نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جواب کاپیتان استقلال به عالیشاه/ واریز ۵ درصد به درد ما نمی‌خورد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان استقلال معتقد است اگر پرسپولیس صدرنشین بود ۱۱ نفره حمله نمی‌کرد.

سید حسین حسینی پس از پایان دربی و تساوی بدون گل گفت: همیشه بازی سختی است، به خاطر آن فشار و استرسی که هست دو تیم نمی توانند خوب بازی کنند، اما ما به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم و فاصله را حفظ کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که عالیشاه گفت که سبک بازی استقلال باعث کیفیت پایین این بازی شد، گفت: ببخشید اگر پرسپولیس ۳ امتیاز بیشتر بود، ۱۱ نفره حمله می‌کردند. ما سال‌های گذشته هم نوع بازی آن‌ها وقت تلف کردن آن‌ها را دیدیم.

حسینی درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقد بودند، پنالتی صورت گرفت: VAR بود و دیگر حرفی نمی‌ماند.

وی درباره اینکه غلامپور مربی استقلال گفت که حق حسینی است که دروازه بان فیکس تیم ملی باشد، عنوان کرد: تشکر می‌کنم از آقای غلامپور، خیلی برای من زحمت کشید، کلین شیت یک کار تیمی است. امیدوارم بتوانم به عملکرد خوبم ادامه دهم.

دروازه‌بان استقلال درباره شرایط مالی استقلال و صحبت های خطیر که گفته به داد استقلال رسیده است، گفت: ما آنقدر مشکل داریم و جالب است که تیم‌های دیگر نصف ما مشکل ندارند و همه مصاحبه می‌کنند و گله‌مند هستند. ببینید که پرسپولیس و سایر مدعیان چطور در نیم‌فصل یارگیری کردند و دیدید که پرسپولیس در زمین چه تیم کاملی بود اما همه مشکلات برای استقلال است و پول های پارسال ما هم مانده است. از باشگاه خواهش ویژه دارم که تلاش کنند. گویا قرار است ۵ درصد به حساب ما واریز شود اما آخر سال است و واریز ۵ درصد به درد ما نمی‌خورد و به تیم ضربه نزند.

بیشتر بخوانید: سروش رفیعی: به بازیکنان خوب استقلال و نکونام خداقوت می‌گویم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Hamid US ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    بقیه بازی‌ها حتما نود دقیقه حمله کردید !؟ بیشتر بازی‌ها با دفاع اتوبوسی کار کردید
  • ... IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    آره ما هواداران می دانیم رقابت ما با پرسپولیس جنگ نا برابر هست. آنها هر بازیکنی که مورد نظر سرمربیان بود جذب شد.حقوق پارسال که هیچ تازه ۵۰ درصد از حقوق امسال هم دریافت کرده اند! نگاه مدیر عامل تیم آنها کنید!! مدیر عامل استقلال به جای همکاری چوب لای چرخ می گذارد.
    • {……..} IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      اون موقع که زمان فرهاد مجیدی با بازیکن 3 میلیاری 21 میلیارد بلند مدت می بستی کل بودجه تیمت رو هدر دادی و کلی بدهکاری برای مدیرعامل بعدی گذاشتی. طبق اعلام باشگاه شما بودجه پرسپولیس و استقلال تفاوت چندانی نداره اما تیم شما پر از بازیکن گرون قیمت معمولی هست که تقصیر خود شماست. بازیکنانی که وقتی مازاد میشن از تیم نمیرن چون هیچ جا بیشتر از استقلال پول نمی گیرند.
  • آسمان آبی دوستاره IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    گالیش بازیکن نیست 🤣⭕️🥫😄🍅🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
  • رضا IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    اگه همین مورد برا کیسه صددرصد پنالتی میگرفت دقیقا مثل بازی رفت
  • محمدرضا IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    دیدیم بعداز حمله چطور خودت رو به موش مردگی میزدی خیلی بد که تیم صدر باشه اما از مساوی خوشحال باشه ذلت رو تو چهره تون دیدیم
  • محمد IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    استقلال خیلی خیلی بهتربازی کرد پیروزی حرفی برای گفتن نداشت قهرمانیم امسال کارتمامه
  • لنگ پاره پوره🍅 IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    هرتیمی بهتربازی کنه برنده میشه، هیچکدوم خوب بازی نکردن......
  • رب گوجه پولیس US ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    خطیر یه خائنه ، نوکر و نوچه ی قربانزاده اس ، استعفای خطیر بی خاصیت خواسته همه تاجی هاست
  • حسین IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    شما ک اتوبوسی بودید ساکت باشید هنوز ده بازی دیگه هستش اگه پرسپولیس داخل جام باشگاههای آسیا نبود حالا شما جایگاهت اول نبود انشالله ک پرسپولیس قهرمان میشه
  • Hamed IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    واقعا یه مشت بچه اینجان این فوتبال از قبل برنامه ریزی شده بود وار و داور و بازی کلا مصلحتی بود خودتونو نکشید و کورکورانه قضاوت نکنید به عنوان یک پرسپولیسی میگم
  • حسین جعفری IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    استقلال با فکر بازی کرد الکی توپ را به گردش آوردن تیم قرمز فایده ایی نداشت حرفه ایی بودن استقلال بود موقعیت نداد فقط نکونام یه اشتباه دارد از رضا ند خسته و بی روحیه چرا استفاده میکنه
  • سالار IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    یه استراتژی هست که میگن شما وقتی یه دروغ رو زیاد تکرار کنی خودتم باورت میشه که راسته. این حکایت استقلال و بازیکنان استقلاله.اینقدر جواد به دروغ گفته بازیکن نگرفتیم که خودشونو باورشون شده نگرفتن در صورتی که هیچکس نیست جوابشون رو بده که اتفاقا از همه تیمها بیشتر گرفتین. سیلوا؛سلیمی؛سهرابیان؛ماشاریکوف؛بلانکو؛منتظر محمد و....‌‌ در کنار یه ۴ جین بازیکن از فصل قبل. حالا پرسپولیس با این همه خروجی چند نفر گرفته؟؟!!! نمی‌دونم چرا تو فوتبال برتر یه بار صحبت این موضوع نمیشه؟؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی