم و باشگاه‌های دیگری وجود ندارند که بتوانم به آنها ملحق شوم، درست است؟»

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که منچسترسیتی می‌تواند برای امضای او در تابستان امسال حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو درخواست کند و آماده فروش او به بالاترین پیشنهاد است. در همین حال، بارسلونا به احتمال زیاد به دنبال یک قرارداد قرضی با گزینه خرید برای تابستان آینده است، زیرا می‌داند که محدودیت بودجه‌اش فرصت زیادی برای مانور به آنها نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی